Kellys Exquisite DSC trekking

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.09.)
  • Listaár: 270.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




perelli avatar
16 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Gyönyörű, talán a legszebb Kellys váz, nem is értem, most már miért csak az olcsóbb szegmensben árulnak hasonlót.

Háromszor húzott aluváz.

Tökéletes geometria.

Regisztrálva a hivatalos weboldalon 5 év vázgarancia.

Gyárilag remekül összerakott kerékpár az Exquisite DSC.

Amire készült - jó minőségű hobbikerékpár -, ahhoz semmit nem kell cserélni rajta.

Remek ár-érték aránya volt.

Hátrány

Tetszetős, viszik a gyűjtők, mint a cukrot...

Sík terepen nem tapasztaltam, de hegyről lefelé rendszeresen tudok 8-ast csinálni az első tárcsába, és aztán újra ciceg.

A rugós nyeregcsövet sokan nem kedvelik.

Tapasztalat

Két bringáról írnék. A tesómnak egy 2009-es gyári felszereltségű modelje volt, míg az enyém egy ugyanilyen vázra épített bicaj, némileg eltérő felszereltséggel. Próbálom kiemelni a különbségeket, előnyöket, hátrányokat. Utóbbiból nem sok van.

Az övére felpattanva egyből teljesen komfortosan éreztem magamat, mintha rám öntötték volna. A geometria: a 19 colos váz a 180 cm-emhez pontosan passzolt. Nálam az egyenes kormány és a hosszú, fix stucni miatt szoknom kellett, hogy sokkal előrébb hajolok, mint az előző, teljesen hobbigeós Kellys Alpina Eco C20-amon. Azóta viszont örülök, mert a Truvatív Team nyeregcső, stucni és a Ritchey Comp Flat kormány sokkal masszívabb felszerelés, mint a saját márkások.  Kényelmes - a több negatív vélemény ellenére - a Kellys Cognithor nyereg nekem, mintha a fenekemhez nött volna. A Kellys Exbone 2Density markolat remek fogású, nem csúszik, izzadtan sem, ellentétben az én háromszor annyiba kerülő Kellys LockOn Gelemmel. Ami kicsit vékony is, kesztyűvel elmegy. Hamar kopik. Ellenben mutatós darab. :)

A bátyáméval nagyobb hegyen nem mentem, síkon óraműpontossággal dolgozott a Deore-váltásszett. Nálam sincsen gond, Sram PG-970 fogaskoszorúval és Sram PC-971 lánccal használom. Terhelés alatt az első váltó meglepően szuper, a hátsónál kipróbálnék egy SLX-et, XT-t, hogy mennyivel lehet jobb. Itt érzek lehetőséget.

A hajtóművem 2011-es Alivio, nincs nagy különbség a Truvativ Isoflow-hoz képest, eddig nem jött elő probléma. Még nem éreztem szükségét integráltnak, de ha én raknám össze, egy Deore beleférne. :)

Az első teleszkóp, a Suntour NCX D Lite 700c tényleg kíválóan teljesít a  pocsék minőségű magyar utakon is, mindkét bringán.

A fék: Síkon, a bátyámén soha nem tapasztaltam negatívumot a Shimano BR-M486-val kapcsolatban. A kar is jó fogású, remekül adagolható, a 72 kilómhoz megfelelő a fékhatás. Ugyanennél a féknél nálam az SM-RT51 féktárcsában eleve 8-as volt elöl, néha sikerült beállítani, hogy ne cicegjen alapból, kiállva mindig megtette, de egy kiadós lefelé zúzásnál is sikerül reprodukálni a problémát.

A gyári kerekkel, gumikkal nem volt gond, defektet, 8-ast egyáltalán nem kaptam. Nálam a WTB felni Bike+ agyakkal hasonlóan szépen fut, a CST C-1313 Traveller City Classickal egy defektet sikerült pár ezer kilométer alatt beszedni, egy üvegszilánktől, illetve az első gyárilag üt egy kicsit. Csak lehet, sokat állt, mielőtt megvettem.

Összességében mindkét kerékpár nagyon remek. A gyári Exquisite DSC nem véletlenül elsőre sokkal jobban összerakott darab volt. Pár hónap megszokás és összerázódás után azért az enyém szerintem jobb konfiguráció, főleg ekkora strapa mellett.

Erre ajánlom

Hobbikerékpározásra, elsősorban aszfalton, de könnyebb terepen, akár komolyabb sporteljesítményre is.

Ennyiért vettem
140 000
14 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Kellys Crossforce Lite triple butted SCG


anyag:

Alumínium triplán húzott


méretek:
  • 17
  • 19
  • 21

villa (teló):

Sr Suntour NCX-D LO


Meghajtás

hajtókar:

Shimano M552


lánc:

Shimano CN-HG74


első váltó:
Shimano SLX
hátsó váltó:
Shimano SLX
 
fokozatok száma:

3x9


pedál:

VP X93 Clip-in


Kerék

felni:

Kellys Draft Disc


első agy:

Shimano RM65 Disc Center Lock


hátsó agy:

Shimano RM65 Disc Center Lock


külső gumi:
Schwalbe CX Comp

Irányítás

váltókar:
Shimano SLX
kormány:

KLS Rise CrossBar


markolat:

Kellys Exbone 2Density


 
kormányszarv:

KLS Cross


kormányszár:

KLS Cross állítható


kormánycsapágy:

KLS Expert integrált


nyereg:

Kellys Cognithor CrMo


nyeregcső:

Sr Suntour SP8 NEX


 
bowden:

Jagwire rozsdamentes


Fék

tárcsafék:

Shimano M445


tömeg:

14,0


Kellys logó

Kellys márka bemutatás

„A Kelly's a szabadidő kihasználása. Minél kevesebb szabadidővel rendelkezel, annál jobban megfontolod, hogyan használd ki - minél örömteljesebben és minél aktívabban.”

A Kelly's, mint kerékpár és kiegészítők márkája 1994-től létezik és jelenleg a világ 29 országában van bejegyezve.

A kerékpárokat a Szlovák MAMA társaság gyártja, mely a New York-i Cycle Source Group tagja. Az Európa-szerte évente eladott 50.000 Kelly's kerékpár a Cycle Source Group gyártásának 10%-át képviseli.

A név mögött amerikai és szlovák know-how, tervezés, logisztika, műszaki fejlesztés, divat, és precizitás egyesítése áll. Széles skálában kínál szabadidő, sport és verseny kerékpárokat, melyek terepen és aszfaltúton egyaránt használhatóak.

A Kelly's kerékpárokra 2 év teljes körű és 3 év vázgarancia vonatkozik.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Kellys Exquisite -re érdemes dirt kormányt pakolni?
2 válasz
utolsó: 2014. aug.
Kellys Exquisite váz felső csővéből miért jár ki a fék bowdenje?
16 válasz
utolsó: 2013. feb.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kellys Exquisite DSC termékkel kapcsolatban: