- kifejezetten szép, könnyű alu váz, jó a fényezés nem karcolódik
- jó ár érték arány a kategóriájában, jelentősen lehetett alkudni
- jól működő hátsó váltó
- gumi mintázat jó aszfalton és könnyebb terepen is, reflex csík
- egész jó, hatásos mechanikus tárcsafék (persze nem extrém körülmények között)
- nekem kicsit rövid a kormánystucni
- menetes agy
- vacak első váltó és ócska pedál
- monoblokk 300 km után kuka, csere shimano-ra
- kényelmetlen, nyekergő nyereg (SR Viper) már cserélve.
- rövid garancia: 1 év
- defektre hajlamos és gyorsan kopó külső
- első fékpofák könnyen elállítódnak
Az első gép vázgyártási hiba miatt cserére került 60 km után. (Hibás középrész menet)
Először kicsit kényelmetlennek tűnt a váz, de már kezdem megszokni. (KROSS Méretválasztó szerint M 48-as elég, 180 magas vagyok, L-es-t akartam venni de nem kaptam, szerintem XL-es meg nem is létezik csak katalógusban)
Tuti csere lesz jövőre: első váltó acera-ra, markolat és stucni esetleg az egyenes kormány
UPDATE:
A 7-es fogaskoszorú által biztosított áttételek nekem nem voltak megfelelőek és végül a vázméretet sem sikerült megszoknom, így végül eladósorba került. Evado 3.0 ra váltottam L-es vázra az jobban bevált.
Belépő kategória, Ideális normál mindennapi használatra városban és könnyebb terepen kirándulásra , viszonylag tempósan lehet haladni vele