Nagyon kicsi gördülési ellenállás, bombajó fékhatás, kellően feszes első teleszkóp. Jó a személyre szabhatósága az állítható kormánystucni miatt. Komolyabb terepre nem alkalmas: a vékony kerekek miatt is csak max murváig jók, illetve a váz sem bírná a nagyobb ütéseket egy sziklásabb terepen. Viszont országúti - földút - murva kombinációban országúti kerékpárokat mutató teljesítményre képes, ez a váz-geometriából is fakad. A fogaskerék-méretek és áttételek a váltóval együtt a gyors száguldásra teszik alkalmassá.
Összességében városi használatra és városok közötti túrázásra a legidálisabb: nem jön zavarba a felgyűrődött, kátyús bickli-utaktól, padkáktól sem (Persze odafigyeléssel, és jobb felnivel!), de gyorsan lehet suhanni vele, és jó az irányíthatósága is.
A hátsó felni az első túra alkalmával görbült el, aztán pár éve már a küllők húzásával sem volt javítható: nagyon gyenge felnivel adták. Azóta egy komolyabb Mavic felni van hátul, ez bírja, bár nem volt olcsó. A külső gumik szintén a semmire sem jó kategória volt. Az ár/érték aránynál a gyenge felni nekem nagy meglepetést okozott. A teleszkóp erőssége nem állítható (az állító csavar csak dísznek van rajta szerintem).
Mai szemmel nézve már nehéznek találom, bár azóta is fejlődött a technika már sokat.
Kb 5 év és több ezer km után a középcsapágy most kezd tönkre menni. Sajnos a rozsda nem kíméli az acél csavarokat, amiből meglepően sok van.
Város, könnyű terep