- jó geometria, főleg nőknek a viszonylag magas kormánypozíció miatt
- kényelmes markolat
- jó váltókarok
- a hajtás elég masszív
- gagyi ülésbefogó a nyeregcsövön, csak egy kényelmetlen pozícióban lehetett beállítani, különben elforgott és ráestél a csomagtartóra
- gyenge minőségű agyak
- noname villa
- kényelmetlen ülés
- nevetségesen olcsó fékek, rossz állíthatósággal
- a kényelmes markolat körbeforog
Igazából apróságok miatt bosszankodik az ember, amikor felül erre a biciklire. Nem lenne rossz csak egy picit oda kellett volna figyelni, amikor összeválogatták a dolgokat, pláne, hogy még akkor jött be a Kross és illett volna hozni a formát. Százezer körül ugyanis akad még mit megnézni vásárlás előtt a piacon és lehet, hogy nem lesz drágább, mint ez a gép. Nevetségesen kispórolták a pénzt. Teszkós szintű villa, hogy valami fogja a kereket, veszélyes nyeregcső, dinamó, aminek a vezetékei spontán szakadnak., ugyancsak teszkós fékek... Ha egy tízessel kevesebb hasznot álmodnak maguknak a tervezők, akár egy nagyon jó biciklit dobhattak volna a piacra, így maradt a folyamatos ráköltés, ami nem tízezer, hanem sokkal több. Egy valami biztos, Krosst soha többet.
Elmenni mellette a kerékpárboltban.