Kross Trans Pacific trekking

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.01.)
  • Listaár: 136.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




adam.little avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon jó az ár érték aránya

első pillantásra nem vonza ugy a szemet a Trans Pacific, de ha párszor rálesel akkor egész dekorativvá válik :D

szépek a hegesztések

jó a festése

minőségi cuccok (agydinamó, massziv csomagtartó, késleltetős lámpa stb..)

Hátrány

terhelés alatt hajlik a hajtókar hajlik és talán van benne egy kicsi 8as is

az első váltót emiatt igencsak szivatós dolog jól beállitani h semmillyen sebességben se érjen néha a lánchoz (nincs az az isten hogy mindig jó legyen)

szintén a hajtókar pedálnál levő részén van egy müanyag tányér...  na ha 3as ban van az első váltó akkor van h hozzáér a müanyaghoz és hülye hangot ad.....   körbemész a müanyagon egy kis csiszolóval és miután leszedtél olyan 3 millit akkor semmi gondja többé :D

teleszkóp kis kattogós előfeszitőjét ha nem érzéssel tekergeted akkor ügyesen meg tud szorulni végállásnál (Merida Crossway 800-on is..)  de persze ez nem a bringagyártók hibája

Tapasztalat

Nemrég vettem a gépsárkányt fekete szinben, szóval kopásokról még nemigen tudok irni, ha lesznek akkor irom

De összeségében jó a canga ez a Kross trekking

a teleszkóp ahhoz képest hogy nem egy komoly darab elég jól kimozogja azt a 63 millit (nekem eddig meleg időben ugy hogy egykerekezve fékeztem olyan 54-et mértem, de puhára állitva nekem jól mozog és méregeti a fene, ezis csak kiváncsiságból volt) és puhára állitva meglepően finoman veszi a nagy huplikat is  (persze meglátjuk mit szól majd a télhez, de valószinű nem lesz gond vele)

csomagtartó és a lámpák faszák :D

agydinamó mindig ott van és nem kell szarakodni az elemes izékkel

nyereg kicsit széles de elég kényelmes

fém pedál nem fog széttörni utközben

felni oldala is szinre van fujva... ott is ahol a fékpofák fognak  de eddig még nem kottyant meg a fekete festéknek, bár idővel biztos ledobja magáról...

amugy a fékek jól egész jól fognak és a gumik annak ellenére h életemben nem hallottam erről a thailand-i csodáról...  nekem jól tapadnak, nem kopnak gyorsan..  defektem sem volt még vele

kormány formája nekem elsőre nagyon furcsa volt(buzis :D )  de ha beállitja az ember jó szögben a dolgokat akkor rájön hogy nem néz ki végülis rosszul és kényelmes

nyeregcső rugós...  háát 80 egykét kiló vagyok de majdnem leül teljesen...  kicsit tompit ugyan de méretezhették volna jobban, más baja nincs,  nem nyeklik ki oldalra

teleszkóp sem nyeklik fékezéskor (gepida alboin 200-én mocskosul mozog)

fékváltókar kicsit hangos (deore-hoz képest)  de hát annyi baj legyen (váltók teszik a dolgukat, még ha nem versenyre valók akkor is)

hát ugy nagyjából felsoroltam az elsőre tapasztalható dolgokat a cangáról

szerintem egy jó választás a Kross Trans Pacific és ár érték aránya tényleg vetekszik a gepidáéval vagy talán jobb is

mindennel meg vagyok rajta elégedve, egyedül a hajtókarral szopok de ha megunom kicserélem

igazából ezért az árért nemigen kapsz egy felszerelt (igaz majdnem 17 kiló) és fasza massziv gépet

tényleg csak ajánlani tudom a Kross Trans Pacific-ot

 

UPDATE: most, egy év után már a kétezredik kilométerébe hajszolom bele a masinát, és eddig igen jól muzsikál. A defekt hajlam teljesen elmúlt miután kicseréltem a felni és a belső gumi között lévő gumiszalagot egy jobb minőségűre ( 800 huf volt asszem és max egy óra barbrálás). De nem értem ezeket a cégeket, egyik haverom háromszázezres meridája is ugyanigy belülről lett defektes és az új gumiszalag annak is jót tett.
Amit még észrevettem, hogy a teleszkóp a nagy minuszokban azért felkeményedik, és erős első fékezésnél berezonál, bár még igy is jóval masszivabb, mint a (2011-es) 200as gepidán

Még mindig ajánlani tudom csak a gépet a kategóriájában! Bár az új modellnek már feljebb szaladt az ára

Erre ajánlom

arra amire kitalálták

körbetekerni a balatont vagy menni vele a szántóföldek közti uton / erdőben túrázni

birni fogja a hosszu távot is és nem fogja összeszarni magát akkor sem ha kicsit szaduljuk

Ennyiért vettem
108 000 HUF
44 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Aluminium Performance


anyag:

Alumínium


méretek:
  • M
  • L
  • XL

 
színválaszték:

Matt világosgrafit-mattbarna


villa (teló):

SR Suntour NEX (rugóút: 63 mm)


Meghajtás

hajtókar:

SR Suntour XCC 48/38/28T


lánc:
KMC Z72
középrész:

SR Suntour


első váltó:
Shimano Tourney,

TX51


hátsó váltó:
Shimano Alivio,

M410


 
fokozatok száma:

3x7


pedál:

Alu csúszásgátlóval


Kerék

felni:

Kross (alu, duplafalú)


első agy:

Shimano DH-3N31-NT agydinamó 32H


hátsó agy:

Shimano FH-RM30 32H


külső gumi:
Schwalbe Silento,

Puncture Protection 28"x1,6"


Irányítás

kormány:

Kross (acél, hajlított, 25,4mm)


markolat:

Herrmans Primergo


kormányszár:

Kross (alu, állítható, 25,4mm)


kormánycsapágy:

Feimin H815A


nyereg:
Selle Royal Freedom,

Selle Royal Lookin Classic Moderate Royalgel


nyeregcső:

Kross (alu, teleszkópos, 27,2mm)


Fék

 
féktest:

Kross V-fék


 
fékváltó kar:
Shimano Tourney,

ST-EF65


Kiegészítők

 
első lámpa:

Kross


 
hátsó lámpa:

Kross


 
sárvédő:

Kross


 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Csomagtartó
  • Láncvédő

Kross logó

Kross márka bemutatás

A Kross cég 1990-ben, indult Lengyelországban, kis, családi kerékpárboltként. 1997-től foglalkozik saját kerékpárok gyártásával, azóta sorra szerzi az elismeréseket- többek között „Lengyel Presztízs”-díj (2001), Év Kerékpárja (2008, Unplugged modell), Aranyhajtómű (2009) díjakat söpört be.

Mára Európa egyik vezető kerékpárgyártójává nőtte ki magát, és 2009-től hazánkban is forgalmazzák. A Kross kínálatában városi, trekking és mtb kerékpárok találhatóak, a kedvező, könnyedén elérhető árútól a csúcskategóriás karbonvázasokig, egészen kicsi gyermekektől felnőttekig, kortól-nemtől függetlenül mindenkit kielégítő palettán.

Zbigniew Sosnowski, a Kross Birodalom alapítója: "Nagyon sokat tettünk, de én azt mondom: még mindig sok a tennivalónk. Mivel a siker az egy folyamat, kemény munkával tovább kell tökéletesítenünk a termékeinket és a rendszerünket. Úgy gondolom, hogy fejlesztéseinknek köszönhetően hamarosan az egész világon ismerni és használni fogják a Kross kerékpárokat, termékeinket pedig a minőséggel, az alacsony árral, a kiváló funkcionalitással és az eredeti design-nal fogják azonosítani."

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kross Trans Pacific termékkel kapcsolatban: