Nagyon jó az ár érték aránya
első pillantásra nem vonza ugy a szemet a Trans Pacific, de ha párszor rálesel akkor egész dekorativvá válik :D
szépek a hegesztések
jó a festése
minőségi cuccok (agydinamó, massziv csomagtartó, késleltetős lámpa stb..)
terhelés alatt hajlik a hajtókar hajlik és talán van benne egy kicsi 8as is
az első váltót emiatt igencsak szivatós dolog jól beállitani h semmillyen sebességben se érjen néha a lánchoz (nincs az az isten hogy mindig jó legyen)
szintén a hajtókar pedálnál levő részén van egy müanyag tányér... na ha 3as ban van az első váltó akkor van h hozzáér a müanyaghoz és hülye hangot ad..... körbemész a müanyagon egy kis csiszolóval és miután leszedtél olyan 3 millit akkor semmi gondja többé :D
teleszkóp kis kattogós előfeszitőjét ha nem érzéssel tekergeted akkor ügyesen meg tud szorulni végállásnál (Merida Crossway 800-on is..) de persze ez nem a bringagyártók hibája
Nemrég vettem a gépsárkányt fekete szinben, szóval kopásokról még nemigen tudok irni, ha lesznek akkor irom
De összeségében jó a canga ez a Kross trekking
a teleszkóp ahhoz képest hogy nem egy komoly darab elég jól kimozogja azt a 63 millit (nekem eddig meleg időben ugy hogy egykerekezve fékeztem olyan 54-et mértem, de puhára állitva nekem jól mozog és méregeti a fene, ezis csak kiváncsiságból volt) és puhára állitva meglepően finoman veszi a nagy huplikat is (persze meglátjuk mit szól majd a télhez, de valószinű nem lesz gond vele)
csomagtartó és a lámpák faszák :D
agydinamó mindig ott van és nem kell szarakodni az elemes izékkel
nyereg kicsit széles de elég kényelmes
fém pedál nem fog széttörni utközben
felni oldala is szinre van fujva... ott is ahol a fékpofák fognak de eddig még nem kottyant meg a fekete festéknek, bár idővel biztos ledobja magáról...
amugy a fékek jól egész jól fognak és a gumik annak ellenére h életemben nem hallottam erről a thailand-i csodáról... nekem jól tapadnak, nem kopnak gyorsan.. defektem sem volt még vele
kormány formája nekem elsőre nagyon furcsa volt(buzis :D ) de ha beállitja az ember jó szögben a dolgokat akkor rájön hogy nem néz ki végülis rosszul és kényelmes
nyeregcső rugós... háát 80 egykét kiló vagyok de majdnem leül teljesen... kicsit tompit ugyan de méretezhették volna jobban, más baja nincs, nem nyeklik ki oldalra
teleszkóp sem nyeklik fékezéskor (gepida alboin 200-én mocskosul mozog)
fékváltókar kicsit hangos (deore-hoz képest) de hát annyi baj legyen (váltók teszik a dolgukat, még ha nem versenyre valók akkor is)
hát ugy nagyjából felsoroltam az elsőre tapasztalható dolgokat a cangáról
szerintem egy jó választás a Kross Trans Pacific és ár érték aránya tényleg vetekszik a gepidáéval vagy talán jobb is
mindennel meg vagyok rajta elégedve, egyedül a hajtókarral szopok de ha megunom kicserélem
igazából ezért az árért nemigen kapsz egy felszerelt (igaz majdnem 17 kiló) és fasza massziv gépet
tényleg csak ajánlani tudom a Kross Trans Pacific-ot
UPDATE: most, egy év után már a kétezredik kilométerébe hajszolom bele a masinát, és eddig igen jól muzsikál. A defekt hajlam teljesen elmúlt miután kicseréltem a felni és a belső gumi között lévő gumiszalagot egy jobb minőségűre ( 800 huf volt asszem és max egy óra barbrálás). De nem értem ezeket a cégeket, egyik haverom háromszázezres meridája is ugyanigy belülről lett defektes és az új gumiszalag annak is jót tett.
Amit még észrevettem, hogy a teleszkóp a nagy minuszokban azért felkeményedik, és erős első fékezésnél berezonál, bár még igy is jóval masszivabb, mint a (2011-es) 200as gepidán
Még mindig ajánlani tudom csak a gépet a kategóriájában! Bár az új modellnek már feljebb szaladt az ára
arra amire kitalálták
körbetekerni a balatont vagy menni vele a szántóföldek közti uton / erdőben túrázni
birni fogja a hosszu távot is és nem fogja összeszarni magát akkor sem ha kicsit szaduljuk