Kross Trans Pacific trekking

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.01.)
  • Listaár: 136.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




Közlekedő Edény avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Mindennel felszerelt ez a Kross trekking, és a 2012-es modellen hosszú láncvédő is van, mint a városi bicajoknál általában, ahogy a fenti képen is látszik.
Az agydinamó nagy találmány. Nem fog vissza és úgy világít, hogy vak sötétben is látni az utat – kipróbáltam. A hátsó lámpa megállás után még percekig világít.
A kormány íveltebb, mint az átlagos trekking bicajoké, a markolatot pedig egyenesen a kezedre öntötték, én eddig még nem is húztam biciklis kesztyűt, mert rontja a fogást, bár esésnél hasznos egyébként. A kormány lehetővé teszi a teljesen egyenes hátú menetet, ami akkor hasznos, ha hosszú távon pihentetően akarunk hajtani és nem a tempó a lényeg. A kormány nyakánál is állítható a szög, de ezt nem babráltam, pont jó volt a gyári beállítás.
A bronz barna metál színe napfényben gyönyörű.
A csomagtartó szemmel láthatóan egy százkilós sellőt is elbírna.
A váz (alu) erősebbnek tűnik, mint amilyen használatra ez a Kross trekking a kerékpár való, magyarán, ezzel biztos nem lesz probléma hosszú távon.
Rugós az ülés.
A teleszkóp trekking stílust és könnyed földutat bír el, óvatos használatra van, hogy javítsa a komfortot. Városi használatnál a padkáknál csak ésszel. Nem túl nehéz egyébként, bár lehetne könnyebb is.
Hangtalan lánc és jól működő váltó.
Jó, hogy 47-622-es gumija van, és nem csak 37-es. Fényvisszaverős, de nappal is feldobja a fekete gumit a látványa.
A duplafalú felni ma már alapkövetelmény.
A V fékek teszik a dolgukat.

Hátrány

Az első váltó terelőjéhez több pozícióban odaér a lánc, de nem láttam még biciklit, amelyiknél ne így lenne, ez az egekig magasztalt Shimano gyár hülyesége.
Egy-két kilóval lehetne könnyebb is a Kross Trans Pacific, akkor legalább nem tartanám túlságosan plusz súlynak az erős lakatot. ( Egy ilyen biciklit nem zárunk sodronnyal)
Az ülés ugyan rugós, de a formájával nem vagyok kibékülve. A mtb-ról megörökölte a zselés feltétet, így már jobb. Picit hátrébb kell dönteni, az használhat.
A tengely elég magasan van, legalábbis szabályosan beállított ülésmagasságnál lábujjhegyen érhető el a talaj. A váz viszont nem vízszintes, hanem lejtős, így könnyű lábunk közé venni, főleg alacsonyabb férfiaknak számít ez.

Tapasztalat

A vásárláskor a gepida 200-al volt versenyben. Akciósan mind a kettő megéri, de a Kross jobban, mert sokkal kényelmesebb a kormány és a fogása, jobb a váltója, rugós az ülése és talán nincs olyan defekthajlama, mint a gepidának, bár az előző véleményező szerint nála előfordult. Ezenkívül jobb a teleszkópja is. Mindent összevetve a Kross trans pacific jobb vétel, mint a Gepida 200, de akciósan érdemes igazán megvenni, ahogy én is tettem.

Erre ajánlom

Trekkingre kiválóan alkalmas, hiszen arra van kitalálva. Sokkal több előnye van, mint hátránya, és aki vigyáz a meghajtásra, szervizeli, vagy maga szereli, jól fog alatta muzsikálni a kerékpár.

Ennyiért vettem
88.000
Csatolt képek
Kross Trans Pacific  2011 trekking
-
41 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Aluminium Performance


anyag:

Alumínium


méretek:
  • M
  • L
  • XL

 
színválaszték:

Matt világosgrafit-mattbarna


villa (teló):

SR Suntour NEX (rugóút: 63 mm)


Meghajtás

hajtókar:

SR Suntour XCC 48/38/28T


lánc:
KMC Z72
középrész:

SR Suntour


első váltó:
Shimano Tourney,

TX51


hátsó váltó:
Shimano Alivio,

M410


 
fokozatok száma:

3x7


pedál:

Alu csúszásgátlóval


Kerék

felni:

Kross (alu, duplafalú)


első agy:

Shimano DH-3N31-NT agydinamó 32H


hátsó agy:

Shimano FH-RM30 32H


külső gumi:
Schwalbe Silento,

Puncture Protection 28"x1,6"


Irányítás

kormány:

Kross (acél, hajlított, 25,4mm)


markolat:

Herrmans Primergo


kormányszár:

Kross (alu, állítható, 25,4mm)


kormánycsapágy:

Feimin H815A


nyereg:
Selle Royal Freedom,

Selle Royal Lookin Classic Moderate Royalgel


nyeregcső:

Kross (alu, teleszkópos, 27,2mm)


Fék

 
féktest:

Kross V-fék


 
fékváltó kar:
Shimano Tourney,

ST-EF65


Kiegészítők

 
első lámpa:

Kross


 
hátsó lámpa:

Kross


 
sárvédő:

Kross


 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Csomagtartó
  • Láncvédő

Kross logó

Kross márka bemutatás

A Kross cég 1990-ben, indult Lengyelországban, kis, családi kerékpárboltként. 1997-től foglalkozik saját kerékpárok gyártásával, azóta sorra szerzi az elismeréseket- többek között „Lengyel Presztízs”-díj (2001), Év Kerékpárja (2008, Unplugged modell), Aranyhajtómű (2009) díjakat söpört be.

Mára Európa egyik vezető kerékpárgyártójává nőtte ki magát, és 2009-től hazánkban is forgalmazzák. A Kross kínálatában városi, trekking és mtb kerékpárok találhatóak, a kedvező, könnyedén elérhető árútól a csúcskategóriás karbonvázasokig, egészen kicsi gyermekektől felnőttekig, kortól-nemtől függetlenül mindenkit kielégítő palettán.

Zbigniew Sosnowski, a Kross Birodalom alapítója: "Nagyon sokat tettünk, de én azt mondom: még mindig sok a tennivalónk. Mivel a siker az egy folyamat, kemény munkával tovább kell tökéletesítenünk a termékeinket és a rendszerünket. Úgy gondolom, hogy fejlesztéseinknek köszönhetően hamarosan az egész világon ismerni és használni fogják a Kross kerékpárokat, termékeinket pedig a minőséggel, az alacsony árral, a kiváló funkcionalitással és az eredeti design-nal fogják azonosítani."

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kross Trans Pacific termékkel kapcsolatban: