Kross Trans Sander női trekking

Ezt a terméket még nem véleményezték! véleményezd »
  • Modellév: 2014 (frissítve: 2014.01.)
  • Listaár: 162.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



Még nem véleményezték a Kross Trans Sander női terméket!
Légy TE az első!
A Kross Trans Sander női termékhez hasonló Kross Trans Sander véleményei:
1-2 (2 vélemény)
Rendezés

BandiBuilder avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 87%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jól felszerelt városi kerékpár a Trans Sander, a szükséges alkatrészekkel. Az agydinamó és a 7 sebességes agyváltó biztosítja, a kezelés mentességet. A csomagtartó robosztus, jó teherbírású darab és adnak hozzá gumipókot is. A lánctakaró műanyag is jó szolgálatot tesz. Nem kell félni a nadrágszár becsípődésétől. Az ajándékba hozzáadott Kross csengő kis figyelmesség a gyártótól. A hangja valóban nem túl erőteljes, de ez persze nem széria tartozék, hanem ajándék. A váltó jól szuperál. A nyereg royal géllel töltött igen kényelmes „fotel” szerű élményt nyújt, de szintén csak rövid távokon használható. Ötletes megoldás a gyorskioldóval állítható kormány, de ez sajnos hátrány is lesz.

Hátrány
  • A gyári pedál azonnal cserélendő. Nem tudom milyen cipőhöz találták ki, de nekem sem sportcipővel, sem elegánsabb bőr cipővel nem volt használható. Szárazon is csúszik, de ha csak egy minimális nedvesség éri (mondjuk reggeli pára) életveszélyessé válik.
  • A gyorskioldós kormány szár sajnos nem tartja megfelelően a kormányt, ezért a kormányra nehezedve könnyen elfordul (ami még baleset veszélyes is lehet). Még mielőtt elhozzátok a boltból cseréltessétek.
  • A nyereg hosszú távon nekem kényelmetlenné válik, mert túl széles és kidörzsöli a belső combokat. (Igaz, hogy én sportosabb kerékpárhoz vagyok szokva.)
  • Nehéz mint a dög. Cipelni lehetetlen. Nem mértem de a 20kg -hoz biztos közelebb van ez a Kross trekking, mint a 15kg -hoz.
  • Gyárilag nem volt rajta pumpa, pedig a helye megvan a csomagtartó oldalán.
Tapasztalat

Összességében elégedett vagyok evvel a Kross kerékpárral, mert egy rövid hatótávú, jó teherbírású kényelmes, utcai viseletben is használható kerékpárt szerettem volna és azt is kaptam. A pedált és a kormányszárat már a megvételkor érdemes cseréltetni, mer azok sajna baleset veszélyesek. Az agyváltó 7 sebességfokozata is kellemes áttételi tartományt kínál, de hosszabb túrára nem indulnék vele, mert ahhoz kevés. (Illetve fene tudja, egy sportosabb ülés pozícióval egyszer majd kipróbálom…) 100.000 forint körül megéri az árát, de az ajánlott 134.100, már irreálisan magas. Annyit véleményem szerint nem ér.

 

Erre ajánlom

Egyértelműen városi kerékpár. (Arra viszont kiváló.) Túrabiciklinek hasznavehetettlen.

Ennyiért vettem
107.000,- forint
Mért tömeg
1800 g
15 olvasó 87%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

winyettyu avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A Trans Sander kerékpárhoz csak párkörután sikerült hozzájutni, először a 2011-est prbáltam akciósan vadászni, de nem sikerült, utána jött, hogy a 2012-est vegyem. a kerékpár (montihoz képest) kényelmes, agydinamó miatt folyamatosan lehet rajta világítani, kresz-kompatibilitás is megvan, agyváltó az egy álom, nem is tudom miért gyártanak még másféle váltókat. Teleszkóp rendben van ezen a Kross trekkingen, kerekek, fékek is.

Hátrány

Hátrányként a használhatatlan kitámasztót és csengőt említeném, emellett a stucni merevsége is hagy kvánnivalót maga után. szeirntem jobb megoldás lenne egy a-head-es állítható stucni, nem ez a kombinált hagyományos stucni az 1 1/8os villával.  Amit változtattam rajta, az az, hogy a ktámasztót középsztenderre cseréltem(egy ekkora súlyú bringánál, tőleg ha a csomagtartón súly  van, muszáj a középsztender, pláne hogy évek óta porosodott otthon egy) csengót cseréltem le egy olyanra, aminek hangja is van és menet közben is lehet kezelni, tettem a csomagtartóra kosarat táskának/szatyornak, plusz még km órát tettem rá. ezeken kívül szeirntem még a nyeregcsőbilincset fogom csavarossá alakítani. más változtatást nem tervezek a Trans Sander-en, esetleg az első lámpát cserélem le egy olyanra, amiben van állófény, mert alacsony sebességnél zavaróan villog az agydinamó miatt, plusz ha sötét van este a bicajtárolónál az is kényelmetlen. 

Erre ajánlom

városba, túrára, plusz "krúzolásra" is ideális. ha icsit odalépsz neki, akkor azért tudsz vele sebességt is menni:)

Ennyiért vettem
120.000
18 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Aluminium Performance


anyag:

Alumínium


méretek:
  • M
  • L

 
színválaszték:

Platinaszín


villa (teló):

SR Suntour NEX (rugóút: 63 mm)


Meghajtás

hajtókar:

SR Suntour CW-SCX-S38-95 38T


lánc:
KMC Z410
középrész:

SR Suntour


 
fokozatok száma:

7


pedál:

Alu csúszásgátlóval


Kerék

felni:

Kross (alu, duplafalú)


első agy:

Shimano DH-3N31-NT agydinamó 32H


hátsó agy:
Shimano Nexus agydinamó hátsó,

SG-7C30 32H


külső gumi:
Schwalbe Silento,

Puncture Protection 28"x1,6"


 
agyváltó:

Shimano Nexus SG-7C30 32H


Irányítás

kormány:

Kross (acél, hajlított, 25,4mm)


markolat:

Herrmans Primergo


kormányszár:

Kross (alu, állítható, 25,4mm)


kormánycsapágy:

Neco H128


nyereg:

Selle Royal Lookin Classic Moderate Royalgel


nyeregcső:

Kross (alu, teleszkópos, 27,2mm)


Fék

 
féktest:

Tektro V-fék


fékkar:

Alhonga


 
fékváltó kar:

Alhonga


Kiegészítők

 
első lámpa:

Kross


 
hátsó lámpa:

Kross


 
sárvédő:

Kross


 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Csomagtartó
  • Láncvédő

Kross logó

Kross márka bemutatás

A Kross cég 1990-ben, indult Lengyelországban, kis, családi kerékpárboltként. 1997-től foglalkozik saját kerékpárok gyártásával, azóta sorra szerzi az elismeréseket- többek között „Lengyel Presztízs”-díj (2001), Év Kerékpárja (2008, Unplugged modell), Aranyhajtómű (2009) díjakat söpört be.

Mára Európa egyik vezető kerékpárgyártójává nőtte ki magát, és 2009-től hazánkban is forgalmazzák. A Kross kínálatában városi, trekking és mtb kerékpárok találhatóak, a kedvező, könnyedén elérhető árútól a csúcskategóriás karbonvázasokig, egészen kicsi gyermekektől felnőttekig, kortól-nemtől függetlenül mindenkit kielégítő palettán.

Zbigniew Sosnowski, a Kross Birodalom alapítója: "Nagyon sokat tettünk, de én azt mondom: még mindig sok a tennivalónk. Mivel a siker az egy folyamat, kemény munkával tovább kell tökéletesítenünk a termékeinket és a rendszerünket. Úgy gondolom, hogy fejlesztéseinknek köszönhetően hamarosan az egész világon ismerni és használni fogják a Kross kerékpárokat, termékeinket pedig a minőséggel, az alacsony árral, a kiváló funkcionalitással és az eredeti design-nal fogják azonosítani."

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kross Trans Sander női termékkel kapcsolatban: