A Trans Sander kerékpárhoz csak párkörután sikerült hozzájutni, először a 2011-est prbáltam akciósan vadászni, de nem sikerült, utána jött, hogy a 2012-est vegyem. a kerékpár (montihoz képest) kényelmes, agydinamó miatt folyamatosan lehet rajta világítani, kresz-kompatibilitás is megvan, agyváltó az egy álom, nem is tudom miért gyártanak még másféle váltókat. Teleszkóp rendben van ezen a Kross trekkingen, kerekek, fékek is.
Hátrányként a használhatatlan kitámasztót és csengőt említeném, emellett a stucni merevsége is hagy kvánnivalót maga után. szeirntem jobb megoldás lenne egy a-head-es állítható stucni, nem ez a kombinált hagyományos stucni az 1 1/8os villával. Amit változtattam rajta, az az, hogy a ktámasztót középsztenderre cseréltem(egy ekkora súlyú bringánál, tőleg ha a csomagtartón súly van, muszáj a középsztender, pláne hogy évek óta porosodott otthon egy) csengót cseréltem le egy olyanra, aminek hangja is van és menet közben is lehet kezelni, tettem a csomagtartóra kosarat táskának/szatyornak, plusz még km órát tettem rá. ezeken kívül szeirntem még a nyeregcsőbilincset fogom csavarossá alakítani. más változtatást nem tervezek a Trans Sander-en, esetleg az első lámpát cserélem le egy olyanra, amiben van állófény, mert alacsony sebességnél zavaróan villog az agydinamó miatt, plusz ha sötét van este a bicajtárolónál az is kényelmetlen.
városba, túrára, plusz "krúzolásra" is ideális. ha icsit odalépsz neki, akkor azért tudsz vele sebességt is menni:)