Na akkor lássuk, hogy miért írtam, hogy különösebb és miért nem azt, hogy nincs.
Ugye a monoblokk csere, mint írtam elég hamar szükségessé vált. Bár a szervízben azt mondták, hogy ez típushiba, és csak meg kell húzni a kónuszt, de végül csere lett, egy fokkal jobbat szereltek be, így ezzel nem volt azóta gondom.
A fém pedáloknak örültem elsőre, de elég hamar elkezdett kattogni, meg mindenféle hanghatásokat adni, ezt is cserélni kellett, így akár műanyag is lehetett volna.
Ezek nem nagy dolgok, de van egy rejtett hiba, amivel nem tudok mit kezdeni. Nagy néha, mondjuk egy hónapban egyszer, kb. 300 km-enként, olyan mintha ugrana a lánc, mindenféle váltás nélkül. Csinál valamit, amire nem tudtam rájönni mi lehet, úgy érzem talán felfut a lánc a fogakra, aztán vissza a helyére. Sima menetben, váltás nélkül, és marad is a használt fokozatban.
Mivel elég ritka a dolog, megbékéltem vele, főleg, hogy nem tudok mit kezdeni a hibával.
Cserélni egy dolgot szeretnék rajta, több okból is. Mostanában kezdett nyikorogni a nyereg. Valahogy nem tudja a bilincs hosszú távon szilárdan megfogni és pár hét után kúszni kezd a fogásban és persze nyikorgó hangot ad, amit elsőre hajtómű hibának vélek mindig, de aztán meghúzva a nyereg rögzítő bilincset elmúlik egy időre. A másik ok amiért cserélném a nyerget, hogy szeretnék egy picit kényelmesebbet, talán valami géleset. Nem sürgető, csak felmerült bennem.