- néha "ugrik" vagy a lánc vagy a monoblokk még nem jöttem rá.
- nem is tudom igazán eldönteni , hogy a gyári gumik előny vagy hátrány én minden esetre lecseréltem egy sokkal inkább terepre is alkalmas darabra ( schwalbe land cruiser )
- cseréltem az első legkisebb fogaskereket 26-osról 22-esre , így jobban lehet vele mászni.
- 2000 km körül cseréltem először fékpofákat
- telóval nem nagyon tudok mit kezdeni, nem vagyok benne biztos, hogy jó bármire is ( nagyon összehasonlítási alapom nincsen , mert ez az első teleszkópos bicajom ), egyébként lock outos.
- pedált cseréltem egyik oldalán sima másik oldalán spd-s modellre, ez a kombó igazán ideális megoldásnak tűnik ezen az univerzális bicajon.
Imádom. Montis haverjaimmal simán tartom a tempót bármilyen hegyen völgyön, porban és tengelyig érő sárban is. Aszfalton és lefele viszont bottal ütik a nyomomat.
Ennek ellenére ez nem egy mountain bike. Jó lenne mellé az is...
használtan vettem (kb 100 km volt benne ), így nagyon megérte, de talán megéri az új árát is.
öszvér megoldások nem szoktak jól működni, de ez tényleg mindenre jó...