A kerékpárt kereskedőnél vettem használtan (2 éves, kb. 3000 km). Ár/érték arányban tökéletes választás. Műszakilag kifogástalan ez a KTM trekking. Minden alkatrésze gyári volt a vásárláskor, én cseréltem még a boltban a pedált, mert a jobboldaliban a csapágy kotyogott, ill. a Magura Hs11 fékben a fékpofákat bbb hydrostop pofákra. Ezen kívül még a gumik tavasszal cserések lesznek, de egy 2 éves bringánál szerintem ennyi a minimum. Egyébként gyárilag Schwalbe Tyrago reflex volt rajta. A Deore slx váltó egyelőre remekül működik, hangtalanul és gyorsan vált. A Shimano-FC M443 octalinkes hajtómű elég karcos, ez is cserés lesz később. A Magura fék brutális, szinte túlzás is azon a felhasználási területen ("túra") ahol én használom. (gondolom nem hiába szerelték a 2011-es széria "könnyített" változatát Deore V-fékkel) Az állítható paralellogramma rugózású nyeregcső elképesztő kényelmessé teszi a bringázást bármilyen úton! Hétköznapokon egy retro Peugeot országútit használok már több mint 3 éve, de így sem érzem magam jelentősen lassabbnak, ha átülök a ktm bicajra.
- Újonnan kissé drága a Life Cross és az alkatrészek cseréje, ha tartani akarod a minőséget, szintén költséges
Hosszabb túrákra szeretném használni (600-1000 km), főleg aszfalton, ritkábban könnyű terepen, erre biztosan tökéletes. Ugyanakkor gyanítom többet bírna terpen is, ha valaki erre nem sajnálja.