KTM Life One trekking

30 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 145.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



16-30 (30 vélemény)
Rendezés

wippy avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Az árához képest jól felszerelt ez a KTM trekking, az alkatrészek strapabíróak. 3 hónapja használom nap mint nap és eddig semmi probléma nem volt vele.

Hátrány

Az ülését hosszú távra biztosan le kell cserélni, mert nagyon kényelmetlen.

A vázról könnyen lejön a festék, ezzel nagyon vigyázni kell.

A KTM Life One bicaj hátulja kicsit nehéz.

Erre ajánlom

Városi bringázás, könnyű terep.

Csatolt képek
KTM Life One  2012 trekking
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gentleman007 avatar
67 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Első komolyabb kerékpárom a KTM Life One, úgy vettem meg hogy kevés ismeretem volt a témában. A váz geometria nagyon bejött, hosszú túrákon is kényelmes. Offroad trekking kerékpárként vettem de később könyen tudtam rá csomagtartót szerelni meg sárvédőket. A hátsó sárvédővel volt egy kis gond mert az első váltó miatt kellett egy lyukat vágni a sárvédőre.

Hosszú, csomaggos túrákon is megállta a helyét és amit a legjobb ilyenkor az a kitámasztó. A többiek mindig azzal kinlódnak hogy hogyan támasszák le a bringát, hogy ne dőljön el, a KTM mindig stabilan megáll bármi legyen a csomagtartóra pakolva.

Felszereltségeben belépő szint volt a jellemző, de eddig csak az agyakat cseréltem és kopás miatt a láncot, fogaskososzorút. Acera váltó van rajta, nekem mindig pontosan váltott,  15000 km után is úgy megy mint új korában.

Nem utolsó sorban szép darab, egy kiadós takarítás után majdnem olyan mint újkorában.

Hátrány

A kormányszarv hiányzott, azt elég hamar pótoltam. A teleszkóp nem lockout-olható, de hát elég régi modell.

Nem volt olcsó ez a KTM trekking, mégegyszer ennyiért nem venném meg, inkább keresnék használtat.

Tapasztalat

A csatol kép nem sokkal a vásárlás után készült.

Ennyiért vettem
115000
Csatolt képek
KTM Life One  2007 trekking
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Yabu avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

még a szerelőnél lecseréltettem

 a kerekeket:Alexrims 622x18-as fekete felni,dh küllők.

Hátul:silent clutch FH-T 300   8-as kazettás agy .

elől:bikepositive agy

Comtinentál Touring plus gumik.

Hajtómű:shimano sora sg b-52

shimano patent pedál

És a két kereket én vittem,mert máshol csináltattam.A szerelő és a boltos is nagyon együttműködő volt!!!!

 Közel 100kg-al nyúzom a gépet,de derekasan állja a próbát!!

Gyors,robbanékony,igazi "városi harcos" ez a KTM trekking

Kicseréltem a gumikat egy kicsit ballonosabbra ( 47-622).

Most úgy néz ki ez a KTM trekking ,mint egy 29'-es monti,de ötvözi a sebességet a tereprevaló felhasználással!!!!!

Hátrány

a leejtőnek felfelémenet tekerni kell:(

Ennyiért vettem
100 000
Csatolt képek
KTM Life One  2007 trekking
40 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sanci04 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Városi használatra ideális.

A súlya könnyű, simán fel tudom vinni a második emeletre.

Nagyon könnyű tekerni.

Kényelmes rajta ülni, hosszú távon is (30-50 km).

Könnyebb terepen is simán elmegy - erdei ösvény, füves terület.

Hátrány

Viszonylag nagy a kereke így picit nehezebb vele élesen kanyarodni.

Az első váltója néha pontatlan. Volt már, hogy ledobta a láncot (2 hónapos használat után)

A fehér színe miatt gyorsan látszik rajta a kosz, de egyszerűen takarítható - erős a lakkréteg.

Tapasztalat

Nem csalódtam benne, élmény biciklizni vele. A váltó kisebb problémáját a szervíz meg tudja oldani.

Erre ajánlom

Városi használatra és aszfalt nélküli kitaposott utakra kiváló. Nagyon szeretem.

Ennyiért vettem
125000
Csatolt képek
KTM Life One  2011 trekking
15 km-es túra után
25 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

T-bag avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Eddigi leg jobb kerékpárom!

Hegyi használatnál egyszerűen fantasztikus.

Kiváló fékhatás a hegyről lefelé, elsőfék nem blokkol.

Hátrány

Hosszabb ideig nem merem magárahagyni.

Erre ajánlom

Városi és könyebb terep, túrázás.

Ennyiért vettem
105000
Mért tömeg
13700 g
Csatolt képek
KTM Life One  2011 trekking
KTM life One
29 olvasó 79%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Burningrom avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon meg vagyok elégedve a bringával, szerintem alap szinten nagyon jól kezelhető, használható kerékpár. Nekem 60-as van ami tekintve a 190cm-et jó méretnek érződik.

Hátrány

Sokat kell még rá költeni, ha egy jó túra bringát szeretnék kb. a bringa árát mégegyszer.

Pedál + Cipő + Kiegészítők stb.

Ennyiért vettem
105000
Csatolt képek
KTM Life One  2011 trekking
KTM-M
17 olvasó 41%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sneci-ke avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

kényelmes geometria,

megbízható működés,

jó fékek

ár/érték arány megfelelő

és szépséges :-)

Hátrány

a váltó beállítása kicsit nehéz volt

(bár ez nem gyári, hanem markolatváltó)

 

a női vázra nehezebb felszerelni a tartozékokat (pl. kulacstartó)

Tapasztalat

imádom :-)

Erre ajánlom

országútra, nem túl nehéz terepre

Ennyiért vettem
109000
Csatolt képek
KTM Life One  2009 trekking
KTM és én
10 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

L@JA avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • borzasztóan könnyű :) megérzed a legkissebb szelet is
  • minden terepen boldogul
  • tök jól néz ki :)
Hátrány
  • túl szép, (félek,h el ne lopják)
Tapasztalat

én egy ezeréves noname-ről ültem át, ami legalább 7 kilóval volt nehezebb...

szerinted milyen érzés volt ? :D

 

azóta eltelt 3 év és több mint 7000km... budapesti jóxar utakon.

külsők voltak többszöris cserélve,meg persze fékpofák.

kb 5000kmnél kellett komplett középrészt cserélni,

csapágyasnak mondták...

ill kéne hátsóhajtást és láncot is(erre még nem volt lehetőségem)

 

 

Erre ajánlom

szerintem minden terepre nagyonjó 

(kivéve ha dhzni vagy freestylozni szeretsz)

Ennyiért vettem
50000
Csatolt képek
KTM Life One  2005 trekking
KTM Life One  2005 trekking
17 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

heroo avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 82%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Váz marha könnyű, alacsony fokozatban bármelyik emelkedőn fölmész.
  • 28-as kerekek miatt nagyon fürge és könnyen tartható vele nagy tempó erőlködés nélkül.
  • Esőben gyengék a fékek (nagy esőre gondolok, 2-3 óra esőmenet)
  • Nagy sárban könnyen irányítható vékony gumik ellenére
  • Jól néz ki :) narancssárga
  • Száraz időben fékek nagyon erősek. Az első fék sokkal jobban lassít és nincs fejreállás a blokkolásgátló miatt.
  • 8-asban valami rezonál.
  • Üléspozíció kényelmes. (csak az ülés nem)
  • Kormány állítható ezért nem kell görnyedni rajta.
  • Fokozatok kiosztása jó, bár a 8as nagyon hosszú nem is szoktam használni csak hegyi zúzásnál
  • Defektre nem hajlamos, igaz nem kínai belsőt használok
Hátrány
Elég feltűnő, szeretik ellopni.
Erre ajánlom
Annak ajánlom aki szeretne egy jó túrázós bringát és/vagy egy jó városi gépet.
Ennyiért vettem
130000
33 olvasó 82%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

GeriCross avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Jól néz ki (fekete).
  • Tektro fékek - nagyon jól megállják a helyüket
  • Schwalbe külsők
  • igényes, masszív váz
  • rugós nyeregcső
Hátrány

Jó lakatot kell venni hozzá!:)

Tapasztalat

Szerintem ez egy nagyon jó keró király vázzal és jó felszereltséggel.

Csak ajánlani tudom!

Erre ajánlom
Mindenkinek aki szeretne egy fürge gépet városi használatra és/vagy biciklitúrákra.
Ennyiért vettem
105.000 Ft
19 olvasó 68%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Pipa Barnabás avatar
Pipa Barnabás
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Nagyon jó a váz (alapos hegesztések) és minden alkatrésze szerintem általános használatra (túra, város, enyhe terep)megfelelő, jó beállításokkal persze. Jól terhelhető csomagokkal!
Hátrány
Az ülés egy kicsit túl sportos-kemény, a gyári kormánygumi lassan lecsúszik, forog, de nem vészes.
Tapasztalat
Nyerget majd cserélek, meg talán egy tárcsafék előre.
Erre ajánlom
Finom általános használatra városban, vagy kiránduláson-túrán. enyhe terep,pl:földút nem akadály neki.
26 olvasó 65%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

deka avatar
deka
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jó váz, nagyon masszív, tartós darab, igényes kialakítás
Hátrány
az alkatrészek napi használatra alkalmatlanok, ki kell őket cserélni, ha hosszabb távokra tervezel,gyárilag nem lezárható teló, ezért én nem is kértem a telót
Tapasztalat
csak egy jó vázat akartam, mert jó cuccokhoz már nem volt pénzem, az alkatrészeket lassanként kicserélem jobb minőségűekre. tekeréskor valami kerepel, véleményem szerint a hajtókar hibája, hamarosan megy a kukába az is, de addig is napi szinten használom
Erre ajánlom
gyakorlatilag egy ilyen cross trekking bringa a legsokoldalúbb, város, közút, enyhe terep, túrára király
Ennyiért vettem
107000
15 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tündérmackó avatar
Tündérmackó
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Kényelmes üléspozíció, jó minőség.
Hátrány
A lánc vagy valami tekeréskor kissé zajos.
Tapasztalat
Megbízható, szép bringát akartam és nem bántam meg.
Erre ajánlom
Hétköznapi használatra és túrákra egyaránt.
22 olvasó 55%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Madaras Attila avatar
Madaras Attila
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
megbízható,
Hátrány
nyereg kicsit kényelmetlen
Tapasztalat
szerintem nagyon klassz gép, bárkinek szívesen ajánlom
Erre ajánlom
munkába járáshoz, túrára, a szabadság élvezetéhez
10 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Landesz Csaba avatar
Landesz Csaba
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Tapasztalat
Király a váz. Eddig semmi bajom nem volt vele, bár még csak most vettem.
39 olvasó 36%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-30 (30 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Life Alloy T: 1217 Cross


anyag:

6061 Alumínium Cleanshape


méretek:
  • 46 cm
  • 51 cm
  • 56 cm
  • 60 cm

 
színválaszték:
  • Kék-fekete
  • Szürke-fehér-zöld

villa (teló):

Suntour SF14 NEX 700C


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Tourney,

FC-M131 48-38-28/CG


első váltó:
Shimano Altus,

M190


hátsó váltó:
Shimano Altus,

M310


 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

VP 810 Trekking


Kerék

felni:

Remerx Dragon L719 700C


első agy:

Formula


hátsó agy:

Shimano RM30-8


külső gumi:
Schwalbe Tyrago,

37-622


Irányítás

kormány:

KTM Line HB-KT3 Lowrizer 25.4/620


kormányszár:

KTM Line AS-009 A-Head, 17°


kormánycsapágy:

Ritchey OE Logic Zero Drop-In


nyereg:

KTM VL-3257


nyeregcső:

KTM Line SP-620 350/27.2


Fék

 
féktest:

Tektro 837-AL V-fék


fékkar:

Tektro


 
fékváltó kar:
Shimano Altus,

ST-EF51


Kiegészítők

 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Láncvédő

tömeg:

13,5 kg


KTM logó

KTM márka bemutatás

A cég eredete egészen 1934-ig nyúlik vissza, ekkor alapított Hans Trunkenpolz Mattighofenben, Ausztriában. A KTM név 1953-tól ismert, Ernst Konkreif és Trunkenpolz az alapítók, valamint Mattighofen város nevének kezdőbetűjeiből. Kerékpárgyártással 1964 óta foglalkoznak.

1989-ig már 1.000.000 KTM kerékpár hagyja el a gyárat, 2004-re ez a szám 2.500.000-re nő. A márka első világbajnoki győzelmét Yader Zoli, olasz Cross-Country kerékpárversenyző szerzi 2005-ben. Ugyanebben az évben készül el a márka első full-karbon váza.

A kerékpárvázak porfestést kapnak, melyhez a KTM csakis vízoldékony, tehát környezetünkre káros oldószerektől mentes anyagokat használ. 2009-ben elkészül egy több mint 200.000 euróba kerülő teszt-berendezés, melyen 70 óra alatt a kerékpár teljes élettartama szimulálható. Ennek köszönhetően a KTM ellenőrizni tudja új modelljei tartósságát. Az alumínium vázakra 5 év, a karbon vázakra pedig 3 év garanciát vállal, ami bizonyítékul szolgál a kiváló minőségre.

A gyár körülbelül 150 különféle modellt kínál, mtb, országúti, cross, városi és trekking, valamint elektromos kerékpárokat is magába foglaló választékában, mely világszerte 30 országban elérhető.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű KTM Life One termékkel kapcsolatban: