KTM Life One trekking

30 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 145.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




Epres Oscar avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Sok van már leírva, mind igaz is...

Hátrány

Talán a monoblokk...Meg lopós...

Tapasztalat

Amit közölni szeretnék a márkahű vásárlókkal:

 

  2012-es , 56 cm-es férfivázas aranyszínű KTM Life One-t vettem a barátnőmnek tavaly. 100 %-osan bejött tényleg minden. Nagyon jó bringa és pont arra való, amire használta / használja. 5000 km-t ment egy év alatt vele mindenféle úton.Most, hogy kicsit megkoptak a gumik, a markolat lánccsere is esedékes lassan,meg van némi pakolásból, meg tárolásból, meg lopási kísérletből származó felületi karc a biciklin, gondoltuk maradva a márkánál és a típusnál, ugrunk előre egy modellévet.

 

  De ez a fránya marketing-politika közbeszólt.Mivel ugyanez a szín nincs sajnos 2013-asban, a fényes fekete alapon szürke-piros berakás jött szóba.Boltba be, tapizni szagolni miegymás...Már az első benyomás sem hozta amit kellett volna és ami volt egy éve ugyebár, de alaposabban átvizsgálva elég nagy csalódás lett a vége.

 1:  A fékek egybeöntve a váltókarokkal megváltoztak és elfelejtették őket megtervezni vagy mi... Ahhoz képest, hogy férfivázas bringáról van szó, a mutatóujjas karocska és fékkar között nincs annyi hely, hogy beférjen a pógár ujja, ráadásul jó magasra kell tornásztatni ehhez, hogy szinte a szembejövő azt hiszi rá mutogatsz...Ha összejött,akkor érzékelhetsz egy kis fika műanyag sz@rt, ami semmi esetre sem sugallja a tartósság érzetét.Meg randa is.

   2: A KTM Life One fékkarjai idénre műanyagra változtak, a frankó alumíniumról és valahogy a formájuk sem lett szebb, ellenben gagyi.

  3: A teleszkóp már nem állítható, legalábbis nem csak úgy kézzel, mint eddig, hanem k....va nehezen lehámozod valami izéval a kupakot, ami a harmadik alkalommal már látható csúnya nyomokat hagy ráadásul ki is tágul és elhagyhatod és ha sikerült, akkor vedd elő a spéci kulcsodat és állíts valamennyit , aztán ha nem lett jó (és miért lenne elsőre...) akkor kezd előlről. Menet közben pedig felejtsd el a mutatványt...

   4:Volt korábban a homlokcsövön egy nagyon szép kis fém táblácska, ami büszkén de mégis szerényen mutatta a KTM három betűjét és az egyetlen kicsi narancssárgára fényezett felület volt, ráadásul dombornyomásban...Mára egy olcsó matricázás váltotta fel...

Az pedig csak személyes véleményem, hogy vannak olyan lányok, akik nem feltétlenül szeretnének női vázas bringát, de megjelenésben azért kicsit kecsesebb, elegánsabb, vagy csajosabb színűt választanának.A fehér berakás és a fehér teleszkóp akár pont erre is jó lehetett, most ez sem volt, mert csak két szín vana palettán és ebben az összeállításban már túl sok lett volna a kompromisszum.

 Maradt a "régi ", amit egyébként imád és már előre sajnálta eladni.Motorknál és autóknál is tapasztaltam már hasonló lebutítást azonos ár mellet, egy évvel újabb modellnél, hát most sem esett jól ezzel szembesülni.

 Hallottunk már olyan dumát, hogy "azok még jók voltak, de az az utániakkal csak a baj van..."

  Na hát így....

 

   Köszi: Oscar

 

Ennyiért vettem
130 000
Mért tömeg
1300 g
20 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Life Alloy T: 1217 Cross


anyag:

6061 Alumínium Cleanshape


méretek:
  • 46 cm
  • 51 cm
  • 56 cm
  • 60 cm

 
színválaszték:
  • Kék-fekete
  • Szürke-fehér-zöld

villa (teló):

Suntour SF14 NEX 700C


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Tourney,

FC-M131 48-38-28/CG


első váltó:
Shimano Altus,

M190


hátsó váltó:
Shimano Altus,

M310


 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

VP 810 Trekking


Kerék

felni:

Remerx Dragon L719 700C


első agy:

Formula


hátsó agy:

Shimano RM30-8


külső gumi:
Schwalbe Tyrago,

37-622


Irányítás

kormány:

KTM Line HB-KT3 Lowrizer 25.4/620


kormányszár:

KTM Line AS-009 A-Head, 17°


kormánycsapágy:

Ritchey OE Logic Zero Drop-In


nyereg:

KTM VL-3257


nyeregcső:

KTM Line SP-620 350/27.2


Fék

 
féktest:

Tektro 837-AL V-fék


fékkar:

Tektro


 
fékváltó kar:
Shimano Altus,

ST-EF51


Kiegészítők

 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Láncvédő

tömeg:

13,5 kg


KTM logó

KTM márka bemutatás

A cég eredete egészen 1934-ig nyúlik vissza, ekkor alapított Hans Trunkenpolz Mattighofenben, Ausztriában. A KTM név 1953-tól ismert, Ernst Konkreif és Trunkenpolz az alapítók, valamint Mattighofen város nevének kezdőbetűjeiből. Kerékpárgyártással 1964 óta foglalkoznak.

1989-ig már 1.000.000 KTM kerékpár hagyja el a gyárat, 2004-re ez a szám 2.500.000-re nő. A márka első világbajnoki győzelmét Yader Zoli, olasz Cross-Country kerékpárversenyző szerzi 2005-ben. Ugyanebben az évben készül el a márka első full-karbon váza.

A kerékpárvázak porfestést kapnak, melyhez a KTM csakis vízoldékony, tehát környezetünkre káros oldószerektől mentes anyagokat használ. 2009-ben elkészül egy több mint 200.000 euróba kerülő teszt-berendezés, melyen 70 óra alatt a kerékpár teljes élettartama szimulálható. Ennek köszönhetően a KTM ellenőrizni tudja új modelljei tartósságát. Az alumínium vázakra 5 év, a karbon vázakra pedig 3 év garanciát vállal, ami bizonyítékul szolgál a kiváló minőségre.

A gyár körülbelül 150 különféle modellt kínál, mtb, országúti, cross, városi és trekking, valamint elektromos kerékpárokat is magába foglaló választékában, mely világszerte 30 országban elérhető.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű KTM Life One termékkel kapcsolatban: