Lehet 60-as méretben kapni.
Szép kék színe van.
A váz igényes.
DT küllők.
Swalbe defektálló gumik.
Nem lockolható teleszkóp.
Macerás garancia.
Nagyon alap hajtás.
Nehéz, lehetne könnyebb.
Egy év után lötyögnek a fékkarok.
A Hugóban vettem, ott is állították be. Azért erre esett a választásom, mert ebben az ár kategóriában ez volt a legjobb ár-érték arányú trekking amiből volt 60-as váz.
Elsőre szép igényes. Főként rakparton használtam Árpád híd-Petőfi híd inga. Napi 25 km, 2014 03-2015 10 = 3800 km
Tapasztalataim:
A gumik olyan 1500 km után a hátsó tükörre kopott, pedig nem volt valami esős idő és még a tél előtt és nem vagyok az a driftelős...
A monoblokk (Sh-26) kb egy év után 2000 km kattog, recseg. Gariba nem foglalkoznak vele..
1200-nál (fél év) lánccsere, 3000-nél (másfél év) lánc és sor csere.
A markolatok másfél év alatt 2000 km tükörre koptak, lecsúszkálnak oldalra, csúsznak, főleg ha izzadsz vagy esik.
A láncfeszítőből kétszer rejtélyes módon kiugrott a lánc menet közben.
A hátsó felnim egy bő év után hosszába végig repedt. A boltban nekem estek, biztos azért mert nehéz vagyok és gyerekülésezek. Legalább 30 nap ügyintézést mondtak gariba, míg elküldik és vissza, de asztal csapkodásomra, kicserélték egy szegecselt mavic felnire, egy hét alatt.
Amúgy jó és könnyű a felni, csak nem erre a testsúlyra. A KTM is gondolhatott volna arra, hogy magas biciklishez tömeg is jár, így masszívabbra kellett volna venni a felniket és a hajtást erre a vázméretre.
Amúgy nem egy rossz bicikli, de egy integrált hajtómű mindenképpen dukálna hozzá.
Város, túrák, de csak óvatosba.