Magellan Corvus Deore trekking

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2007 (frissítve: 2007.05.)
  • Listaár: 130.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

János avatar
János
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 84%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Minőségi alkatrészek és kivitelezés, gyönyörű fényezés.
Hátrány
A Fizik Rondine nyereg legfeljebb rövidebb távra megfelelő. Munkába járáskor is kényelmetlen, de azon az öt km-en még elviselhető, de kb. 15 km után már borzalmas. Fontolgatom a cserét, de még ki szeretném próbálni szivacsbetétes kerékpáros nadrágban, hátha ... Ja, elvileg zselés nyereg... :-PPP A multifunkciós gumik miatt aszfalton nem túlzottan dönthető (egyszer majdnem tanyáztam, pedig nem vagánykodtam), de összességében együtt lehet élni vele. Földúton és sáros aszfalton nagyon jól ment. A cipőm néha megakadt a hátsó váltóbowden rögzítőszemében (nem vészes, csak furcsa - minden mást annyira jól kialakítottak rajta, nem is értem, ezt miért szúrták el???).
Tapasztalat
Hat napja vettem, eddig kb. 130 km-t tettem bele (munkábajárás + három nap a Bükkben-Mátrában, többnyire aszfalton; lehet, hogy a 'pesti utak jobban megviselték :-PP ). Nagyon kényelmes (kivéve a nyereg), kulturált, kellemes gép. A fékjei nagyon erősek (bár még csak szárazon próbáltam), a váltóval végigpróbáltam szinte mind a 27 fokozatot (igenigen, a Bükkben), gond nélkül üzemeltek. A geometriája nagyon bejön, és a csapágyazása is nagyon jó (a páromat a hajtás nélküli lejtőkön folyton megelőztem - na jó, lehet, hogy ebben a keményre pumpált gumiknak is szerepe volt :) ). Ja igen, kemény gumi --> kényelem: nekem a kőkeményre nyomott gumik ellenére nagyon komfortos volt a rugózása (a teleszkóp pont annyit mozog, hogy kellemes legyen, lockolni nem is kellett, és a rugós nyeregcső is bevált); csak a nyereg ne rontotta volna az összképet. A gép javára írandó, hogy rázós úton se kényelmetlenebb megülni, mint simán --> normális nyereggel álomkényelmes lehet. Hozzá kell tennem, az előző gépem szingós versenybicikli volt; azaz talán a normálisnál is élesebb a kontraszt. ;) A 4 cm-es gumik ellenére egész jól ment (jobban, mint vártam); a halkan surrogó gumikkal suhanva többször a frászt hoztam a helyi tekerőkre előzésük közben. :-) A matt-tenger-csodakék (csak én nevezem így, nemtom, mi a hivatalos neve) fényezés gyönyörű, mindenhol megnézték (bámulták); és használat közben derült ki, hogy nagyon praktikus is. Pár napig a párom fényes-ezüst bringájával jártam (vétel után, átadás előtt teszteltem, no :) ), és azon kis túlzással minden ujjlenyomat meglátszott. Erről viszont még a sár is szinte lepereg! :-))) A katalógusárnál kb. 12 %-al olcsóbban vásárolva szerintem megérte.
Erre ajánlom
Mindenkinek mindenhová, kivéve a felmálházott csomagtartót kedvelőknek (nincs csomagtartója). Mondjuk tettem rá kormánytáskát + hátizsákok hordok, ezekbe három napi cucc még belefért, nem hiányoltam a csomagtartót.
Ennyiért vettem
115000
25 olvasó 84%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Corvus Deore termékkel kapcsolatban: