több mint egy éve
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
Ár/teljesítmény:
Modellév: 2007,
500-1000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Bár technikai embernek tudom magam, sokszor hagyok döntéseimben az érzelmi vonalnak nagy teret. Ebben a bringában alapvetően a külcsín fogott meg. Világoszöld metál színű, gyönyörű bringa. Ha szép is és jó is, akkor már öröm ráülni, és öröm megmutatni a világnak.
Jól összerakott, jól megtervezett gép. Látszik az alkatrész választásokon, hogy jó bringát akartak csinálni. Sikerült is. Pontos váltó, kiválóan fogó fékek, hibátlan teleszkóp, kényelmes váz.
Gyárilag oldalt fényvisszaverő csíkos Rubena gumival van szerelve. Óvtak tőle, de nagyon szeretem, hogy ott van a csík. Gyors is a gumi, és defekt elleni védelem is van benne. Lassan kopik, rendben van.
Hátrány
A 28 küllős kerék elég gyenge darab. Kétszer kellett 500 km-en belül centrírozni. Egyik alkalommal arra lettem figyelmes, hogy ropognak a küllők. Hogy ez a centrírozás hibája-e, vagy a kerék nem erre a felhasználásra való, még nem tudom. Azóta nem volt vele gondom, de kicsit félek tőle.
Nagy hátránya a bringának, hogy nagyon mutatós, és látszik, hogy igényes darab. Sehol nem merem otthagyni Budapesten. Arra otta Csepel Csillag...
Megvétel után gyorsan lecseréltem a markolatot ergonómikusra. Sokkal jobb lett a fogása.
A nyerget kétszer cseréltem. A "gyári" kifejezetten kényelmetlen és csúnya.
A szériában adott rugós nyeregcső csak arra jó, ghogy nehezítse a bicajt. Alattam meg sem mozdul a rugó, bár legpuhábbra van állítva. Csere lesz.
Furcsa volt a gyári fordított húzású LX váltó, így annak szerepét egy normál húzású Deore vette át, makulátlanul dolgozik.
Tapasztalat
Az árát megéri, nagyon jó választás! Egy-két apró változtatással remek cucc.
Erre ajánlom
Város, földutas túrák, nem otthagyásra a ház előtt.
Ennyiért vettem
140000
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?