használtan, de felnik alapján 500km alatti futásteljesítménnyel vásároltam. tetszik a magas építés, autók felett röhögve ellátni a 20-as vázról. 25km/órás haladásokra van kitalálva, MTB-hez képest jóval nyugisabban hajtom városban, így talán életben maradok. 2010-ben az új ára 110rongy, ami szerintem pofátlanság, ez egy 80-90 rongyos kategória az alkatrészek alapján.
Az állítható kormány egy ergonómikus markolattal isteni. Kanyarban egészen jól fekszik, méretei és felhasználási területe ellenére. Napi 150 km után sem nyomorodok ha a vázon múlik, teló RST : ár/értékben teljesen megfelel.
Szegecselt felnik a 95 kilóm alatt nem nyomorodtak meg 7200km alatt.
Középcsapágy: 5900 megtett kilométer után cseréltem! nem is büntettem, erre recsegni kezd és bemar... a Draco-mon 8000 után sem kellett hozzányúlni, ezt pedig kb. 15-ször kellett meghúzni még csere előtt mert folyamatosan lazult valamelyik fele... most van benne új, 1300-at mentem vele de már 2-szer húztam utána, nem fog sokat bírni, de mindegy milyen minőségű csapágyat vásárolok hozzá. Az az érzésem, a menetekkel lehet valami, így a váz a hibás.
Másik idegesítő hiba a csúszópapucsos villa. Hát ez agyrém, AL7005, 3000km után a jobb oldali papucsban már ott a tengely nyoma (gyorszáras agy). Ez azért is fasza, mert ezért folyamatosan balra áll a kerék, igaz enyhén de lehetetlen hosszútávon párhuzamosra állítani. Ezt természetesen már kinyírt egy hátsó féket, mivel folyamatosan állítom a felni után egyik vagy másik fékpofát/kart, hogy lehetőleg egyszerre nyomják meg a felnit és ne feszítsék csak az egyik irányba feleslegesen.
Deore váltó hátul nem rossz de furamód a régebbi acerám pengébb volt. Talán Alivio kéne... Mindenesetre C101 váltó elöl finoman szólva csak laza városi tekerésre alkalmas. Amúgy agyrém beállítani...
túrázásra nem kell jobb bringa , ez tény. Városi pengetésre nem ezzel kell menni, főleg a csúszópacsker miatt, illetve elöl egy gyorsabb váltó elférne. Gyári WTB interwolf-ot az évtized legrosszabb gumijának választottam: kb 20 defekt (nincs csikorgós fékezésem, egyszerűen minden átmegy rajta). Conti Touring plus viszont maximálisan pozitív: kb 6000-et bír nagy satuzások mellőzésével és nagyon faszán tapad. Elöl City Contact-ot használok, kb 20ezer kéne a kopáshoz, de addigra úgyis kirepedezik :).
Tengelyt már cseréltem elöl is hátul is. Ez szintén gáz: Bpositive olyan amilyen de Dracon eszembe sem jutott, hogy 8000 alatt kikophatnak. Pedig a Draco-t rohadt módon szadiztam, még zsírt sem kaptak a csapágyai.