Magellan Cygnus Acera trekking

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.09.)
  • Listaár: 110.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

elsantos avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 82%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

használtan, de felnik alapján 500km alatti futásteljesítménnyel vásároltam. tetszik a magas építés, autók felett röhögve ellátni a 20-as vázról. 25km/órás haladásokra van kitalálva, MTB-hez képest jóval nyugisabban hajtom városban, így talán életben maradok. 2010-ben az új ára 110rongy, ami szerintem pofátlanság, ez egy 80-90 rongyos kategória az alkatrészek alapján.

Az állítható kormány egy ergonómikus markolattal isteni. Kanyarban egészen jól fekszik, méretei és felhasználási területe ellenére. Napi 150 km után sem nyomorodok ha a vázon múlik, teló RST : ár/értékben teljesen megfelel.

Szegecselt felnik a 95 kilóm alatt nem nyomorodtak meg 7200km alatt.

Hátrány

Középcsapágy: 5900 megtett kilométer után cseréltem! nem is büntettem, erre recsegni kezd és bemar... a Draco-mon 8000 után sem kellett hozzányúlni, ezt pedig kb. 15-ször kellett meghúzni még csere előtt mert folyamatosan lazult valamelyik fele... most van benne új, 1300-at mentem vele de már 2-szer húztam utána, nem fog sokat bírni, de mindegy milyen minőségű csapágyat vásárolok hozzá. Az az érzésem, a menetekkel lehet valami, így a váz a hibás.

Másik idegesítő hiba a csúszópapucsos villa. Hát ez agyrém, AL7005, 3000km után a jobb oldali papucsban már ott a tengely nyoma (gyorszáras agy). Ez azért is fasza, mert ezért folyamatosan balra áll a kerék, igaz enyhén de lehetetlen hosszútávon párhuzamosra állítani. Ezt természetesen már kinyírt egy hátsó féket, mivel folyamatosan állítom a felni után egyik vagy másik fékpofát/kart, hogy lehetőleg egyszerre nyomják meg a felnit és ne feszítsék csak az egyik irányba feleslegesen.

Deore váltó hátul nem rossz de furamód a régebbi acerám pengébb volt. Talán Alivio kéne... Mindenesetre C101 váltó elöl finoman szólva csak laza városi tekerésre alkalmas. Amúgy agyrém beállítani...

túrázásra nem kell jobb bringa , ez tény. Városi pengetésre nem ezzel kell menni, főleg a csúszópacsker miatt, illetve elöl egy gyorsabb váltó elférne. Gyári WTB interwolf-ot az évtized legrosszabb gumijának választottam: kb 20 defekt (nincs csikorgós fékezésem, egyszerűen minden átmegy rajta). Conti Touring plus viszont maximálisan pozitív: kb 6000-et bír nagy satuzások mellőzésével és nagyon faszán tapad. Elöl  City Contact-ot használok, kb 20ezer kéne a kopáshoz, de addigra úgyis kirepedezik :).

Tengelyt már cseréltem elöl is hátul is. Ez szintén gáz: Bpositive olyan amilyen de Dracon eszembe sem jutott, hogy 8000 alatt kikophatnak. Pedig a Draco-t rohadt módon szadiztam, még zsírt sem kaptak a csapágyai.

 

Erre ajánlom
trekking,munkába járós, városi tekerős. Terepre nem- futártempóra nem.
Ennyiért vettem
55000
11 olvasó 82%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 18"
  • 20"

villa (teló):

RST Sofi ML


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Altus
lánc:

KMC


fogaskoszorú:
Shimano Acera
első váltó:
Shimano Acera
hátsó váltó:
Shimano Acera

Kerék

felni:

Bike Positive


első agy:

Bike Positive


hátsó agy:

Bike Positive


külső gumi:

WTB Pathway


Irányítás

váltókar:

Shimano Acera


kormány:

Bike Positive City


markolat:

WTB Street Smart


kormányszár:

Bike Postive Country


nyeregcső:

Bike Positive Norma


Fék

 
féktest:

Shimano


Kiegészítők

 
sárvédő:

Bike Positive


 
további kiegészítők:
  • Oldaltámasz: Bike Positve
  • Csomagtartó: Bike Positive

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Cygnus Acera termékkel kapcsolatban: