Magellan Cygnus TX trekking

Ezt a terméket még nem véleményezték! véleményezd »
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.09.)
  • Listaár: 70.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



Még nem véleményezték a Magellan Cygnus TX terméket!
Légy TE az első!
A Magellan Cygnus TX termékhez hasonló Magellan Cygnus Alu véleményei:
1-6 (6 vélemény)
Rendezés

Cápa730 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nekem egy kék/ezüst Cygnus trekingem  van.

A pontos évjáratát nem tudom, mert már használtan vettem.

A váz egy nagyon jó geometriájú, nagyon erős alu váz, kiépítve a hátsó tárcsafék fogadására!

Jó minőségű Bike + összetevők :

duplafalú alu felnik, kerékagyak, monoblokk, hajtómű és hajtókar, állítható kormánystucni, kormány, sárvédők, rugós nyeregcső, nyereg, csomagtartó, sztender,

Első váltó Shimano C101 / hátsó váltó Shimano Megarange.

Shimano Megarange fogsort raktam rá, a nagy 34 fogú jó kapaszkodóképességű egyes fokozat miatt.

Gyárilag jó alkatrészekből összeállított bringa mindennapi városi használatra.

Jó indulatú, könnyen, pontosan kezelhető Shimano váltó szektorok.

Simán bemegyek vele a kiszáradt köves patakmederbe, homokos földutakra, dimbes dombos erdei ösvényekre. 

Szóval kapja tőlem az ívet rendesen, de a karbantartást is, ahogy kell.

Csak jót tudok elmondani a bringáról, csak ajánlani tudom a Magellán Cygnust mindenkinek.  :-)

 

(A jó tapasztalataim után a páromnak egy Magellán Hydra-t vettünk.)  :-)

Hátrány

Az egyetlen dolog, ami jobb is lehetne ezen a Magellan trekkingen az az elsővilla.

A gyárilag szerelt RST OMNI 790 C6-7 rugós elsővilla ugyan eddig még bírta a harcot, de szerintem egy erősebbet is elbírt volna a váz. Arról nem is szólva, hogy csak V féket fogad, amikor a vázon megvan a tárcsafék bakja .

Amint lesz rá pénzem kerül bele egy erősebb tárcsafékes elsővilla, egy agydinamós tárcsás aggyal.

Ennyiért vettem
25000
Mért tömeg
16500 g
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gorgonzola avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kényelmes, stabil, piszkosul össze van rakva, a világ végéig elmennék vele meg vissza. Árához képes jól felszerelt, könnyű merev aluváz, B+ kiegészítők, rapidfire fékváltókar, B+/tektro fékek, erős és könnyű alu csomagtartó, nagyon jó gumik. Könnyen beállítható, a WTB nyereg sokat mozog előre-hátra, dönthető a stucni. Az első teló szerintem felesleges trekkingre, de ha már rajta van akkor kényelmes. A Pathway gumikkal mindenhol jól elmegy, bírja a járdaszegélyt de aszfalton sem túl nagy a gördülési ellenállása, földúton csak a monti jobb nála. A csomagtartó elvileg 25kg-t bír, de vittem rajt a fiamat aki 35 kg.

Hátrány

A hátsó váltó kicsit olcsó, de eddíg még bírta. Az RST Omni teló elrepedt kb. 300km után, garanciában cserélték Suntour-ra ami lockolható, egy nap alatt lerendezték.

Tapasztalat

Csak ajánlani tudom, városba, faluba, földútra...

Erre ajánlom

Melóba járás, kirándulás egy napra vagy egy hónapra málházva vagy hátizsákkal, mama meglátogatására, gyerekeket oviba-isibe vinni, Balatont körbetekerni, stb.

Ennyiért vettem
70000
Mért tömeg
11000 g
Csatolt képek
Magellan Cygnus Alu  2010 trekking
A gép
17 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sutam avatar
Sutam
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
hogy nincs nagy hátránya :-). Jól átalakítható hibriddé (én koskormányt raktam rá), továbbá jó az ára, jól néz ki, könnyű, jó a nyereg, jó a csomagtartó. Majdnem tudok vele úgy menni, mint a régi BCA-mmal, pedig az virsligumis.
Hátrány
szutyok sárhányók (le is szedtem őket); terepgumival jött, pedig nem mountain, így le is cseréltem; már van benne 8-as (nem tudom hogy ez mennyire természetellenes, de én nem örülök neki), a legnagyobb, hogy a hátsó villa kicsit kajla, így hátul semmi sem tud semmivel sem párhuzamos lenni, pedig sokat bíbelődtem már vele, a váltót sem nagyon tudom megfelelően beállítani.
Tapasztalat
Jó, szeretem, nekem tetszik, jó ár/érték arány.
Erre ajánlom
cuccal közlekedőknek mindenképpen, hibrideseknek is talán, ill. magamnak :-)
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hf avatar
hf
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon kényelmes, könnyű, szép. Jól felszerelt (minden van rajta), ehhez jó az ára is. Rugós villa nagyon jó városban is, ugyanakkor nem nehéz. Király nagy a kereke, tempósan lehet vele haladni, és a váltóáttételek minden helyzetre adnak lehetőséget.
Hátrány
A villafedő gumi lejön, ezt megcsinálták nekem gariba a boltban, ahol vettem. A gumi amit adtak hozzá túl sima volt, ezt is lecseréltem, meg a pedált is, mert abból is szeretem a kicsit szögesebbet.
Tapasztalat
pontosan ilyen bicajra vágytam mindig is. a feleségemnek is fogunk egy ilyet venni
Erre ajánlom
túrázás, városi használat
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tóth Attila avatar
Tóth Attila
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Jó vele bringázni ,kellemes a testtartás (22"-os váz).Jól néz ki.Mindent tud amit támasztottam a leendő bringámmal szemben.
Hátrány
Váltó( Acera)nem nagy szám,lehetetlen tökéletesre beállítani.A lánc eléri a hátsó villát.A bowdenek össze-vissza X-ben ,és mellé voltak szerelve a vezetőnek.Kitámasztó gagyi ,müa.kupak elveszik róla.
Tapasztalat
nincs tapasztalatom
Erre ajánlom
Alkalmi túrázgatásra ,élménybrinyózásra.
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

PSX avatar
PSX
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Kényelmes, szép kilátással, csomagtartó.
Hátrány
A hátsó váltó gáz, nincs több méretben tudomásom szerint.
Tapasztalat
A gyári valami Shim. C101 -es váltó fordított működését én nem bírtam megszokni, le is cseréltem egy Alivióra azóta királyság... Mostanában egy kicsit elkezdett recsegni de még nem tudom hogy mi, remélem csak az ülés és nem a középrész. Mivel sokat megyek keményebb terepeken ezért az elején gondoltam, hogy eladom és inkább veszek a montit, de olyan jó vele menni hogy mégis megtartottam.
Erre ajánlom
Akit túra során szeret nézelődni. Néhány alkatrész cseréjével bárkinek.
10 olvasó 70%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 18"
  • 20"

villa (teló):

Rst Omni 790


Meghajtás

hajtókar:

Shimano


első váltó:

Shimano C050


hátsó váltó:

Shimano Tx30


Kerék

külső gumi:

Duro Twin March


Irányítás

váltókar:

Shimano


Fék

 
féktest:

Bike Positive


Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Cygnus TX termékkel kapcsolatban: