Magellan Corvus TX30 trekking

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.09.)
  • Listaár: 68.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

mikiegér avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Marha strapabíró a Corvus TX30. Egy telet mosás nélkül nyomott le pl., túlélte. Nem vagyok gondos típus, tekerni szeretem inkább.
  • Defektet leszámítva nem hagyott még ott soha.
  • Sztem a 2007-es váz lett a legszebb.
  • Váltó meglepően pontos az alsó kategória ellenére, a hajtás, váltás halk.
  • Gyári nyereg kitartó és egész kényelmes.
Hátrány
  • Kicsit nehéz ez a Magellan .
  • Teleszkópot nehéz állítani, valóban kicsit esetlegesen mozog (néha nem, aztán meglep, hogy igen).
Tapasztalat

Az ötödik bringám a Corvus TX30. Az első, aminél tényleg sírni fogok, ha ellopják.

Hat éve nyomom minden munkanapon (meg néha hétvégén is), télen-nyáron. Legalább 10000 km van már benne. Eddigi cserék:

  • Pedált már a boltban. Csak acélpedál...
  • Hátsó tengelyt eltörtem :) (jó, cca 130 kg terheléssel). Végül komplett hátsó kerék csere lett, hogy beférjen az erősebb tengely.
  • Első váltó befordult, 2500 Ft
  • Fogaskoszorú, lánc természetesen.
  • A BikePositive nyereg majdnem öt évig húzta. Aztán őt is.
  • Stucni méretprobléma miatt
  • Egy darab küllőt nyírtam ki összesen.

Rátettem defektálló gumit, és tekerem. Ennyi. Egy jópár alkatrész már rozsdásodik rajta, tipikusan csavarok, de csak a felszín, van, ami már 2 éve rozsdás.

(mire kijött a boltból lámpával, sárhányóval, csomagtartóval, új pedállal, már 75k volt igazából)

Szoktam nézni mások bicóját, de még eggyel sem akartam elcserélni eddig.

Erre ajánlom

Ingázás, városi közlekedés, némi tereppel, ramaty úttal, hosszú és rövid túra. Downhillre és oúti helyett nem jó, amúgy mindenre :)

Ennyiért vettem
59000
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Memnoch avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Nagyon jó váz, szép és tartós szép festéssel

- Szerintem a Magellan egyik legjobban kinéző bringája (TX30 Wood)

- Egész jó Bike Positive cuccok vannak rajta

- Kényelmes nyereg

- Nekem a váltóval semmi bajom nem volt

Hátrány

- Omni 777 teleszkóp nem nagyon mozog, max padkázáskor, hidegben teljesen beáll

- A rajta lévő B+ pedál nagyon csúszik ha kap egy kis vizet

- Sárvédőt nem tudtam szerezni rá, kettőt is kipróbáltam pedig

- Hátsó kerékre rakhattak volna gyorszárat

- A fékek lehetnének kicsit jobb minőségűek

Tapasztalat

Kb. 1000 Km-en keresztül használtam, csak azért cseréltem bicajt, mert nekem a vázméret kicsi volt.

Hajtókart cseréltem Alivióra (48-38-28) mert ami volt hozzá azon 42-es volt a nagytányér, az első váltót is cseréltem mert ezzel a hajtókarral nem igazán akart rendesen működni.

Csomagtartóval hosszabb, rövidebb túrákhoz, városban való közlekedéshez, munkába járáshoz ideális, megbízható darab.

 

Erre ajánlom

túra, munkába járás

Ennyiért vettem
Csereakcióban 65 000 Ft
Csatolt képek
Magellan Corvus TX30  2010 trekking
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

radir avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- baráti ár (kategóriájában az egyik legolcsóbb)

- nagyon jó váz

- többnyire elfogadható minőségű alkatrészek (kiemelten jó nincs, összességében majdnem minden jól muzsikál - átlagos BikePositive minőség)

- magyar összeszerelés

- az eddigi 4 hónap alatt (kb. 1500 km, mindenféle terepen, hosszabb túrán is) különösebb gond nem volt vele, nagyon megbízható

 

Hátrány

- teló: lényegében nem állítható, biztosít egy adott szintű mérsékelt csillapítást és slussz

- hátsó váltó: borzalmas Shimano TX30 (Tourney), vásárláskor egyből csere legalább egy Acerára (az első váltó nem gáz, ha óvatosan bánsz vele)

- hátsó agy: gyenge menetes típus, hosszú távon cserélendő

Tapasztalat
Ezen az árszinten talán a Merida Crossway 10, a Caprine Cross Tour és a Skarpea Rush 10 verseng vele; egyéni ízlés kérdése, hogy ki melyiket preferálja, felszereltségben túl nagy különbség nincs köztük.
Erre ajánlom
Némi ráfordítással, néhány alkatrész cseréjével (hátsó váltó, esetleg hátsó agy) megbízható, stabil túragép lehet belőle. Városi tekerésre csak azért nem ajánlott, mert nagyon vonzza a szemet.
Ennyiért vettem
55 000 Ft
Csatolt képek
Magellan Corvus TX30  2008 trekking
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Economist avatar
8 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny

Olcsó.

Habár ennyi pénzért egy keveset tekerőnek megérheti.

És még az, hogy magyar gyártó szerelte össze. Csak ezért vettem ilyet és nem Author-t 86.-ért.

Hátrány

Az van sok nah persze az olcsósága miatt, ami bizonyos igényeknek megfelelő lehet, de azok drágábbak.

Ez egy nagyon alap gép , Tourney h. váltó, leglegalapabb váltó, fékváltókarok 7 sebbességűek, a fék behúzás picit nehezebb, mint egy tektro auriga comp.-é, váltás nehezebben megy és több türelem kell hozzá, hogy megfelelő kapcsolatba jutassuk a gépünket.

Telója állandóan ugyanolyan merev, vagyis inkább teszi a dolgát állandóan rugózik állítani nem lehet rajta, de rátettek valami tekerőt, hogy bibelődni lehessen vele. Több haszna nincs.

Fékek legolcsóbbak, talán ezen nem kellett volna annyira spórolni, főleg a fékpofákkal, mert kis víz éri és már nyikorog és a fékhatása se az igazi, körülbelül, Tektro csak az első féke fog úgy, mint ezen mindkettő.

Pedáljai mikor ráléptem és tekertem, éreztem valamiféle bizonytalan tartást, lefele hajtottak.

Tapasztalat
Ezért az árért jó bicó, és nem fog ott hagyni a préri közepén, mint valami f*s taszkós bringa.
Erre ajánlom

Alkalmi bringázáshoz, munkába járáshoz stb.

Aszfaltra, könnyebb földutakra.

Ennyiért vettem
57,900 ft
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

iMagination avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Váz, meg jól néz ki, ennyi pénzért elfogadható minõség. Kerekek jók. Kormány, markolat jók. Hajtómû trekkingre rendben van.
Hátrány

A fékek alapok, nekem a hátsó állíthatatlan volt annyira lógott az egyik kar a tengelyén. Az elsõ teleszkóp dísz, csak recseg, kattan, mikor fékezek, csillapítást nem nagyon éreztem. A hátsó váltó a leggyengébb láncszem - a lánc mellett - állíthatatlan, pontatlan váltás, spontán váltások, lityeg-lötyög. Itt nincs Hyperdrive, az elsõ váltás jó kis köszörülés. A nyereg max. 20km-ig tûrhetõ, 50 km-nél már nem tudtam hova ülni, ha túrázni szeretnél le kell cserélni. Gumit alapból cseréltem, de azért, mert 80 %-ban aszfalton használom. A pedál nedvesen, sárosan mint a jég annyira csúszik -csere.

Tapasztalat

Ha a hátrányokat alkatrészcserével kiküszöbölöd, lesz egy jó géped.

Erre ajánlom
Munkába, városba, kisebb túra <20 km.
Ennyiért vettem
62000
16 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 18"
  • 20"

villa (teló):

RST Sofi ML


Meghajtás

hajtókar:

Shimano


első váltó:

Shimano C050


hátsó váltó:

Shimano TX30


Kerék

belső gumi:

Duro Brave


Irányítás

váltókar:

Shimano


Fék

 
féktest:

Bike Positive


Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Corvus TX30 termékkel kapcsolatban: