Ha jó neked a váltórendszere (netán tetszik is), akkor ez egy nagyon korrekt bringa.
A hátrányokban leírtaktól eltekintve jó gép.
Kényelmes váz, szerintem jó elsõ fék (bár nem vagyok hozzáértõ) és a hátsó váltó nem rossz.
Fém fékkarok.
Elsõ váltó... sima váltó, nem pozícióváltós és ezért a szervíz szerint nem is lehet igazából fejleszteni, mert ahhoz, hogy pozícióváltósra fejlesszük, le kell cserélni a hajtásrendszer nagy részét a konstrukció miatt. Ha mégis megpróbálná valaki, lehet, hogy mûködne, de idõnként meglepõdne (vagy sem), hogy a lánc darálja a láncterelõ lemezt. Nem az a baj, hogy olcsó és be kéne ruházni egy jobba, hanem az, hogy ezt nem lehet megtenni anélkül, hogy még n+1 alkatrészt le nem cserélne az illetõ. Akkor már inkább másik bicaj.
Emellett nehéz beállítani rendesen és lassú a váltás. (Hátsó váltó megy rendesen)
Hátsó fék eleinte normális volt, aztán mintha csúszott volna, aztán rendbe jött. Bár úgysem azt kell használni.
Az ajánlottnál komolyabb célra szerintem komolyabb bringába érdemes beruházni.
Fejlesztgetõs típusok felejtsék el, hacsak nem cserélik le a hajtáslánc nagy részét.
Városba, aszfaltra érdemesebb vékony gumit (28as még jó rá) rárakni, sokkal könnyebben és simábban fut, persze ettõl kicsit csúszósabbnak is tûnhet.
Én az elsõ váltó miatt váltok, ill. rájöttem, hogy mivel aszfaltra keresek valamit, nem trekking kell nekem (országúti vagy fitness).
Könnyû túrákra vagy vékonyabb gumikkal (28as akármi, pl. Conti SportContact) munkába járásra.

