- Szép és igényes váz, érezhetően merev hajtás
- Fekete cuccokkal igazi lopakodó az Elite SLX :)
- Külsőt is eltalálták, habár az elsőt nem nagyon szeretem
- Slx hajtás nem igazán trekkingre való, de nagy kerekekkel megvan a sebesség. Zárójelben megjegyezném, hogy 65-nél még bőven lehet tekerni.
- Megbízhatónak szerintem megbízható, csak sok az olcsó nehéz cucc(ilyen promax, meg saját márkás cuccok)
- Ha nem is magyar tulajdonban van a cég, de itthon készülnek, ami azért fontos...
- A felni illesztést lehet hallani fékezéskor
- Sok saját márkás vagy noname cucc
- Ami nem látszik oldalról az deore :) agyak, fékváltókar. Nem rossz egyik se, de azért nem slx.
- Villában nem nagyon van csillapítás
- Matricák
- Deore váltókar csavarja ratyi
- Geometriája egy jó montihoz képest nem jó. Szerintem túl rövid az eleje és hosszú a hátulja, de meg kéne ezt erősítenie másnak is. Az ilyen orrnehéz dolgok mászásnál jók, de pl montival lejtőn ha van egy kanyar, akkor hátra szokás rakni a súlypontot, de ez sík úton is olyan érzés mint lejtőn. Nem tudom...
- Egy trekkinges xt váltó is jobb lenne, mint amit a gepida standján láttam a expo-n
Alapból nem rossz gép az Elite SLX, jó alkatrészekkel, amiket sikerült nem a legjobb alkatrészválasztással elrontani. Ez nem probléma, csak ki lehetne hozni ennyi pénzből egy kicsit többet. Csepelék olcsógépeiktől nem nagyon akarnak elszakadni egy minőségi ugrással, de erre van igény. Nem mondom, hogy rossz bringa, mert bárhova elmentünk vele és legalább hazai, de bennem van az érzés, hogy lehetne jobb is. Ez a sok hátrány amit írtam csak szőrszálhasogatás. Ezeken lehetne kicsit javitani. Ha valaki nem sportoló, vagy mániákus építgető, akkor nyugodtan ajánlom bárkinek. váltókar csavarokon kívül nem volt semmivel se gond(gyárilag rendesen meghúzták).
Trekking, túrázgatás meg ilyenek