Schwinn-Csepel Traction trekking

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.04.)
  • Listaár: 89.000 Ft - 97.800 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




l.robi111 avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

a Schwinn-Csepel Traction ára ,verhetetlen .

persze több apró dolog cserés ( ülés,hátsó kerék küllői,hátsó agy-és váltó ,de ezeket elég fél-egy év után lecserélni.)acélküllők, jó váltó,kényelmesebb zselés-rugós ülés,fix szárral )

persze a teleszkópos ülésszárat azonnal cserélni, mert csak 50kg-ig működik megfelelően :)

persze ez testsúlyfüggő,de ( emberes méretű embernek figyelnie kell a kerékpár terhelhetőségére :)

az első teló még birja, de szerintem 5-7 000 km után cserés ( persze ez 1 -1,5 év )

 

Hátrány

lehetnének jobbak a színek:)

esetleg  jobb küllők, ( persze ebben az árban ez nem fér bele ),pontosabb váltó,pár csere fényvisszaverő a pedálra, mert 1 hét és leesik :)

Tapasztalat

még csak szokom,de bejön ez a Schwinn-Csepel trekking :) álló helyben indulva tengelytörés nélkül feltekerhető vele 30 ' emelkedőn :)

könnyű, de nagy a Traction ,kényelmes, erősen is tekerhető, nem akar szétesni, birja a gyengébb terepet,a sarat utálja, és nem is megy benne :)a fékek jók,árban  drágább a landrídernél, de sokkal jobb !

és 100 kg feletti embereknek is használható!

kell hozzá jó lámpa,és jó zár ! mivel pofás, lopják mint a cukrot ,persze sosem szabad elől hagyni .

Erre ajánlom

mindennapi használat ,melóba-boltba járni, könnyebb hétvégi kirándulások,kavicsos és földutakra ,remekül megy a rossz városi utakon,feltöredezett járdán,kátyúkkal teletömött uttesten !

terhelhető ( igaz a csomagtartó felfogatása gyenge,és cserélni kell !) 25kg-ot irnak rá,de 6X 1,5l-es ásványvizes pet palackot rossz uton vinni vele ??? hát vagy a víz nehéz,vagy a 25-os felirat tulzó kicsit :)

vagy soha ne használd :)

 

Ennyiért vettem
69 000
Mért tömeg
1500 g
60 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

28" Alu Traction


anyag:

Alumínium


méretek:

Férfi:

  • 19"
  • 21"
  • 23"

Női:

  • 17"
  • 19"

 
színválaszték:

Férfi:

  • Arany-kék

Női:

  • Fekete

villa (teló):
Suntour NEX 4110 V2

Meghajtás

hajtókar:
  • 170 mm
  • 48-38-28T

fogaskoszorú:

Shimano MF-TZ077428, MF-TZ217428


középrész:

Thun Jive monoblokk

  • 119/122 mm

első váltó:
Shimano Tourney,

FD-C051M6


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

RD-TX35


 
fokozatok száma:

3x7


Kerék

felni:

Duplafalú

  • Alumínium

első agy:

Alumínium


hátsó agy:

Alumínium


külső gumi:

Kenda

  • 700×40C

Irányítás

kormány:

Promax HB-3188

  • Alumínium
  • 620 mm széles
  • 40 mm emelés
  • 15° hátrahajlás

kormányszár:

Promax alu

  • Állítható
  • 110 mm

kormánycsapágy:

Neco félintegrált


Fék

 
féktest:

Saccon Alumínium "V"


 
fékváltó kar:
Shimano Altus

Kiegészítők

 
első lámpa:

Dinamós (Agydinamós modell esetén)


 
hátsó lámpa:

Dinamós (Agydinamós modell esetén)


 
sárvédő:

Alu-plasztik, pálcás


 
további kiegészítők:
  • Csomagtartó
  • Láncvédő
  • Küllőprizmák

tömeg:
  • 16.3 (Sport)
  • 16.8 (Agydinamós)

 
további információk:

Ár:

  • 89.000 Ft - férfi
  • 97.800 Ft - női

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Traction termékkel kapcsolatban: