-Nincs rajta gagyi alkatrész, ritchey kormány csapágy, jagwire bovdenezés, shimano középcsapágy, shimano hajtás, tektro fékek, shimano váltokarok, és nálam a shimano fékkar is hibátlanul működik, stb. szóval azt kapod a pénzedért ami elvárható, nem egy parasztvakítós bringa
-Nagyon jól néz ki a Sportster P6.
-viszonylagkönnyű, 12,5 kg
-Merev villás ez a Scott trekking, tehát nincs gagyi teló, amit kifizetsz, majd eldobsz és veszel bele egy olyat ami nem keseríti meg az életedet.
--Sportos vázgeometria.
-Gumi az egyből csere, meg szerintem a pedál is
- Ninncs tárcsafék rögzítése lehetőség a Sportster P6-on
Az előttem szóló nem tudom, hogyan rakja bele a 26-os kereket és miért, ugyanis a v fék felfogatás miatt ez elégé nehéz ügy, illetve az amúgy is roppant alacsony csapágyház magasságot nem érdemes tovább csökkenteni amúgy sem. Meg ez elve nem monti ugyebár.
3000 forintért, de még 60-ért is nagyon megéri ez a Scott trekking, az alacsony színtű, de egyenletes minőségű felszereltség, és a merev villa miatt egyből használható (gumit és pedált kivéve), nem kell mindent lecsereberélnie egyből rajta (később sem), meg nem is fog tönkremenni idő előtt.
Nemzetközi listaára 350 euró körül van asszem