Scott Sportster P55 trekking

Ezt a terméket még nem véleményezték! véleményezd »
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.09.)
  • Listaár: 120.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



Még nem véleményezték a Scott Sportster P55 terméket!
Légy TE az első!
A Scott Sportster P55 termékhez hasonló Scott Sportster P6 véleményei:
1-2 (2 vélemény)
Rendezés

stellaz1 avatar
39 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Nincs rajta gagyi alkatrész, ritchey kormány csapágy, jagwire bovdenezés, shimano középcsapágy, shimano hajtás, tektro fékek, shimano váltokarok, és nálam a shimano fékkar is hibátlanul működik, stb. szóval azt kapod a pénzedért ami elvárható, nem egy parasztvakítós bringa

-Nagyon jól néz ki a Sportster P6.

-viszonylagkönnyű, 12,5 kg 

-Merev villás ez a Scott trekking, tehát nincs gagyi teló, amit kifizetsz, majd eldobsz és veszel bele egy olyat ami nem keseríti meg az életedet.

--Sportos vázgeometria. 

 

 

Hátrány

-Gumi az egyből csere, meg szerintem a pedál is

- Ninncs tárcsafék rögzítése lehetőség a Sportster P6-on

Tapasztalat

Az előttem szóló nem tudom, hogyan rakja bele a 26-os kereket és miért, ugyanis a v fék felfogatás miatt ez elégé nehéz ügy, illetve az amúgy is roppant alacsony csapágyház magasságot nem érdemes tovább csökkenteni amúgy sem. Meg ez elve nem monti ugyebár.

3000 forintért, de még 60-ért is nagyon megéri ez a Scott trekking, az alacsony színtű, de egyenletes minőségű felszereltség, és a merev villa  miatt egyből használható  (gumit és pedált kivéve), nem kell mindent lecsereberélnie egyből rajta (később sem), meg nem is fog tönkremenni idő előtt.

Nemzetközi listaára 350 euró körül van asszem

Erre ajánlom
Én ugyan egyből lecseréltem e gumit és a kereket egy conti contactra és egy másik rigidára, mert volt otthon, de én hármahatárhegyet is megjártam vele gond nélkül, igaz tudatában voltam, hogy mit várhatok tőle és aszerint mentem vele. Szerintem ez egy igazi hibrid keró, aszfalton is eléggé jól megy, sportos, terepen is elbodogul, bár a nagyon alacsony középcsapágy ház miatt inkább csak széles földutakra ajánlatos. Elsősorban azoknak ajánlott akik városba keresnek sportos gépet, vagy olyanoknak akik egy bringát használnak jellemzően városba, túrára, kirándulásra.
Ennyiért vettem
30000
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Klepton21 avatar
4 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A gép nagyon könnyű, gyors, jó a váltó, bár csak egy acera, kicsit kattogós. Jó a fék, házilag könnyű beállítani. Erős a Sportster P6 váza. Jól tapad a kerék kanyarban.

Hátrány

A felnik gyengék, bár elvileg trekking, megbocsátható. A fékkarok gyengék, a váltó kattog, mint említettem. A nyereg kényelmetlen, akárcsak a markolat.

Tapasztalat

Nagyon jó kis canga a Scott Sportster P6, könnyebb a sok durva MTB-nél, és kis átépítéssel nagyon erős gép építhető, ami nagyon-nagyon könnyű. A váz elbírja a 26-os kereket is, jól is mutat rajta. Ajánlom bárkinek, de csak ha olyan áron tudja megszerezni, ami a kereskedelmi 60ezer alatt van.

Árért a három répa, az originál árasra vonatkozik, amennyiért vettük, 5répa tuti.

Erre ajánlom
Kicsit letérhetsz az ösvényről, de inkább csak kitaposottra, durva használatra semmiképp, de A pontból B pontba tuti eljuttat, ha nincs közte szakadék.
Ennyiért vettem
30000
11 olvasó 45%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • S
  • M
  • L
  • XL
  • XXL

villa (teló):

Suntour NEX 4110 V2


Meghajtás

hajtókar:

Shimano FC-M 191


lánc:

KMC HG 40


fogaskoszorú:
Shimano Acera
középrész:

Shimano UN26


első váltó:

Shimano FD-TX51


hátsó váltó:
Shimano Acera
pedál:

Xerama SP 931-S


Kerék

első agy:

Scott Comp Disc CL


hátsó agy:

Shimano FH-RM65 CL


külső gumi:

S207


Irányítás

kormány:

Scott OS


kormányszár:

Scott JD-ST66 AS OS


kormánycsapágy:

Ritchey OE Logic Zero félintegrált


nyereg:

Scott Sportster


nyeregcső:

Scott HL-SP 238 31,6mm


Fék

tárcsafék:

Shimano BR-M416


 
fékváltó kar:

Shimano ST-EF 50-8 easy fire


tömeg:

14,0


Scott logó

Scott márka bemutatás

A svéd Scott Sports cég kerékpárok, téli felszerelések, motoros cuccok és sportruházat gyártásával foglalkozik. 1958-ban az idahói mérnök és síelő Ed Scott kifejleszt egy alumínium síbotot, mely magasan veri az akkori bambusz és acél botokat. A sikeren felbuzdulva a cég sporteszközök gyártásába kezd. A vállat 1978-ban Svédországba helyezi a központját.

Az első mtb-t 1986-ban mutatja be, de a legfontosabb találmány 1989-es aerodinamikus kormány, mellyel Greg LeMond rögtön meg is nyerte a Tour de France-t. Manapság ez a kormány szinte kötelező tartozék az időfutam és triatlon versenyeken.

Az első Scott teleszkópos villa, az Unishock 1991-ben érkezik, egy évvel később követi az első összteleszkópos kerékpár. 2002-ben Patrice Halgand remekelt Scott bringával a Touron. Manapság a cég a Team Columbia-High Road csapat szponzora.

A cég 2008-ban ünnepli 50 éves fennállását. A mottó még mindig ugyan az: „Innováció- Technológia- Design”.

A Scottnak több súlyrekorder kerékpárvázat köszönhetünk, többek közt a 2007-es 790 grammos Addict országúti, és 2011-ben bemutatott 899 grammos Scale mtb vázat, mellyel Nino Schurter világbajnokságot nyert. Ez évtől a Bosch-al karöltve elektromos kerékpárokat is gyárt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Scott Sportster P55 termékkel kapcsolatban: