Echo TR 26 triál

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2015 (frissítve: 2015.08.)
  • Listaár: 252.100 Ft

1-1 (1 vélemény)
Rendezés

Kenny avatar
105 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, triálos fenegyerekként használtam
Előny

Nagyon jól el van találva a geometriája ennek az Echo Tr 26-nak!

Nagyon fürge, fordulékony.

Nagyon könnyű (komplett triálokhoz képest, árkategóriájában)

26-os kerékmáret :)

Elől tárcsa, hátul felnifék, mindez hidraulikus. Harap :)

Nem törött, nem horpadt meg egyszer sem, pedig voltak szintről lecsúszások, hátsó támvilla-villa odavágások.

18-15-ös áttétel, elől racsni, hátul fogaskerék. Tekeréshez, hogy A-ből B-be eljuss, nem egy isteni, viszont trükkökhöz nagyon jó áttétel!

Gyári gumiai nagyon jók, két év elteltével (igaz, hogy igencsak megkoptak) de még gurultak, nem látszott ki a szövet, és a gumi oldalán még látszottak a "pogácsák".

Pedálja isteni, nagyon megfogja az ember lábát. Talpát is, meg sípcsontját is! :)

Én szerettem, de ez a triál dolog nekem annyira nem jött át, ezért váltottam.

Hátrány

A gyári hajtásából kiment a pedálmenet (Tapasztalat: Ne tekerj kilazult pedállal), szóval ez az én hülyeségem.

Gyári hátsófék elfosta magát előző tulajnál, így az lett lecserélve egy Magura HS-33-ra.

Sajnos hallani, hogy ezek az Echok azért repednek néhanapján. Szerencsémre ilyen ezzel nem történt.

Pedál elrepedt, de fentmaradt, mert 4 tartórész fogja, ebből az egyik repedt el.

 

Tapasztalat

Gyári stucnija le lett cserélve egy kényelmesebb, könnyebb Bonz stucnira. Ezen, illetve a hátrány-ban felsoroltaktól eltekintve teljesen gyári volt.

Erre ajánlom

Triára értelemszerűen :)

Ennyiért vettem
Cseréltem
Csatolt képek
Echo TR 26  2013 triál
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

 
váz (triál):
  • CNC-zett vázpapucs és yoke.
  • Könyített fejcső
  • Csavaros láncfeszítő-rendszer

Geometria:

  • Tengelytáv: 1085 mm
  • Láncvilla hossz: 380 mm
  • Középcsapágy magasság: 55 mm
  • Fejcsőszög: 72°
  • Tömeg: 1,525g

!


villa (merevvilla):

Echo SL


Meghajtás

hajtókar:

Echo TR


fogaskoszorú:

TR 108 18T


középrész:

Echo TR


Kerék

felni:

Echo TR


első agy:

Echo TR


hátsó agy:

Echo TR


külső gumi:

Kenda


Irányítás

kormány:

Echo SL


kormányszár:

Echo TR 120x20°


Fék

tárcsafék:

Echo TR hidraulikus felnifék hátul, TR hidraulikus tárcsafék elől


 
féktárcsa:

180 mm


tömeg:

10 kg


Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Echo TR 26 termékkel kapcsolatban: