Nagyon jól el van találva a geometriája ennek az Echo Tr 26-nak!
Nagyon fürge, fordulékony.
Nagyon könnyű (komplett triálokhoz képest, árkategóriájában)
26-os kerékmáret :)
Elől tárcsa, hátul felnifék, mindez hidraulikus. Harap :)
Nem törött, nem horpadt meg egyszer sem, pedig voltak szintről lecsúszások, hátsó támvilla-villa odavágások.
18-15-ös áttétel, elől racsni, hátul fogaskerék. Tekeréshez, hogy A-ből B-be eljuss, nem egy isteni, viszont trükkökhöz nagyon jó áttétel!
Gyári gumiai nagyon jók, két év elteltével (igaz, hogy igencsak megkoptak) de még gurultak, nem látszott ki a szövet, és a gumi oldalán még látszottak a "pogácsák".
Pedálja isteni, nagyon megfogja az ember lábát. Talpát is, meg sípcsontját is! :)
Én szerettem, de ez a triál dolog nekem annyira nem jött át, ezért váltottam.
A gyári hajtásából kiment a pedálmenet (Tapasztalat: Ne tekerj kilazult pedállal), szóval ez az én hülyeségem.
Gyári hátsófék elfosta magát előző tulajnál, így az lett lecserélve egy Magura HS-33-ra.
Sajnos hallani, hogy ezek az Echok azért repednek néhanapján. Szerencsémre ilyen ezzel nem történt.
Pedál elrepedt, de fentmaradt, mert 4 tartórész fogja, ebből az egyik repedt el.
Gyári stucnija le lett cserélve egy kényelmesebb, könnyebb Bonz stucnira. Ezen, illetve a hátrány-ban felsoroltaktól eltekintve teljesen gyári volt.
Triára értelemszerűen :)