- ergonómikus
- strapabíró
- időtálló
- több borulást is kibírt
- jól leolvasható
- hármat tud váltani egyszerre
- jól néz ki
- pontos
- ha mégse lenne pontos, menet közben is lehet állítani a bowden feszességét egy csavarral, amit elég kézzel eltekerni
- a hüvelykujj résznél váltáskor nekem hosszú az út
- könnyű vele váltani
- a bowdencsere nem különösebb kihívás
- nincs beszámozva a fokozat (bár ez lehet előny is)
- műanyag, ami nem a legtartósabb anyagok egyike (bár "lazább" igénybevételhez elég)
- esőben bepárásodik a kijelzőnél a műanyag alulról. nem szerencsés..
- a fékkar bezavar a mozgásterébe
- a váltókarok nem állíthatóak (nem tudom, más váltónál lehet-e állítani, de akinek mondjuk nem esik kézre (ujjra) a váltás, az gondban lehet)
Összességében elégedett vagyok a váltókarral. Igaz, hogy műanyag, de az erősebbik fajtából készült, így eddig nem volt vele technikai gondom. Ezt egy fékváltókar előzte meg, arra csak fenntartásokkal mondtam, hogy használható, ez viszont fényévekkel jobb.
Bírja a terhelést (váltási terhelést és egyéb mechanikai behatásokat is elvisel egy darabig), leginkább országúton és xc-re használtam, no meg némi city és túra is volt benne. 9-es fogaskoszorún húzogatja a láncot.
Egyáltalán nem okozott csalódást, bár tudnék rajta még mit finomítani. Az alap DEORE termékcsaláddal összhangban van, nem lóg ki a sorból minőségileg.
enyhébbik xc, város, túra, ha montid van, de országúton mennél, arra is jó természetesen.





