-A jól megszokott funkciók: kétirányú leoldás, egy karhúzásra akár három fokozatot lehet felfelé váltani
-I spec B rögzítésű: eggyel kevesebb bilincs a kormányon.
-A markolat levétele nélkül lehet levenni a fékkarral együtt a kormányról.
-Viszonylag olcsón kapható, megbízható váltókar.
-Ez egy I spec B rögzítésű váltókar, így eléggé behatárolt a pozíciója a fékkarhoz képest. Meg kell szokni.
-Szintén I spec B sajátosság hogy nincs fokozatkijelző a karon. Viszont ezt is meg lehet szokni.
SL-M610 B jobbos kart vásároltam. Eddig nagyon pöpec, nagyon határozott és pontos a váltás (egy Deore RD-M6000-GS hátsó váltóval használom).
Túra, trekking, XC... sárral, pocsék körülményekkel nem tudom hogyan boldogul, ránézésre elég nyitottnak tűnik az alja, ahol a két kar egymás felett beér a házba... Mért tömege a gyárilag hozzá kapott bowdennel együtt 131 gramm.