Sram 3.0 markolatváltó váltókar

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.05.)
  • Listaár: 3.480 Ft - 4.530 Ft

HASONLÓ váltókar TERMÉKEK




nsblackmarket avatar
237 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 85%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- nagyon könnyen cserélhető benne a bowden

- nem nehéz le és fel venni

- könnyen és pontosan lehet vele váltaní, ha jól be van állítva

- kényelmes puha rugalmas a markolata

- viszonylag kis erő kifejtésével lehet váltaní

- max 8 sebességi fokaozat válható vele

- viszonylag olcsó ár / érték aránya kiváló

Hátrány

- nem a leggyorsabb váltási lehetőség az biztos

- sajna egy "idő" (néhány év) után már nem a legpontosabb a váltása, amugy más hátránya nincs neki...

Csatolt képek
Sram 3.0 markolatváltó  2003 váltókar
13 olvasó 85%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:

kompozit


 
kialakítás:

markolatváltó


 
fokozatok száma:
  • 3x8
  • 3x7

 
kompatibilitás:

ESP


 
szín:

fekete


 
kiszerelés:

db


 
további információk:

Ár

  • 3480 Ft - 3 sebességes
  • 3810 Ft - 7 sebességes
  • 4530 Ft - 8 sebességes

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram 3.0 markolatváltó termékkel kapcsolatban: