- Árérték aránya. (3500ft/db áron vettem vadonat újba)
- Visszafogott megjelenés. (diszkrét méretű kijelző és a megszokott pillangó rendszerű váltás)
- Könnyű kezelés, ami gyors és pontos váltást eredményez.
2017 tavaszán váltottam, előtte is sram-om volt, gyakorlatilag egy szezon után egyelőre nem tapasztaltam.
A gyári fékváltóm egybeépített volt (sram), amit feljebb írtam, emiatt picit féltem, hogy a cserét követően külön lesz a fékkar illetve a váltókar, azt hittem nagyobb lesz a bilincses felfogatások miatt a távolság, de kiderült, hogy ugyanakkora mint a réginél, ezért szinte pillanatok alatt átszoktam.. A fékkarokra most is fékkarvédő gumit vásároltam, hogy ne sérüljön a karok festése..
3X8->as rendszerben használom.
A szervizben->nem jól állította be a kolléga a szöget, amit utólag otthon pozicionáltam, azóta mindkét oldalon kézre esik a váltás és az egész valóban nagyon könnyen kezelhető..
A működésében nincsen semmi új megoldás, klasszikusan a felfelé váltást a hosszabb, a lefelé váltást pedig a rövidebb kapcsoló (kar vagy gomb, kinek hogy..) szabályozza.
Jól néz ki a bringán, különösen úgy, hogy a fékkartest azonos színű lett a márka-felirattal, szándékosan így került kiválasztásra, eredetileg fekete és szürke színben volt kapható.
Decathlonos vásárlás volt ez is, nálam ezt már szinte meg sem szükséges említeni.. :-)
Olyan bringákra ahol, azért nagyjából összhangba lesz a váltókar a váltással, illetve a kinézet is még fő szempont, mivel a kormányon általában nem sok mindent van; a markolaton, a km órán, a fékkarokon és a váltókarokon kívül.. :-)
Ezért sem mind1 talán, hogy mi díszeleg ott elől..
Montira való holmi ez elsősorban, legalábbis máshol nehezen tudnám elképzelni, ugye arra a kérdésre itt hosszan nem szükséges válaszolni, hogy mire ajánlom.. Váltásra mire másra, egyik fokozatból megyünk vele a másikba, egész addig, míg ki nem fogyunk a szuszból vagy a fogaskerekek számából.. :D