Sram X5 Trigger váltókar

15 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 7.295 Ft - 10.595 Ft

HASONLÓ váltókar TERMÉKEK




zazie87 avatar
13 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • A váltási út nagyon kevés, ezért hipp-hopp lehet vele váltani, nem kell egy méterre benyomni a karokat, könnyű működtetni
  • A karok elhelyezkedése ergonómiailag rendben van, nem kell odanéznem, hogy hol vannak :) Kényelmes
  • A fokozatokat pontosan mutatja
  • Szegényke kapott már egy-két ütést, ennek ellenére rendben működik
Hátrány
  • Nem tudok beszámolni hátrányról
Tapasztalat

Tesóm bringáján van, így néha én is használom. Azt már említettem a hátsó váltónál is, hogy ha montim lenne, biztos, hogy X5 lenne rajta...

Erre ajánlom

Bütyköskerekűeknek és karácsonyi ajándéknak Zazikának :)

Csatolt képek
Sram X5 Trigger  2010 váltókar
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:

alumínium kompozit


 
kialakítás:

trigger


 
fokozatok száma:
  • 3
  • 9
  • 2x10

 
kompatibilitás:
  • Sram Exact Actuation hátsó váltó
  • Sram Double első váltó
  • Sram Triple első váltó

 
szín:

fekete


 
kiszerelés:
  • db
  • pár

tömeg:

250-260 g/pár


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X5 Trigger termékkel kapcsolatban: