Sram X.7 markolatváltó váltókar

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.05.)
  • Listaár: 16.260 Ft

HASONLÓ váltókar TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

MaliBoa avatar
14 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Az első váltónak elfelejtettem egy nagy előnyét. Nem egy lépésben váltja a sebességet, hanem három kattanással. Ami keresztbe váltásnál (ha nagyon úgy sikerült) egy álom, mert egy röccenéssel meg lehet szüntetni a váltón surrogást.
Hátrány
Mint mondtam, kicsit romlik a gumi markolat. Elérett az időtől. Nem hittem, hogy ez a része adja majd meg magát először.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

MaliBoa avatar
14 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nekem mindig bejön a markolatváltó. Shimano nem gyárt hasonló minőségben. Könnyen vált, bírta eddig mind az időt, mind az időjárást.
Hátrány
A kora miatt lassan a gumi rész kezd kissé puhulni, de ettől csak jobban tapad.
Erre ajánlom
Aki szereti a markolatváltót, annak majdnem bármire.
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

kompozit


 
kialakítás:

markolat


 
fokozatok száma:

3x9


 
kompatibilitás:

1:1 (Sram)


 
szín:

fekete


 
kiszerelés:

pár


tömeg:

195/pár


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Shimano Deore LX + sram x9 hátsó váltó + sram x7 kormányváltó?
4 válasz
utolsó: 2013. márc.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X.7 markolatváltó termékkel kapcsolatban: