Sram X9 markolatváltó váltókar

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 14.495 Ft

HASONLÓ váltókar TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

jani38 avatar
20 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Sram, könnyű és amikor vettem még nem volt drága.

Hátrány

Kemény lefelé váltás (nem állítható)

Tapasztalat

Szuper a felfelé váltás, azonban a efelé váltás elég kemény (akkora a hangja, hogy utcán csengő helyett lehet használni). Még akaratlanul egyszer sem váltottam vele.

Erre ajánlom

Bármire.                             

Csatolt képek
Sram X9 markolatváltó  2005 váltókar
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sebők György avatar
50 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon gyorsan/pontosan vált ez a Sram váltókar!

Nincs mellé váltás, nincs holt játéka(mint az olcsó shimanoknak), előfeszítéssel vált(ESP/SRS technológia).

Ha borulás közben átrepülsz a kormányon akkor nincs mit eltörni rajta(Tiger X7-es váltót már törtem így el).

Sokkal kényelmesebb a fogása váltás közben mint az X.0-nak már bánom, hogy nem újra X.9-t vettem.

Hátrány

Kicsit széles, három év után furcsa kalapács hangja lett a hátsóban lévő rugónak, de még mindíg hibátlanul működik!

A gumi markolat kicsit kezd már kopni.

Tapasztalat

Szerintem az X.5, X.7, X.9, X.0 ESP markolat váltók a világ legjobb markolat váltói.

A Velóban láttam az egy cikkükben a himaláján freeride-ra is használták ezért szerintem mindenre jó a Sram X.9 markolatváltó.

Mindenkinek ajánlom csak kinézetükben és az árukban van különbség nekem az X.0 jön be, már meg is vettem ha netán ez elkopna(még kb: 2év).

Ennyiért vettem
15000
Mért tömeg
195 g
Csatolt képek
Sram X9 markolatváltó  2009 váltókar
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

radnaib avatar
64 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

pontosan váltott 

tobb szinbe is kaphato volt

nem váltott feleslegesen

ment a vázam szinéhez :)

jo érző pattanós váltó volt

azt első váltónak voltak köztes állasai igy nem szurolt a váltó (micro index)

Hátrány

izzadt kézzel már elforgott a gumin 

Tapasztalat

ha izzadsz akkor csak kesztyűvel ajánlom

Csatolt képek
Sram X9 markolatváltó váltókar
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hetesbusz avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

elég erõs a rugó, soha semmi véletlen váltás

átlátható a fokozatot mutató kar.

Hátrány
sok helyet foglal a kormányon kicsit ormótlan. Ez bánt, de elviselem :D
Tapasztalat
Iszonyatosan precíz. Dupla sebességgel, és hosszal ránt, nincs tévút.
Erre ajánlom
Akik markolatváltóban gondolkodnak, és nem kedvelik a többit.
Ennyiért vettem
10.000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

Grilon kompozit


 
kialakítás:

markolat


 
fokozatok száma:

9


 
kompatibilitás:

1:1 (Sram)


 
szín:

fekete-ezüst


 
kiszerelés:

Csak jobb oldalra (hátsó)


tömeg:

108 g


 
további információk:

ESP 1:1 áttételi arány és SRS technológia (rugó-előfeszítő rendszerű váltáskönnyítő rendszer): gyors, pontos váltás

  • Könnyen áttekinthető fokozatkijelzők
  • ESP kompatibilis váltás
  • 50 mm markolat
  • rozsdamentes 1,1mm bowden
  • Biztonságos "ki nem lazuló" fedelű bowdencserélő nyílás: könnyű bowdencsere

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X9 markolatváltó termékkel kapcsolatban: