Sram X7 Trigger váltókar

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 13.195 Ft - 27.095 Ft

HASONLÓ váltókar TERMÉKEK




Mammuth avatar
17 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Eddigi legjobb vételem! Abszolult kategória no.1!  Full fém test! Nekem a kinézete is nagyon tetszik. Az a megoldás hogy félkörben látod a fokozatokat is a legjobb megoldás. Szedtem már szét, hogy belelessek és belül is legalább olyan minőségi és kidolgozott, mint ahogyan kívűlről. Felépítése egyszerű (tehát házilag is teljesen könnyen 'javítható') ezért nem fog elromlani. A shimano karokhoz képest eleve nagyon tetszik ez az 1 ujjas váltás. Teljesen átértékelődik a váltás fogalma így és 2 nap alatt megszokható sőt annyira meglehet ezt kedvelni, hogy ezután egy shimano fel/le váltás már 'elöregedett' érzetet ad.
Hátrány
Hátrány? Hátha valaki mondjuk az eredeti áron vásárolja akkor az, de még azt a 15 papírt is megéri, de azért nézzetek körbe mert néha kilehet ezt fogni olyan áron, hogy egyszerűen máson már nincs értelme gondolkodni. :)
Tapasztalat

Én nagyon imádom ezt a kart ráadásul nevetséges 5900 forintért jutottam hozzá/pár! Hát hülyelettem volna otthagyni. :)

Ez tényleg egy tökéletes darab! Én 8-as rendszerbe használom (tehát fekete a 9-es fokozatú ezüst) teljes x7-essorral. Súlya sem vészes (262 gramm/pár). NO.1!

Erre ajánlom
Nem is tudom. Kb bármire.
Ennyiért vettem
5900/pár!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
kialakítás:

trigger


 
fokozatok száma:
  • 3
  • 3x10

 
kompatibilitás:
  • Sram 1:1 hátsó váltó
  • Sram
  • Shimano első váltók

 
szín:

szürke


 
kiszerelés:
  • pár
  • db

tömeg:

232 g/pár


 
további információk:
  • Exact Actuation technológia
  • MatchMaker kompatibilis
  • Zero Loss Travel

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X7 Trigger termékkel kapcsolatban: