Sram X7 Trigger váltókar

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 13.195 Ft - 27.095 Ft

HASONLÓ váltókar TERMÉKEK




HellslayeR avatar
53 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

ISTEN! Olyan finoman vált, teflonos bowdenekkel, hogy azt leírni nem lehet. NAGYON NAGYON meg vagyok vele elégedve, pontos, csak beállítod 1x ami elég könnyű művelet és teszi a dolgát nem kell többet ezzel törődj. Hibátlan, és szerintem sokat fogom még használni! Hihetetlen pontos, és gyors váltást eredményez egy marokváltóhoz képest, ugratásnál nem váltasz el így, sokkal biztonságosabb.

Hátrány
A Jobb tehát hátsó váltókaron a számok nem a legtutibbak, mert 1:4:8 -ra van írva, ahelyett, hogy végigírták volna. Marokváltóhoz képest sérülékenyebb, meg alapba nem tűnik annak az extra masszív cuccnak.
Tapasztalat
Talán itt a reklám, helye olcsón jutottam hozzá mert most 66% -os akció volt. Nem az idei modell, így nem a tavalyi X-9est kaptam, de nem gond mert ez is hibátlanul működik. Az enyém fekete, mert 8-as sorom van, vegyétek nem fog cserbenhagyni.
Erre ajánlom
Bármire jó, nekem DH-nál teljesít tökéletes!
Ennyiért vettem
5000+1000kiszállítás
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
kialakítás:

trigger


 
fokozatok száma:
  • 3
  • 3x10

 
kompatibilitás:
  • Sram 1:1 hátsó váltó
  • Sram
  • Shimano első váltók

 
szín:

szürke


 
kiszerelés:
  • pár
  • db

tömeg:

232 g/pár


 
további információk:
  • Exact Actuation technológia
  • MatchMaker kompatibilis
  • Zero Loss Travel

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X7 Trigger termékkel kapcsolatban: