Sram X7 Trigger váltókar

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 13.195 Ft - 27.095 Ft

HASONLÓ váltókar TERMÉKEK




Bandesz avatar
27 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Nagyon jó váltani vele nekem nagyon kézre áll. A váltáshoz csak hüvelyk újj szükséges, a többi újjat ha kell közben a fékkaron tarthatom.

- A váltáshoz alig kell erő kifejtés, tényleg könnyű vele váltani.

Hátrány

Ilyet eddig nem tapasztaltam.

Tapasztalat

X7-es első és hátsó váltóhoz használom, mind kettőt jól vezérli. Ez a hüvelyk ujjas váltás pedig szerintem nagyon jó megoldás.

Erre ajánlom

Városi bringásoknak, hobby XC-s emberkéknek. Versenyre biztosan van jobb váltókar is.

Ennyiért vettem
13600
Csatolt képek
Sram X7 Trigger  2010 váltókar
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
kialakítás:

trigger


 
fokozatok száma:
  • 3
  • 3x10

 
kompatibilitás:
  • Sram 1:1 hátsó váltó
  • Sram
  • Shimano első váltók

 
szín:

szürke


 
kiszerelés:
  • pár
  • db

tömeg:

232 g/pár


 
további információk:
  • Exact Actuation technológia
  • MatchMaker kompatibilis
  • Zero Loss Travel

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X7 Trigger termékkel kapcsolatban: