Csepel Budapest A városi/cruiser/fitnesz

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 53.200 Ft - 72.800 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




Baka R avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-nyűhetetlen

-kényelmes

-jól felszerelt

-erős acélváz

Hátrány

-nincs hátrány

Tapasztalat

Nekem 26-os változat van.A hátsó lánckereket 24 fogúra cseréltem,így nagyon könnyű lett a hajtás,széllel szemben is könnyű tekerni,20-as tempó könnyen tartható.Munkásbiciklinek használom télen-nyáron már 7 éve,napi 10-15 km erejéig.Meg vagyok vele elégedve,javításra nem szorult még,alkatrészek nem lötyögnek,csak láncot szoktam cserélni 2 évente,meg persze a kopó alkatrészeket szükség szerint,tehát a gumikat és a fékbetétet.

Július végén körbetekertem vele a Balatont,erre viszont csak a váltós változatokat ajánlom,az egy sebességest nem.Az ülés viszont kényelmes volt,ezen a biciklin egyáltalán nem fájt a seggem még a napi 80 km végén sem.

2015 július.-kicseréltem a hátsó kerékagyat és a golyós kosarakat. Kezdett már szalajtani a gép. :)A kilométer mennyiséget 20 ezerre saccolom.Sokat járok vele.

Erre ajánlom

Városi közlekedésre ha nem kell nagyon sietned.

Túrázni is egész jó lehet a váltós példányokkal.

Ennyiért vettem
28000 Ft
20 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Budapest “A” acél


anyag:

Hi-Ten acél


méretek:
  • 24”
  • 26”
  • 28”

 
színválaszték:
  • lila
  • krém
  • piros
  • fekete
  • kék

villa (merevvilla):

HiTen acél


Meghajtás

hajtókar:

Acél 170 mm, 44T


Kerék

felni:

Alu, duplafalú, Beretta, Joytec alu első agy, Shimano Nexus 3 vagy Favorit gránátagy


külső gumi:

Kenda K830


Irányítás

váltókar:

Shimano Nexus 3


kormány:

MTB acél 600 ×70 ×1,4 mm


kormányszár:

Acél 22,2 ×150 ×80 mm


nyereg:

Selle Royal rugós


Fék

 
féktest:

Alu V-fék, Saccon


Kiegészítők

 
első lámpa:

Elemes LED


 
hátsó lámpa:

Elemes LED


 
sárvédő:

Festett acél


 
további kiegészítők:

csomagtartó: acél, állítható, teherbírás max. 25kg


tömeg:

16-17,7 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Budapest A termékkel kapcsolatban: