Csepel Budapest A városi/cruiser/fitnesz

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 53.200 Ft - 72.800 Ft

logo
A kerékpárt futárral vagy a Budapest, IX. Soroksári út 60. alatti üzletünkben veheted át!
Csepel Budapest A, barna, 17"
50.700 Ft

Csepel Budapest A, fehér, 17"
50.700 Ft

Csepel Budapest A, piros, 17"
50.700 Ft

Csepel Budapest A, fehér, 17"
50.700 Ft

Csepel Budapest A, lila, 17"
50.700 Ft

Csepel Budapest A, barna, 17"
53.400 Ft

Csepel Budapest A, fehér, 17"
53.400 Ft

Csepel Budapest A, lila, 17"
53.400 Ft

Csepel Budapest A, piros, 17"
53.400 Ft

Csepel Budapest A, barna, 17"
68.700 Ft

Csepel Budapest A, fehér, 17"
68.700 Ft

Csepel Budapest A, fekete, 17"
68.700 Ft

Csepel Budapest A, fehér, 17"
68.700 Ft

Csepel Budapest A, lila, 17"
68.700 Ft

Csepel Budapest A, piros, 17"
68.700 Ft

Csepel Budapest A, barna, 17"
54.000 Ft

Csepel Budapest A, fehér, 17"
54.000 Ft

Csepel Budapest A, fekete, 17"
54.000 Ft

Csepel Budapest A, fehér, 17"
54.000 Ft

Csepel Budapest A, lila, 17"
54.000 Ft

Csepel Budapest A, piros, 17"
54.000 Ft

Csepel Budapest A, barna, 17"
69.400 Ft

Csepel Budapest A, fekete, 17"
69.400 Ft

Csepel Budapest A, fehér, 17"
69.400 Ft

Csepel Budapest A, lila, 17"
69.400 Ft

Csepel Budapest A, piros, 17"
69.400 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK



Csepel Budapest A városi/cruiser/fitnesz

1-4 (4 vélemény)
Rendezés

Baka R avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-nyűhetetlen

-kényelmes

-jól felszerelt

-erős acélváz

Hátrány

-nincs hátrány

Tapasztalat

Nekem 26-os változat van.A hátsó lánckereket 24 fogúra cseréltem,így nagyon könnyű lett a hajtás,széllel szemben is könnyű tekerni,20-as tempó könnyen tartható.Munkásbiciklinek használom télen-nyáron már 7 éve,napi 10-15 km erejéig.Meg vagyok vele elégedve,javításra nem szorult még,alkatrészek nem lötyögnek,csak láncot szoktam cserélni 2 évente,meg persze a kopó alkatrészeket szükség szerint,tehát a gumikat és a fékbetétet.

Július végén körbetekertem vele a Balatont,erre viszont csak a váltós változatokat ajánlom,az egy sebességest nem.Az ülés viszont kényelmes volt,ezen a biciklin egyáltalán nem fájt a seggem még a napi 80 km végén sem.

2015 július.-kicseréltem a hátsó kerékagyat és a golyós kosarakat. Kezdett már szalajtani a gép. :)A kilométer mennyiséget 20 ezerre saccolom.Sokat járok vele.

Erre ajánlom

Városi közlekedésre ha nem kell nagyon sietned.

Túrázni is egész jó lehet a váltós példányokkal.

Ennyiért vettem
28000 Ft
16 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bikepositiveguy avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- 2014-től duplafalú felnivel adják gyárilag

- az áttétel pont el van találva, jó a haladósebessége

- olyan 10-15 °-ig nem akadály az emelkedő

- jó erős a kontrafék

- csomagot szállítani príma

Hátrány

- az ülés még mindig ótvar (3 éve már vettem egy Budapest/A-t a nagyfaternak, azon is ratyi volt)

- sem a pedál, sem a hajtókar nem bírja a huzamosabb állva tekerést

- nehéz, de ez egy városi cangánál nem feltétlen hátrány

Tapasztalat

Barnában és feketében egész fiús kinézetű. A kormányt lecseréltem egy egyenes kormányra, mert én csak azzal bírok kormányozni. Ennek a 2014-es modellnek már a sárhányói sem azok a "ránézéstől eltörik" kategóriájú műanyagok, hanem ABS-ből vannak (ez fel van tüntetve rajta). A nyereg egy gagyibb fajta elasztomer műanyagnyereg, jó kemény rugókkal, ezt majd egyszer, hirtelen felindulásból lecserélem valami olcsóbb Selle Royal nyeregre. Bármilyen szabvány nyerget fogad. A KENDA külsők, amikkel szállítják, egész jók, itt, testbike-on is szeretik ezt a fajtát.  Csengő gyárilag van, de venni kell egy első prizmát a lámpa mellé, hogy fullosan KRESZ-kompatibilis legyen. Ez + 150 forint kb.  Hátul a lámpa alatt van külön prizma gyárilag. Alapvetően női a váz, de férfiaknak is nyugodtan ajánlom valami normális színben, mert amúgy eléggé unisex bringa. Én férfiként barnában vettem, így használom.

Milyen közlekedni vele? Hát, egysebességes bicaj, ezt mindenképp szem előtt kell tartani. Mindenesetre egészen jól eltalálták, gyárilag könnyű tekerni, és kényelmesen lehet tartani vele a 25 km/h-s tempót (gps szerint). Cserébe az elromlási valószínűsége a nullához konvergál. Kenni kell láncolajjal, meg a fékpofát elöl cserélni, ha elkopik, és kb. ennyi. Tökéletes városi bringa, terepre csak a legkönnyebb, lejtő nélküli terepre vinném legföljebb.

Képet teszek fel, amint lesz időm rá, hogy kifotózzam.

Erre ajánlom

városba bármilyen felhasználásra, amire egy 26-os kerekű bicó elég

terepre nem, oda elég nagy no-no :)

Ennyiért vettem
41.400
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Alexia avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kényelmes ülés esik rajta, és nem kényes a színe. Használható csomagtartó.

Hátrány

Anyumnak volt ilyen biciklije, ajándékba kapta, de sajnos már új korától fogva folyton csak a gond volt vele. A kormányában már gyárilag el volt törve a csavar. Az alkatrészek gagyik, s hiába cseréltettük, illetve állíttattuk be újra és újra, csak kotyog itt, lötyög ott, klattyog amott... A lánccal volt a legtöbb baj. De a legdöbbenetesebb az volt, amikor egyszer mindkét fogaskerékről egyszerre leesett a lánc, s a szerelő azt mondta: azért, mert el van ferdülve az egész váz.

Pedig nem bánt vele durván senki, nem is esett el vele senki, egyszerűen ilyen volt.

A gyári világítás kezdettől fogva nem működött, egy idő után le is szereltettük, és LED-lámpák kerültek a helyére.

Tapasztalat

Némi segítséget jelentett a falun belül jövet-menet, de érdemben ez nem kerékpár.

Erre ajánlom

Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de igazából semmire.

9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Andriskaaaa avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Sok gond nincs vele, de valljuk be túl sok mindennel nem is lehet probléma :)

Édesanyám használja ezt a Schwinn-Csepel városi bringát, ő meg van vele elégedve, bár nem teker sokat

Hátrány

Elég nehéz, a gyári felni és gumi gagyi. Ár érték arányban lehet jobb gépet is venni!

Ennyiért vettem
38000
Csatolt képek
Csepel Budapest A  2009 városi/cruiser/fitnesz
16 olvasó 63%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés

Csepel Budapest A 2018 városi/cruiser/fitnesz specifikáció

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Budapest “A” acél


anyag:

Hi-Ten acél


méretek:
  • 24”
  • 26”
  • 28”

 
színválaszték:
  • lila
  • krém
  • piros
  • fekete
  • kék

villa (merevvilla):

HiTen acél


Meghajtás

hajtókar:

Acél 170 mm, 44T


Kerék

felni:

Alu, duplafalú, Beretta, Joytec alu első agy, Shimano Nexus 3 vagy Favorit gránátagy


külső gumi:

Kenda K830


Irányítás

váltókar:

Shimano Nexus 3


kormány:

MTB acél 600 ×70 ×1,4 mm


kormányszár:

Acél 22,2 ×150 ×80 mm


nyereg:

Selle Royal rugós


Fék

 
féktest:

Alu V-fék, Saccon


Kiegészítők

 
első lámpa:

Elemes LED


 
hátsó lámpa:

Elemes LED


 
sárvédő:

Festett acél


 
további kiegészítők:

csomagtartó: acél, állítható, teherbírás max. 25kg


tömeg:

16-17,7 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Csepel Budapest A városi/cruiser/fitnesz termékfórum
(minden modellév)

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed a Csepel Budapest A termékkel kapcsolatban: