- 2014-től duplafalú felnivel adják gyárilag
- az áttétel pont el van találva, jó a haladósebessége
- olyan 10-15 °-ig nem akadály az emelkedő
- jó erős a kontrafék
- csomagot szállítani príma
- az ülés még mindig ótvar (3 éve már vettem egy Budapest/A-t a nagyfaternak, azon is ratyi volt)
- sem a pedál, sem a hajtókar nem bírja a huzamosabb állva tekerést
- nehéz, de ez egy városi cangánál nem feltétlen hátrány
Barnában és feketében egész fiús kinézetű. A kormányt lecseréltem egy egyenes kormányra, mert én csak azzal bírok kormányozni. Ennek a 2014-es modellnek már a sárhányói sem azok a "ránézéstől eltörik" kategóriájú műanyagok, hanem ABS-ből vannak (ez fel van tüntetve rajta). A nyereg egy gagyibb fajta elasztomer műanyagnyereg, jó kemény rugókkal, ezt majd egyszer, hirtelen felindulásból lecserélem valami olcsóbb Selle Royal nyeregre. Bármilyen szabvány nyerget fogad. A KENDA külsők, amikkel szállítják, egész jók, itt, testbike-on is szeretik ezt a fajtát. Csengő gyárilag van, de venni kell egy első prizmát a lámpa mellé, hogy fullosan KRESZ-kompatibilis legyen. Ez + 150 forint kb. Hátul a lámpa alatt van külön prizma gyárilag. Alapvetően női a váz, de férfiaknak is nyugodtan ajánlom valami normális színben, mert amúgy eléggé unisex bringa. Én férfiként barnában vettem, így használom.
Milyen közlekedni vele? Hát, egysebességes bicaj, ezt mindenképp szem előtt kell tartani. Mindenesetre egészen jól eltalálták, gyárilag könnyű tekerni, és kényelmesen lehet tartani vele a 25 km/h-s tempót (gps szerint). Cserébe az elromlási valószínűsége a nullához konvergál. Kenni kell láncolajjal, meg a fékpofát elöl cserélni, ha elkopik, és kb. ennyi. Tökéletes városi bringa, terepre csak a legkönnyebb, lejtő nélküli terepre vinném legföljebb.
Képet teszek fel, amint lesz időm rá, hogy kifotózzam.
városba bármilyen felhasználásra, amire egy 26-os kerekű bicó elég
terepre nem, oda elég nagy no-no :)