Csepel Budapest A városi/cruiser/fitnesz

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 53.200 Ft - 72.800 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




bikepositiveguy avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- 2014-től duplafalú felnivel adják gyárilag

- az áttétel pont el van találva, jó a haladósebessége

- olyan 10-15 °-ig nem akadály az emelkedő

- jó erős a kontrafék

- csomagot szállítani príma

Hátrány

- az ülés még mindig ótvar (3 éve már vettem egy Budapest/A-t a nagyfaternak, azon is ratyi volt)

- sem a pedál, sem a hajtókar nem bírja a huzamosabb állva tekerést

- nehéz, de ez egy városi cangánál nem feltétlen hátrány

Tapasztalat

Barnában és feketében egész fiús kinézetű. A kormányt lecseréltem egy egyenes kormányra, mert én csak azzal bírok kormányozni. Ennek a 2014-es modellnek már a sárhányói sem azok a "ránézéstől eltörik" kategóriájú műanyagok, hanem ABS-ből vannak (ez fel van tüntetve rajta). A nyereg egy gagyibb fajta elasztomer műanyagnyereg, jó kemény rugókkal, ezt majd egyszer, hirtelen felindulásból lecserélem valami olcsóbb Selle Royal nyeregre. Bármilyen szabvány nyerget fogad. A KENDA külsők, amikkel szállítják, egész jók, itt, testbike-on is szeretik ezt a fajtát.  Csengő gyárilag van, de venni kell egy első prizmát a lámpa mellé, hogy fullosan KRESZ-kompatibilis legyen. Ez + 150 forint kb.  Hátul a lámpa alatt van külön prizma gyárilag. Alapvetően női a váz, de férfiaknak is nyugodtan ajánlom valami normális színben, mert amúgy eléggé unisex bringa. Én férfiként barnában vettem, így használom.

Milyen közlekedni vele? Hát, egysebességes bicaj, ezt mindenképp szem előtt kell tartani. Mindenesetre egészen jól eltalálták, gyárilag könnyű tekerni, és kényelmesen lehet tartani vele a 25 km/h-s tempót (gps szerint). Cserébe az elromlási valószínűsége a nullához konvergál. Kenni kell láncolajjal, meg a fékpofát elöl cserélni, ha elkopik, és kb. ennyi. Tökéletes városi bringa, terepre csak a legkönnyebb, lejtő nélküli terepre vinném legföljebb.

Képet teszek fel, amint lesz időm rá, hogy kifotózzam.

Erre ajánlom

városba bármilyen felhasználásra, amire egy 26-os kerekű bicó elég

terepre nem, oda elég nagy no-no :)

Ennyiért vettem
41.400
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Budapest “A” acél


anyag:

Hi-Ten acél


méretek:
  • 24”
  • 26”
  • 28”

 
színválaszték:
  • lila
  • krém
  • piros
  • fekete
  • kék

villa (merevvilla):

HiTen acél


Meghajtás

hajtókar:

Acél 170 mm, 44T


Kerék

felni:

Alu, duplafalú, Beretta, Joytec alu első agy, Shimano Nexus 3 vagy Favorit gránátagy


külső gumi:

Kenda K830


Irányítás

váltókar:

Shimano Nexus 3


kormány:

MTB acél 600 ×70 ×1,4 mm


kormányszár:

Acél 22,2 ×150 ×80 mm


nyereg:

Selle Royal rugós


Fék

 
féktest:

Alu V-fék, Saccon


Kiegészítők

 
első lámpa:

Elemes LED


 
hátsó lámpa:

Elemes LED


 
sárvédő:

Festett acél


 
további kiegészítők:

csomagtartó: acél, állítható, teherbírás max. 25kg


tömeg:

16-17,7 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Budapest A termékkel kapcsolatban: