Csepel Royal 3* 2015 városi/cruiser/fitnesz

16 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2015
    (frissítve: 2015.03.)
  • Listaár: 129.900 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK



16-16 (16 vélemény)
Rendezés

Tibology avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

szép a Csepel Royal

jó geometria

flip-flop

jó ár

egyszerüen jó vele menni  

gyönyörű :D 

nagyon masszív, aerodinamikus felni 

Hátrány

gagyi racsni, 2 csavaros stucni, egyesek vékonynak tartják a hátsópapucsot, ha a vázban van nafta akkor a váz az zsíros. joytech agy, ez lehet hogy nem hátrány, de én tartok tőle

Tapasztalat

Mentem egy kört a csepel új fixijével, az olcsóbbikkal, mégpedig azzal a zöld prototípussal ami talán ki volt állítva az expón, vagy valahol máshol nemtudom. Első benyomás: Hú ez jól megy nagyon, kényelmes aza furi ráhajolós időfutam kormány, és milyen szép szinei vannak. :) Szinte már nekem is kell egy ilyen, pedig az építés híve vagyok. Második benyomás: wow, ezzel mindenki megnéz -> kell egy ilyen :p

 

Jelen pillanatban a váz+stucni+kormány az 25 ezer kemény magyar forint. Összességében elismerésem, egy nagyon szép és kényelmes cangát sikerült összerakni.

Erre ajánlom
menőzni, inkább épiccs, az menőbb
62 olvasó 73%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-16 (16 vélemény)
Rendezés

Váz

váz (trekking):

SingleSpeed


anyag:

HiTen acél


méretek:
  • M (51 cm)
  • L (54 cm)
  • XL (57 cm)
  • XXL (59 cm)

 
színválaszték:
  • fekete
  • narancssárga
  • piros
  • barna
  • fehér
  • kék

villa (merevvilla):

1 1/8", HiTen Acél


Meghajtás

hajtókar:

Csepel Teta 42T


lánc:

KMC Z510H 1/2" x 1/8"


fogaskoszorú:

Dicta 16T racsni


 
fokozatok száma:

1


Kerék

felni:

Csepel Ringo 622x14


első agy:

Joytech magas peremes


hátsó agy:

Joytech magas peremes, Flip-Flop


külső gumi:

Kenda


belső gumi:

Kenda


Irányítás

kormány:

Csepel 1337


markolat:

Csepel Bongo


kormányszár:
Csepel Goto,

25,4 mm


kormánycsapágy:

Neco 1 1/8", A-head


nyereg:

Csepel puhos


nyeregcső:

Csepel Alu, 25,4 x 300 mm


Fék

 
féktest:

Saccon


fékkar:

Saccon


tömeg:

10,8 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-5 (5 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Royal 3* váz méretek
1 válasz
utolsó: 2017. nov.
Csepel Royal 3* (2016) vázat érdemes-e már megvenni?
1 válasz
utolsó: 2016. okt.
Einzig vagy Csepel Royal 3*?
5 válasz
utolsó: 2013. ápr.
185cm-hez mekkora Csepel Royal 3* váz kell?
11 válasz
utolsó: 2013. ápr.
Csepel Royal *** vélemények.
16 válasz
utolsó: 2014. júl.
1-5 (5 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Royal 3* termékkel kapcsolatban: