- Kicsi. Tehát kis helyen is elfér.
- Mókás. Fun factor garantált.
- Igénytelen. Merthogy SS, vagy fix.
- Mozgékony, fordulékony. Mer'ugye kicsi.
- Könnyű cipelni. Lásd: mérete.
- Kis méretéhez képest nem könnyű - bolti adat szerint 10kg, BMX-kormánnyal-stucnival 12kg körül mértem (viszont nem tűnik fel - könnyebb cipelni, mert kézreáll)
- Gyári equippel nekem használhatatlan az irányítás, egy enyhén emelkedő stucni és egy normál riser van benne (180cm felett nem ajánlják mondjuk - egy normál BMX-kormánnyal lehet orvosolni ezt, nekem bevált)
- A hajtása nem a legjobb - mivel kicsi a kerékméret, így a gyári 48-16 -os áttéttellel nyugger-sebességgel lehet 'hasítani' (52 v. 53-as outi tányérral meg lehet oldani, BCD:130)
- Induláskor felkapja az első kereket néha - annyira rövid, hogy egy erősebb indulásnál akár hátra is lehet esni (meg lehet szokni, hogy induláskor előre kell dőlni :) )
- Ja, és: drága.
Nemrég jutottam hozzá egy ilyen bringácskához, már régen piszkálta a fantáziámat, meg amúgy is szeretem az ilyen furcsa-hibrid bringákat - kíváncsi voltam, hogy milyen egy BMX és egy Camping szerelemgyerek :)
[szóval nálam még csak tesztköröket futott, majd lesz update]
Első körben stucni- és kormánycsere, erre számítottam, valamint a lánctányér is cserés lesz, lásd fentebb.
Ja, és a 'kellemes' őszi időre tekintettel kap egy idénysárvédőt, mert felcsap.
Igen, olyan magasra.
UPDATE: kapott egy WTB nyerget, mert komfortosabb, mint a gyári nyerge(meg attól a Selle Bassanotól is, amit én tettem rá), és ezen nincs szükség olyan hosszú nyeregre, mint amit gyárilag veleadnak. Hajtás cserélődött 48T-ről 52-re; Shimano fekete outi tányérja, sokkal szebb, mint a gyárija, és így már rögvest nőtt a sebesség :)
Jobb vele így menni, még mindig nem egy Ferrari sebesség, de már városban is simán lehet vele 'lőni' a forgalmat.
A sárvédő kellett, így nem csap fel, de nagy meglepetésemre hátra simábban ment fel, mint előre - ott inkább vágattam az elejét, mert különben folyamatosan dörzsöli a gumit. A gyári Kwickrollerek jól elférnek alatta, elég stabilak amúgy is, majd tavasszal lehet kap új papucsot, sárvédő nélkül...
Mókás, könnyen fordul, meglepően agilis, az orrát könnyű emelni.
SS-ként használom, fixen láttam már használni, megy vele a kormánypöri, meg egy kicsit lehet vele ugratni is.
Sose lesz olyan gyors, mint pl. egy Royal 3*, sose lesz annyira 'táncos', mint egy flatland BMX, nem mászik magasra, mint egy... medve, de ugye nem is ezért tartjuk. :)
Szerethető, kis rondán bájos masina.
Városba, rövidebb-hosszabb ingázásra, kis helyeken tartásra; menőbbeknek fixizni, trükközni, hipszterkedni.
Különlegességre vágyóknak - különlegességnek.