Csepel Royal Frisco városi/cruiser/fitnesz

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 109.900 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




citr0m avatar
18 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  1. Kicsi. Tehát kis helyen is elfér.
  2. Mókás. Fun factor garantált.
  3. Igénytelen. Merthogy SS, vagy fix.
  4. Mozgékony, fordulékony. Mer'ugye kicsi.
  5. Könnyű cipelni. Lásd: mérete.
Hátrány
  1. Kis méretéhez képest nem könnyű - bolti adat szerint 10kg, BMX-kormánnyal-stucnival 12kg körül mértem (viszont nem tűnik fel - könnyebb cipelni, mert kézreáll)
  2. Gyári equippel nekem használhatatlan az irányítás, egy enyhén emelkedő stucni és egy normál riser van benne (180cm felett nem ajánlják mondjuk - egy normál BMX-kormánnyal lehet orvosolni ezt, nekem bevált)
  3. A hajtása nem a legjobb - mivel kicsi a kerékméret, így a gyári 48-16 -os áttéttellel nyugger-sebességgel lehet 'hasítani' (52 v. 53-as outi tányérral meg lehet oldani, BCD:130)
  4. Induláskor felkapja az első kereket néha - annyira rövid, hogy egy erősebb indulásnál akár hátra is lehet esni (meg lehet szokni, hogy induláskor előre kell dőlni :) )
  5. Ja, és: drága.
Tapasztalat

Nemrég jutottam hozzá egy ilyen bringácskához, már régen piszkálta a fantáziámat, meg amúgy is szeretem az ilyen furcsa-hibrid bringákat - kíváncsi voltam, hogy milyen egy BMX és egy Camping szerelemgyerek :)
[szóval nálam még csak tesztköröket futott, majd lesz update]
Első körben stucni- és kormánycsere, erre számítottam, valamint a lánctányér is cserés lesz, lásd fentebb.
Ja, és a 'kellemes' őszi időre tekintettel kap egy idénysárvédőt, mert felcsap.

Igen, olyan magasra.


UPDATE: kapott egy WTB nyerget, mert komfortosabb, mint a gyári nyerge(meg attól a Selle Bassanotól is, amit én tettem rá), és ezen nincs szükség olyan hosszú nyeregre, mint amit gyárilag veleadnak. Hajtás cserélődött 48T-ről 52-re; Shimano fekete outi tányérja, sokkal szebb, mint a gyárija, és így már rögvest nőtt a sebesség :)
Jobb vele így menni, még mindig nem egy Ferrari sebesség, de már városban is simán lehet vele 'lőni' a forgalmat.
A sárvédő kellett, így nem csap fel, de nagy meglepetésemre hátra simábban ment fel, mint előre - ott inkább vágattam az elejét, mert különben folyamatosan dörzsöli a gumit. A gyári Kwickrollerek jól elférnek alatta, elég stabilak amúgy is, majd tavasszal lehet kap új papucsot, sárvédő nélkül...


Mókás, könnyen fordul, meglepően agilis, az orrát könnyű emelni.
SS-ként használom, fixen láttam már használni, megy vele a kormánypöri, meg egy kicsit lehet vele ugratni is.
Sose lesz olyan gyors, mint pl. egy Royal 3*, sose lesz annyira 'táncos', mint egy flatland BMX, nem mászik magasra, mint egy... medve, de ugye nem is ezért tartjuk. :)
Szerethető, kis rondán bájos masina.

Erre ajánlom

Városba, rövidebb-hosszabb ingázásra, kis helyeken tartásra; menőbbeknek fixizni, trükközni, hipszterkedni.
Különlegességre vágyóknak - különlegességnek.

Mért tömeg
1256 g
Csatolt képek
Csepel Royal Frisco  2016 városi/cruiser/fitnesz
MajdnemGyáriSetup
Csepel Royal Frisco  2016 városi/cruiser/fitnesz
haladósabban, télre készen
29 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

SingleSpeed / Fix


anyag:

HiTen acél


 
színválaszték:
  • narancssárga
  • piros
  • barna
  • fehér
  • lila

villa (merevvilla):

1 1/8”, HiTen acél


Meghajtás

hajtókar:

Csepel Teta 48T


lánc:

KMC Z510H 1/2” ×1/8”


fogaskoszorú:

Dicta 16T


Kerék

felni:
Csepel Ringo,

20”


első agy:

Csepel AtomPista, magas peremes, Flip-Flop


hátsó agy:

Csepel AtomPista, magas peremes, Flip-Flop


külső gumi:

Kenda


Irányítás

kormány:

Csepel Chrono


markolat:

Csepel 1337


kormányszár:

Csepel Goto, 25,4mm


kormánycsapágy:

Csepel Corba, 1 1/8”, A-Head


nyereg:

Csepel Puhos


nyeregcső:

Csepel alu, 31,6 ×500mm


Fék

 
féktest:

Csepel Stupor hosszú


fékkar:

Csepel Lumber


tömeg:

10,2 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Royal Frisco termékkel kapcsolatban: