Csepel Royal Frisco városi/cruiser/fitnesz

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 109.900 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




Zsolt1989 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Kicsi méret,

- A kis kerék miatt iszonyatos gyorsulás,

- A legszűkösebb helyeken is elférsz vele

- A legszűkebb helyekre el tudod rakni otthon a panelban

- Ha nincsenek barátaid akkor örülni fogsz a hirtelen jött népszerűségnek, egyébiránt herótod lesz tőle, hogy heti három négy emberrel kell szóba elegyedned és jópofiznod 

Hátrány

- A súlya... Mondjuk nálam az agyváltó és a táska dob rajta pár kilót, de így sem hasonlítható össze egy alu vázzal mondjuk

- A hátsó villa papucstávolsága/kialakítása (horizontális csúszópapucs), ha váltóban gondolkodsz

- 180 centi felett vagy kormánymagasítót vagy hajlított kormányt ajánlok mert egyébként kényelmetlen

- A fényezés minősége hulladék (nagybetűvel inkább, így, hogy HULLADÉK)

Tapasztalat

Lassan egy éve vettem a Frisco-t vázszettként, aztán szépen apránként nyerte el mai formáját. Kapott ő már mindent tőlem ami a használatot illeti, nyúztam hóban, fagyban, napsütésben, hegyen, völgyön, vidéken, városban. Az elmúlt 7-8000 km alatt eddig a váznak nagy baja nem lett, bár napi használatban van. Egyedül  fényezés ami egy erősebb szélfuvallattól lekopik a fehér alapozóig.

A gyári attétről nem tudok véleményt alkotni, gondolom 48/16 ami nem a legcombosabb. Erre a célra egy nagyobb első lánctányér megoldás lehet, vagy olyan agyváltó amit ki tudsz hézagolni a papucstávra. Jómagam is így használom, három sebességgel, hátszéllel 40 felett is.

Amit egyedül szokni kell az a népszerűség és a paparazzik akik folyamatosan a csacsit fotózzák. Valahogy úgy érzed magad mintha Cameron Diazzal járnál: Azt hiszed, hogy kitűnsz a középszerűségből, de közben mindenki csak a csajodra kíváncsi.

Erre ajánlom

Városi lótifutira, a Mátra meghódítására és a Balatoni "cruisolásra", egyszóval mindenre. 

Ennyiért vettem
25000 (vázszett)
Mért tömeg
14000 g
Csatolt képek
Csepel Royal Frisco  2016 városi/cruiser/fitnesz
18 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

SingleSpeed / Fix


anyag:

HiTen acél


 
színválaszték:
  • narancssárga
  • piros
  • barna
  • fehér
  • lila

villa (merevvilla):

1 1/8”, HiTen acél


Meghajtás

hajtókar:

Csepel Teta 48T


lánc:

KMC Z510H 1/2” ×1/8”


fogaskoszorú:

Dicta 16T


Kerék

felni:
Csepel Ringo,

20”


első agy:

Csepel AtomPista, magas peremes, Flip-Flop


hátsó agy:

Csepel AtomPista, magas peremes, Flip-Flop


külső gumi:

Kenda


Irányítás

kormány:

Csepel Chrono


markolat:

Csepel 1337


kormányszár:

Csepel Goto, 25,4mm


kormánycsapágy:

Csepel Corba, 1 1/8”, A-Head


nyereg:

Csepel Puhos


nyeregcső:

Csepel alu, 31,6 ×500mm


Fék

 
féktest:

Csepel Stupor hosszú


fékkar:

Csepel Lumber


tömeg:

10,2 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Royal Frisco termékkel kapcsolatban: