- Kicsi méret,
- A kis kerék miatt iszonyatos gyorsulás,
- A legszűkösebb helyeken is elférsz vele
- A legszűkebb helyekre el tudod rakni otthon a panelban
- Ha nincsenek barátaid akkor örülni fogsz a hirtelen jött népszerűségnek, egyébiránt herótod lesz tőle, hogy heti három négy emberrel kell szóba elegyedned és jópofiznod
- A súlya... Mondjuk nálam az agyváltó és a táska dob rajta pár kilót, de így sem hasonlítható össze egy alu vázzal mondjuk
- A hátsó villa papucstávolsága/kialakítása (horizontális csúszópapucs), ha váltóban gondolkodsz
- 180 centi felett vagy kormánymagasítót vagy hajlított kormányt ajánlok mert egyébként kényelmetlen
- A fényezés minősége hulladék (nagybetűvel inkább, így, hogy HULLADÉK)
Lassan egy éve vettem a Frisco-t vázszettként, aztán szépen apránként nyerte el mai formáját. Kapott ő már mindent tőlem ami a használatot illeti, nyúztam hóban, fagyban, napsütésben, hegyen, völgyön, vidéken, városban. Az elmúlt 7-8000 km alatt eddig a váznak nagy baja nem lett, bár napi használatban van. Egyedül fényezés ami egy erősebb szélfuvallattól lekopik a fehér alapozóig.
A gyári attétről nem tudok véleményt alkotni, gondolom 48/16 ami nem a legcombosabb. Erre a célra egy nagyobb első lánctányér megoldás lehet, vagy olyan agyváltó amit ki tudsz hézagolni a papucstávra. Jómagam is így használom, három sebességgel, hátszéllel 40 felett is.
Amit egyedül szokni kell az a népszerűség és a paparazzik akik folyamatosan a csacsit fotózzák. Valahogy úgy érzed magad mintha Cameron Diazzal járnál: Azt hiszed, hogy kitűnsz a középszerűségből, de közben mindenki csak a csajodra kíváncsi.
Városi lótifutira, a Mátra meghódítására és a Balatoni "cruisolásra", egyszóval mindenre.