Csepel Royal Frisco városi/cruiser/fitnesz

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 109.900 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




wolfzoli78 avatar
1 vélemény
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kicsi, jópofa, igénytelen, tetszőlegesen variálható. Több színben készül és más színes alkatrészekkel szabadon variálható, így egyedi lehetsz. Tuti nem maradsz észrevétlen.

Hátrány

Igazából két dolog. Talán az ára de ez viszonylagos. Nem kevés az a 110 ezer, de mondjuk ha egyediséget, könnyű manőverezést, cipelhetőséget, és az ingyenes szállíthatóságot nézzük akkor nincs ezzel az árral gond. 

Tapasztalat

Nagyon nagyon akciós áron sikerült hozzájutnom. Bár lehet anélkül is vettem volna egyet, de így meg aztán pláne nem tudtam otthagyni. 

Amikor először megláttam ezt a kis gépet az jutott eszembe mekkora egy elb.szott camping. Aztán ahogy teltek az évek egyre inkább elfogadtam, végül beleszerettem. Volt pár zavaró dolog rajta amit cseréltem élből. A hajtás szerintem áttétel szempontból egy kalap... Ugyanez a kormány esete is. Én is megtettem azt amit minden frisco tulaj, jött a bmx kormány és a hajtás ésszerűsítés. Mindig szerettem volna egy olyan bringát amin nincs bowden, így nem idegesít a felni kopás és koszolódás, a bowden ázás-oxidáció. Repültek a fékek, a fékkar, illetve a hátsó agy... Igen a hátsó agy. Nem azzal variáltam amivel mindenki, vagyis nem a nagy tányért cseréltem nagyobbra, hanem kapott egy agyváltót.

Pontosan. Egy agyváltót, bowden menteset. :-D Egy Sturmey archer s2 duomatic-ot. Kontrás változatot, így meg van oldva a fékezés és a használható áttétel egyben. Az áttét 48-15-re módosult, ami 3,2-es áttét. És itt jön a csavar: az agyváltó egy könnyed mozdulattal azonnal rádob 38%-ot, ami 4,4-es áttételt eredményez. 

Na és akkor kicsit egyedivé varázslás maradt. Kapott egy fehér sárvédőt, két zöld gumit, ettől a magyar zászló színei teljesen megjelentek, ha már magyar bringa, akkor büszkén vállaljuk. Kapott két lámpát, egy BBB-t meg CatEye-t, egy kis békás zöld csengőt, meg koponyás szelepsapkát hogy legyen benne némi marcona is. Tervben van még egy felsővázcső matrica, magyar népmesék mintával.  Garantáltan megnéznek és fotóznak.

Erre ajánlom

Városi kis szédelgőnek, meg annak aki egyedire, feltűnőre vágyik.

Csatolt képek
Csepel Royal Frisco  2016 városi/cruiser/fitnesz
21 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

SingleSpeed / Fix


anyag:

HiTen acél


 
színválaszték:
  • narancssárga
  • piros
  • barna
  • fehér
  • lila

villa (merevvilla):

1 1/8”, HiTen acél


Meghajtás

hajtókar:

Csepel Teta 48T


lánc:

KMC Z510H 1/2” ×1/8”


fogaskoszorú:

Dicta 16T


Kerék

felni:
Csepel Ringo,

20”


első agy:

Csepel AtomPista, magas peremes, Flip-Flop


hátsó agy:

Csepel AtomPista, magas peremes, Flip-Flop


külső gumi:

Kenda


Irányítás

kormány:

Csepel Chrono


markolat:

Csepel 1337


kormányszár:

Csepel Goto, 25,4mm


kormánycsapágy:

Csepel Corba, 1 1/8”, A-Head


nyereg:

Csepel Puhos


nyeregcső:

Csepel alu, 31,6 ×500mm


Fék

 
féktest:

Csepel Stupor hosszú


fékkar:

Csepel Lumber


tömeg:

10,2 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Royal Frisco termékkel kapcsolatban: