- Rendkívül fordulékony.
- A vasúton ingyen viszem.
- Kicsi méret.
- Stabil a többi 20"-os bicóhoz képest.
- Alapból nagyon pici, 145 és 170 cm magas embereknek gyártották.
- Nincs rajta váltó. Egy agyváltó azért elkelt volna gyárilag.
- Festése nem valami vastag.
Ezt a bicót a fiamnak vettem alapból, de egyenlőre én járok vele dolgozni. Nagy előny, hogy a vasúton nem kell fizetni kerékpár viteldíjat 20" keréknél, így szinte mindenhová ingyen viszem magammal.
Átlagosan 8-16 km-t megyek vele alkalmanként és arra kiváló. Az enyém már egy utólag épített darab, amiben volt már egy (nem kontrás) 3-as agyváltó is. Kényelmesen tartom vele a 20 km/h-ás átlagot, de már gondoltam, hogy kicserélem a hátsó fogast kisebbre, mert az 1-es fokozatot szinte nem is használom. A magasságomhoz (184 cm) sajnos alakítani kellett a kormányt, ezt a problémát egy 117mm-es kormánymagasítóval orvosoltam. Így már elég kényelemes kis gép lett belőle.
Az utcán sokan megnézik, nagyon feltűnő jelenség. Az enyémben ráadásul lila BMX felnik vannak, ez még jobban feldobja az összképet.
A váz geometriája jó, nagyon stabilan lehet vele venni az akadályokat. Rövidsége miatt nagyon jól fordul és hamar fel is lehet gyorsítani, nagyon dinamikusan lehet a városban közlekedni vele. A fényezés lehetne vastagabb a vázon.
Szerintem ez nem lenne egy rossz konstrukció, ha több méretben is gyártották volna a vázat, valamint kapott volna egy agyváltót gyárilag. Ezek nélkül szerintem egy kicsit borsos az új ára.
Vasúton ingázóknak mindenképp egy jó választás, mivel teljesen ingyen vihető a vonaton. Ezenkívül kamaszoknak is jó választás. (Régen én is egy Camping-en kezdtem)