Csepel Spring 200 városi/cruiser/fitnesz

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 177.700 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

bboss avatar
10 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2019, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Először is hadd kezdjem azzal ,hogy nekem ezelőtt a kerékpár előtt, sok minden volt de igazi cél kerékpárom nem volt.
Volt egy montim ami monti volt és trekking, volt egy országúti ami vastag kerekű volt de mégsem gravel .
Ez egy cél eszköz Városi kerékpár (!!) és annak tökéletes. Kicsit nekem szokatlan volt először mert montis testtartással akartam rajta ülni, és valahogy nem ment :-) . Amint átálltam agyban is arra, hogy itt nem dőlünk előre mert nem kell, nyugodtan lehet egyenesen ülni rajta, máris minden a helyére került.
A márka másik kerékpárján gondolkodtam ez a RAPID ALU 2.1 volt. De mivel nem akartam megint egy mindenes gépet ezért lett ez városba és majd terepre lesz egy monti (remélem).

Igazából minden jó rajta van sárvédő, olyan ami rávaló, nem utólag kell rátenni, mindig tiszta a kerékpár a lánc is, hetente egyszer áttörlöm és ennyi. A lámpa szintén jó szolgáltaot tesz , nem kell utólag feltenni, világít mindig mert ott az agydinamó, nem kell gondolkodni, hogy feltöltöttem e van e benne elem, és a fénye is elegendő városba. A kerekek eddig kiszolgáltak az első 500 Km-en nem volt velük baj. a hajtás, is jó, az agyváltó kiválóan működik az első 60 napos kötelező szervizen kicsit utána állítottak és azóta még jobb mint volt.

Nagyon jó vele menni, és nem dől rólam a víz amikor megyek. Valószínűleg mivel egyenesen ül rajta az ember ezért feleslegesen nem nyomja egyetlen szervét sem (szív, has stb) és ezért kisebb erőfeszítés kell a hajtáshoz.

Sebesség rekordot nem fogsz vele menni és nem megy úgy mint egy karbon országúti de nem is arra való

Arra amire csinálták tökéletes

Hátrány

A közép tengely és a hajtás nem integrált ez nem baj, tökéletesen működik, de az én súlyomhoz valószínűleg előbb utóbb be kell tenni egy integrált hajtás, és akkor tökéletes lesz. Ez igazából nem hátrány, csak az én súlyomhoz és erőmhöz ez előbb utóbb kevés lesz.

Illetve a nyereg az nekem gyilkos volt otthon volt egy régebbi nyereg amivel összeszoktunk azt tettem fel. A méretemhez nem illett a gyári nyereg ha valakinek kicsit kisebb koffer van hátul valószínűleg jó de széles egyéniségeknek cserélni kell a nyerget az biztos.

Erre ajánlom

Arra amire csinálták VÁROSBA !! Kisebb emelkedőkön fel tud menni de ez igazából izom függő, valaki felmegy fixivel a HHH-ra is. 

Ennyiért vettem
154000
Mért tömeg
16000 g
Csatolt képek
Csepel Spring 200  2019 városi/cruiser/fitnesz
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

balamber avatar
1 vélemény
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2019, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Küllemre elég tetszetős: fekete matt festés, feketére színezett alu felnik és sárvédők. Egyedül a teleszkóp fehér. Többen megnézték, megcsodálták - ezek szerint nem csak nekem tetszik... ;)

Kezdjük a váltójával: egy 7 sebességes Nexus van benne, amit imádok! Előtte 3 sebességes volt, de klasszis különbség van a kettő között! Sokat kell utánállítgatni, mivel két hónapja vettem, és nyúlik a bowden, de egyszerű a beállítás a két kis sárga jelzőcsík miatt, így szerszám nélkül is könnyedén beállítható. A láncot szerintem lazára hagyták a szaküzletben, így hátrébb húztam a hátsó kereket, meg spéci láncolajat (Rohloff) kapott - ennyi volt eddig a karbantartás.

A fék nem a legspécibb, de sík terepre tökéletes, nekem kicsit sokat kell állítgatnom, mert nyúlik a bowden és emelkedők miatt erősen használatban van - talán egy tárcsafék (a Spring 300-ason az van) elfért volna, de ez csak akkor, ha rendszeresen kell legyőzni kisebb-nagyobb emelkedőket (számszerűsítve: nekem napi szinten 70 méter szintkülönbséget kell legyőzni az állomástól a házunkig). Megnéztem: a komplett tárcsafék rendszer árából évtizedekre elegendő csere fékpofát tudok venni... ezért marad ez, ami.

Teleszkópom nem volt korábbi bringákon, ide se akartam, de gyárilag benne van - a magyar utakat ismerve nem baj, ha van... szépen bejáratódott, apróbbakat nem feltétlen, de a nagyobb döccenőket elnyeli. Összehasonlítási alap híján én elégedett vagyok vele!

A felszereltsége számomra tökéletes: a világítás, a csomagtartó, és a sárvédő is rendben van, egyik sem olyan gagyi cucc, amit azonnal lecserél az ember, ha meglátja...

Hátrány

Egyedül a lábtámasszal van gondom: állítottam rajta, de még így is néha súrolja a pedált, tekerés közben... abszolút egyet lehet vele élni, ezért nem fogom lecserélni. Lábbal odanyúlok, beljebb nyomom, tekerem tovább. Ennyi.

Tapasztalat

Összességében én elégedett vagyok vele: biztosan van feljebb, de amire nekem kell, arra tökéletes. Alapvetően ez egy jó ár-érték arányú bringa, amiből nem spórolták ki az anyagot. Agglomerációból Budapest belvárosi munkahelyre ingázásra használom napi rendszerességgel, kb. napi 10 km távra.

Erre ajánlom

Városi használatra, ingázásra több, mint ideális.

Ennyiért vettem
154900
Mért tömeg
16600 g
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Csepel Spring


anyag:

6061 alu


méretek:
  • 19”
  • 21”
  • 23”

 
színválaszték:
  • kék
  • fekete

villa (teló):

Suntour SFNEX4110 V2 63mm


Meghajtás

hajtókar:

Alu city, 170mm, 38T


fogaskoszorú:

Shimano 18t SM-GEAR18


középrész:

Monoblock


hátsó váltó:

Shimano Nexus 7 SG-C30007 Roller


Kerék

felni:
  • első kerék: Csepel WAK, duplafalú, Shimano DH-3D37-QR Agydinamó
  • hátsó kerék: Csepel WAK, duplafalú, Shimano Nexus 7 SG-C30007 Roller

külső gumi:

700×40C Kenda K830 K-Shield


Irányítás

váltókar:

Shimano Nexus 7 Rapidfire SL-7S50


kormány:

Alu 600x70mm


markolat:

Csepel Comfort


kormányszár:

Csepel Alu, A-Head, 25,4mm, állítható


kormánycsapágy:

Csepel W.A.K. 1-1/8” félintegrált


nyereg:

Csepel Comfort


nyeregcső:

Zoom alu, 27.2×300mm


Fék

 
féktest:

Promax TX-121 V-fék


fékkar:

Saccon alu komfort


Kiegészítők

 
első lámpa:

Büchel Secusport LED, állófényes


 
hátsó lámpa:

Büchel Champs Elysees LED, állófényes


 
sárvédő:

Alu -Plasztik, színezett


 
további kiegészítők:

csomagtartó: Alu, teherbírás max. 25kg


tömeg:

16,6 Kg


 
további információk:
  • kerék méret: 28”
  • nyeregcső bilincs: Csepel WAK 31,8mm, alu

Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Spring 200 termékkel kapcsolatban: