Csepel Trotter városi/cruiser/fitnesz

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2016.03.)
  • Listaár: 158.100 Ft

logo
A kerékpárt futárral vagy a Budapest, IX. Soroksári út 60. alatti üzletünkben veheted át!
Csepel Trotter, barna, 17"
158.100 Ft

Csepel Trotter, barna, 20"
158.100 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK



Csepel Trotter városi/cruiser/fitnesz

1-1 (1 vélemény)
Rendezés

Cs. Trotter avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- erős, masszív a Trotter váza,

- jól adagolható, megbízható fék,

- egyszerűen variálható kormánybeállítás,

- egyre inkább - bejön nekem - nyereg,

- pontos első váltó,

- elegáns fekete- szürke szinek,

 

Hátrány

- a hátsó váltó (5, 6 fokozatban) nem mindig pontos, utólag beállítva jó,

- a csomagtartó egyik hegesztése elengedett,

- a hátsó lámpa egyik LED izzója nem működik, szervíz sem tudja, hogy hogyan is kellene működnie pontosan

-az első rugós villát testsúlyhoz kell beállítani, gyárilag 80 kg-ra állították (szerszám sehol).

 

Tapasztalat

Pár napos, hetes túrázgatáshoz kerestem erős, masszív gépet, olyat amivel városban is közlekedhetek. Újdonság volt a Trotter első rugós villája, masszívnak tünt a váza, csomagtartója, dicsérték az agydinamót és az állóhelyi lámpát. Sokáig keresgéltem, nézegettem, próbáltam adatokat, tapasztalatokat gyűjteni. Nem sokat találtam. A gyári adatok talán nem a legfontosabbal - a kulacstartóval kezdődnek.

Rövid töprengés után döntöttem, az ára magas (lehet, hogy a fizetésem kevés?), de a következő 5-10, talán 15 évre éppen ilyent kerestem. Megvettem a Schwinn-Csepel Trotter-t.

Első próba (kb. 15 km): nyereg igazítás, kormánybeállítás (egyszerű és gyors), kerék pumpálás. Tapasztalat: könnyen szalad, pontosan vált, a villa merev, a nyereg kemény.

Második út( kb. 20 km): szépen fut, rossz útakon, aszfalt hibákon is kényelmesen halad a Trotter, a nyereg kezd beállni, nagyobb akadályoknál az első villa sokat tompít, kissebbeknél ráz (lágyítani kellene?).

Hétvége (40 km): a hátsó váltó (5,6 fokozat) pontatlan lett (irány a szervíz), a nyereg bevált.

A többit később .......

Folyt. köv.:

Már kb. 150 km-t bringáztam, sajnos nincs több időm. A törött csomagtartót garanciában kicserélték, a váltót a szervíz beállította.

Az első rugós villa beállítása nagy probláma, 5 különböző kerékpárszervíz és egy autós műhely sem tartott olyan szerszámot, ami jó lett volna. Interneten nézelődve és a kerékpárt méregetve a valószinüsíthető megoldás, a Beta 951-es 4-es imbuszkulcs (5 eFt) lesz.

Különben a gép szépen szalad, nekem rendkívül csendes (mint éjszakai suhanó árny), az agydinamó bekapcsolt lámpáknál is észrevétlen, nem érzem a terhelését.

Folytatás:

Még, vagy 100 km-t mentem.

Egyik pillanatról a másikra leeresztett a hátsó kerekem. Kerék szét, defekt keresés.

Nem volt szúrt lyukadás, a belső (Kenda Tube) szereléskori gyűrődés miatt kopott ki. A Kenda Tube belső gumi véleményeknél találtam hasonló hibát. Tehát nem egyedi probléma.

Hahó, gyáriak, Ti is olvassátok a véleményeket? A gumiszerelésnél jobban kellene figyelni.

Erre ajánlom

Túrákra, városba (megbízható lakattal).

Ennyiért vettem
141 200 Ft
Csatolt képek
Csepel Trotter  2013 városi/cruiser/fitnesz
Csepel Trotter  2013 városi/cruiser/fitnesz
Csepel Trotter  2013 városi/cruiser/fitnesz
49 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés

Csepel Trotter 2016 városi/cruiser/fitnesz specifikáció

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Trotter 28/20 ys728 fekete


anyag:

Alumínium


 
színválaszték:

Barna


villa (teló):
Suntour M3010 AL 700C

Meghajtás

hajtókar:
Suntour XCT Alu MTB,

170 mm 48/38/28t láncvédövel


fogaskoszorú:
Shimano CS-HG20 (Tourney),

HG30 8 sp 11-32t


középrész:
Thun Jive,

Hexa-CS, 119/122 mm, monoblokk


első váltó:
Shimano Tourney,

TX51


hátsó váltó:
Shimano Acera,

RDM360SGSL


pedál:

Alu non-slip marwi/xerama sp-811 9/16"


Kerék

külső gumi:
Schwalbe Marathon,

28x1,75 47-622 HS420 Reflex


Irányítás

kormány:

Hajlított 25,4/610 34° aluminium


kormányszár:

Promax MA-553E 25,4/100


nyereg:
Selle Italia Flite Gel Flow Classic,

Alpine, zselés


Fék

 
fékváltó kar:
Shimano ST-EF40,

EF602


Kiegészítők

 
első lámpa:

Secutown Halo


 
hátsó lámpa:

LED, állófunkcióval


 
további kiegészítők:

Kulacstartó


tömeg:

16,3 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Csepel Trotter városi/cruiser/fitnesz termékfórum
(minden modellév)

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed a Csepel Trotter termékkel kapcsolatban: