Csepel Trotter városi/cruiser/fitnesz

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2016.03.)
  • Listaár: 158.100 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

Cs. Trotter avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- erős, masszív a Trotter váza,

- jól adagolható, megbízható fék,

- egyszerűen variálható kormánybeállítás,

- egyre inkább - bejön nekem - nyereg,

- pontos első váltó,

- elegáns fekete- szürke szinek,

 

Hátrány

- a hátsó váltó (5, 6 fokozatban) nem mindig pontos, utólag beállítva jó,

- a csomagtartó egyik hegesztése elengedett,

- a hátsó lámpa egyik LED izzója nem működik, szervíz sem tudja, hogy hogyan is kellene működnie pontosan

-az első rugós villát testsúlyhoz kell beállítani, gyárilag 80 kg-ra állították (szerszám sehol).

 

Tapasztalat

Pár napos, hetes túrázgatáshoz kerestem erős, masszív gépet, olyat amivel városban is közlekedhetek. Újdonság volt a Trotter első rugós villája, masszívnak tünt a váza, csomagtartója, dicsérték az agydinamót és az állóhelyi lámpát. Sokáig keresgéltem, nézegettem, próbáltam adatokat, tapasztalatokat gyűjteni. Nem sokat találtam. A gyári adatok talán nem a legfontosabbal - a kulacstartóval kezdődnek.

Rövid töprengés után döntöttem, az ára magas (lehet, hogy a fizetésem kevés?), de a következő 5-10, talán 15 évre éppen ilyent kerestem. Megvettem a Schwinn-Csepel Trotter-t.

Első próba (kb. 15 km): nyereg igazítás, kormánybeállítás (egyszerű és gyors), kerék pumpálás. Tapasztalat: könnyen szalad, pontosan vált, a villa merev, a nyereg kemény.

Második út( kb. 20 km): szépen fut, rossz útakon, aszfalt hibákon is kényelmesen halad a Trotter, a nyereg kezd beállni, nagyobb akadályoknál az első villa sokat tompít, kissebbeknél ráz (lágyítani kellene?).

Hétvége (40 km): a hátsó váltó (5,6 fokozat) pontatlan lett (irány a szervíz), a nyereg bevált.

A többit később .......

Folyt. köv.:

Már kb. 150 km-t bringáztam, sajnos nincs több időm. A törött csomagtartót garanciában kicserélték, a váltót a szervíz beállította.

Az első rugós villa beállítása nagy probláma, 5 különböző kerékpárszervíz és egy autós műhely sem tartott olyan szerszámot, ami jó lett volna. Interneten nézelődve és a kerékpárt méregetve a valószinüsíthető megoldás, a Beta 951-es 4-es imbuszkulcs (5 eFt) lesz.

Különben a gép szépen szalad, nekem rendkívül csendes (mint éjszakai suhanó árny), az agydinamó bekapcsolt lámpáknál is észrevétlen, nem érzem a terhelését.

Folytatás:

Még, vagy 100 km-t mentem.

Egyik pillanatról a másikra leeresztett a hátsó kerekem. Kerék szét, defekt keresés.

Nem volt szúrt lyukadás, a belső (Kenda Tube) szereléskori gyűrődés miatt kopott ki. A Kenda Tube belső gumi véleményeknél találtam hasonló hibát. Tehát nem egyedi probléma.

Hahó, gyáriak, Ti is olvassátok a véleményeket? A gumiszerelésnél jobban kellene figyelni.

Erre ajánlom

Túrákra, városba (megbízható lakattal).

Ennyiért vettem
141 200 Ft
Csatolt képek
Csepel Trotter  2013 városi/cruiser/fitnesz
Csepel Trotter  2013 városi/cruiser/fitnesz
Csepel Trotter  2013 városi/cruiser/fitnesz
50 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Trotter 28/20 ys728 fekete


anyag:

Alumínium


 
színválaszték:

Barna


villa (teló):
Suntour M3010 AL 700C

Meghajtás

hajtókar:
Suntour XCT Alu MTB,

170 mm 48/38/28t láncvédövel


fogaskoszorú:
Shimano CS-HG20 (Tourney),

HG30 8 sp 11-32t


középrész:
Thun Jive,

Hexa-CS, 119/122 mm, monoblokk


első váltó:
Shimano Tourney,

TX51


hátsó váltó:
Shimano Acera,

RDM360SGSL


pedál:

Alu non-slip marwi/xerama sp-811 9/16"


Kerék

külső gumi:
Schwalbe Marathon,

28x1,75 47-622 HS420 Reflex


Irányítás

kormány:

Hajlított 25,4/610 34° aluminium


kormányszár:

Promax MA-553E 25,4/100


nyereg:
Selle Italia Flite Gel Flow Classic,

Alpine, zselés


Fék

 
fékváltó kar:
Shimano ST-EF40,

EF602


Kiegészítők

 
első lámpa:

Secutown Halo


 
hátsó lámpa:

LED, állófunkcióval


 
további kiegészítők:

Kulacstartó


tömeg:

16,3 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Trotter termékkel kapcsolatban: