Jó geometria, így nem csak jól meghajtható, hanem élvezetes vele a tekerés is.
Tárcsafékek ellenére is jó súly (10,9 kg).
Nagyon jól lehet vele kapaszkodós lejtőn menni.
Gyönyörű.
Széles kormány.
Kemény nyereg.
A váz festésén kisebb hibák.
A fékcső kanyarodáskor csuszitolja a váz elejét, ami meg is látszik.
Az előző biciklimet elloptak (lezárt tárolóból) jó pár éve, így hosszú kihagyás után tavaly szeptember eleje óta használom napi munkába járáshoz az Arribát. Eddig nem volt semmi gondom vele.
Szépen teszi a dolgát élvezetes vele a tekerés. Remekül gyorsul és a technikásabb részeken is jól érzi magát. A gyári nyerget már a boltban lecseréltem, nem nekem volt kitalálva. Az új viszont nagyon kényelmes. A SORA szépen és halkan teszi a dolgát. A gyári gumi (Continental Sport Contact) meglehetősen sima futó felületű, ami tiszta úton nagyon jó tapadást biztosít. Enyhén poros úton éles kanyarban közepes sebességnél már csúsztam meg vele, de lehetett korrigálni. A féket (auriga hdm290) sokan szidják, én viszont szeretem, amire használom arra tökéletes (ingában 10-15 km városi bicikliút). Egész jól adagolható a fékerő és akár két ujjal is blokkolhatok a kerekek. Az első 100 km-en szaggatott a fék lejtőn, de miután bekopott határozottan és csöndben teszi a dolgát. Számomra ez nagyon fontos és bevállaltam a hidraulikus tárcsafék miatti túlsúlyt, csak legyen hangtalan. Az elején furcsáltam, hogy előre is csak 160mm-es tárcsafék került, de igazából megfelelő erőt biztosít egy fitnesz kerékpárra.
Alapból nem jár hozzá pedál. Ez érthető és praktikus is, de engem meglepett.
Az ára, így hogy őszi akcióban vettem szerintem elfogadható.
- Haladós tekeréshez.
- Munkába járáshoz.
- Túrázáshoz (de nem rossz utakon).
- Csak úgy :)