Genesis Urban Comfort városi/cruiser/fitnesz

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2014 (frissítve: 2014.07.)
  • Listaár: 150.000 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Ati3120 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Egy ideje gondolkoztam a Gt montim cseréjén, úgy éreztem h. aszfaltra kicsi a 26-os méret, illetve korábban már volt egy cross evado 2.0-ám és ez a sebesség és járási kultúra hiányzott a Gt-ből . Heteken át böngésztem a nettet h. mit kéne vennem de nem sokkal voltam előrébb vele :) Miután egy intersport áruházban megláttam ezt a biciklit 59.999Ft-ért plusz extra egy nagyon gagyi sodrony lakattal nem volt kérdés hogy megveszem .

- Szerintem a design-t nagyon eltalálták ,kifejezetten örülök neki h. nem egy guruló reklámtáblán ülök . Minden matrica és dísz csík nagyon szolíd . Illetve a felső cső enyhe hajlásával a merevítésével kicsit cruzeresé teszi .

- A gyári kiegészítők minőségi alapanyagokból készültek a láncvédő és a sárhányó is fémből van, tényleg nincs a bicónak egy gagyi részlete sem .

-Egy alap tekro  V-fékkel érkezik ez a genesis bicikli kicsit kemény fékpofával de nekem így is jó legalább könnyedén adagolható. Viszont maga a fékkar az nagyon ott van tekro eclipse .


-Nem volt még dolgom agyváltóval de a nexus5 meggyőzött nagyon halk és gyorsan vált ,ezek után nem lesz több láncváltós bicóm :)

- A hajtás része is rendben van a középrész nem kattog kotyog az elmúlt 1000km-ben
 

Hátrány

-Kicsit zajos volt a váz az elején ott ahol becsatlakozik a hátsófék és a váltás bovdenje de gyorskötözővel összefogattam a két bovdent(köszönöm a tippet az elötem szolónak) és így megfeszült olyan mértékben h. ez a problémát meg is oldotta .
- A gyári gumiknak tényleg semmi oldaltapadása !!! Kétszer mászott el az eleje kanyarban és esős napon ,de mind ketőt megúsztam mert még volt annyi időm h kitegyem a lábam . Ez azért is fájó pont mert a váz geo nagyon ügyes lehet vele nagy lendülettel kanyarodni . Szerintem ez lesz az első ami cserés lesz .

-A gyári sárvédők csak kis tempónál hatékonyak

Tapasztalat

Igazából nagyon pozítívat csalódtam ahhoz képest hogy egy áruházi bicikliről van szó ,ahhoz képest teljesen rendben van mint részleteiben mint az összkép . A vázgeometria kényelmes moderált test tartást ad, ez mellé jön a precíz irányíthatóság , az első probakörömet ott áruházon belül tettem meg és simán elmentem vele a többi bicikli között ott is ahol nagyon szűk volt a hely . Mióta nálam van 4 hónapja azóta minden nap használtam ezzel jártam dolgozni és kirándulni is, igazából még földúton vagy erdei ösvényen sem gáz vele menni simán bírja a könnyebb terepet is .Említettem azt h. volt egy cross evadom 2.0 ez előtt, nos szóval azzal a kerékpárral sokkal több baj volt, 2x vittem vissza garanciálisan egyszer a közép csapágy miatt egyszer meg új pedálokért, 1 év alatt kotyosodott ki a teleszkópom ehhez képest ez a Genesis egy japán autó :D . Ha olcsón szeretnél egy olyan kerékpárt ami csendes és úgy általában nincs vele baj akkor bátran merem ajánlani .

Erre ajánlom

Túrázás,Közlekedés

Ennyiért vettem
59.999
Csatolt képek
Genesis Urban Comfort  2015 városi/cruiser/fitnesz
Genesis Urban Comfort  2015 városi/cruiser/fitnesz
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

csabaijk avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Főként városi téli-nyári használatra és ritkán előforduló túrázásra kerestem bringát. Szempont volt az olcsó fenntarthatóság (ne kelljen évente láncot és racsnit cserélni, mert a 90 kg-ommal, és a nem öreg tatás bringázási stílusommal elég könnyű volt széttaposni ezeket), egyszerűség, és nem mellesleg hogy azért legyen vagány.

A bringa ezeket messzemenően teljesíti. Vannak hátrányai is, de ezeket az előnyei és az ára messzemenően felülírják.

Előnyök vázlatosan:

  • agyváltó pontos, egyelőre tartós, gyors, halk (5 fokozat, Shimano Nexus Inter-5 - fék nélküli, szabadon futó)
  • a váltó áttételezése tökéletes a városban (elég a hídra fel; lehet térdet kímélve bringázni, mert nem túl nagyok a különbségek a fokozatok áttételei között - próbáltam egy 3-as Nexust, annál szerintem nagyok a különbségek)
  • rapidfire váltókar (a tekergetőset nem szeretem)
  • jó váz (jól néz ki, merev)
  • a bringa stílusos, egységes (matt fekete; csak néhány, alig látszó, szürke, kis méretű felirat van rajta)
  • teleszkóp nélküli első villa fölött van közgyűrű (nem tudom a pontos terminológiát), ami lehetővé teszi utólag teló beszerelését anélkül, hogy 'hátradőlne' a váz
  • van sárvédő, ami illeszkedik a design-hoz (esőben nem jó sietni, mert vizes lesz a hátam (lehetne hosszabb is a sárvédő - de akkor nem nézne ki ilyen jól))
  • Egész jó nyereg, bár szokni kell
  • Viszonylag jó ár
Hátrány

Alapvetően jó bringa, csak picit 'zajos', de ezen is sokat lehet javítani néhány aprósággal

  • Leginkább az zavaró, hogy a váltó- és hátsó fékbowden, ami a házzal együtt a vázban van vezetve, zörög - hozzáütődik a váz belsejéhez. Sajnos ezt nem sikerült maradéktalanul kiküszöbölni - a lyukon semmit nem tudok begyömöszölni, purhabot nem akarok belefújni, mert akkor hogyan cserélek benne bowdent és házat. Kábelkötözővel lett megfeszítve, ami javított rajta, de nagyobb döccenőkön, nagyon rázós úton még mindig a csilingel picit.

Tud erre valaki jó megoldást? Ha igen, megírná? Biztosan mást is érdekelne, nem hiszem, hogy csak ennél a váznál van ilyen megoldás.

  • Egy kézzel fogva a kormányt az első sárvédő is "zajos" (berezonál) rossz úton - nem meglepő, korábbi bringámon is ilyen volt.
  • Nagyobb döccenőkön a láncvédőhöz verődik a lánc
  • A hozzáadott fékpofa kicsit kemény, de ez úgyis cserélve lesz 1-2 évente - a fék egyébként jó (a kar is és a féktest is)
  • Apróság, de a gumi is cserélve lesz, mert az könnyen megcsúszik: kanyarban az első jobban kúszik, mint amennyit szeretek elviselni; vizes kövön katasztrófa, majdnem kiterültem egyszer. Viszont jó, hogy nem kell küllőprizma, mert van rajta fényvisszaverő csík.
Tapasztalat

Egyelőre majdnem tökéletes a bringa. A szempontjaimat jobban teljesítő gépet ennyi pénzért nem kaptam. Picit sajnáltam, hogy csak multiban (Intersport) kapható, de a szervizük nagyon kellemes meglepetés volt (Szeged)!

Csere, módosítás, vásárolt kiegészítők:

  • 58 cm-es méretben nekem a stucni hosszú volt, cseréltem egy Bontrager SSR 75 mm-esre (10 fok, 31,8 mm, természetesen matt fekete) - ezzel sokkal jobb és direktebb is lett a kormányzás
  • hozzáadott a műanyag pedál is cserélve lett (Wellgo B087) - sajnos ebben az árkategóriában gagyi pedált adnak szinte mindenhez, a tapasztalataim szerint
  • első agy gyorszárja is cserés lett biztonsági okokból (Acor AQR-501)
  • sebességmérő: Bontrager Trip 2
  • U lakat: Abus Granit 460 230mm
  • Cateye TL-LD155 lámpákat  (vagy ennek elődeit) átraktam az előző bringámról (az első-hátsó prizma tartozék)

Hogy néhány 1000 km után mi lesz a véleményem, majd megírom 1 év múlva.

Erre ajánlom

Város, túrázás: erre tökéletes! Hegyvidékre csak más fogaskerekkel alkalmas (elől kisebb és/vagy hátul nagyobb).

Ennyiért vettem
130000
36 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

hydroforming Urban Geometry


anyag:

Aluminium 7005


méretek:
  • 45
  • 50
  • 54
  • 58

villa (merevvilla):

Alumínium Aero


Meghajtás

hajtókar:

Prowheel Chariot 244A, 44T


lánc:

KMC 410


fogaskoszorú:

Shimano SM-5S30, 18T


középrész:

CH-52-EN Cartridge


pedál:

Wellgo


Kerék

felni:

DBM-1 DW Aluminium CNC, 36H


első agy:

JOY TECH JY-751FQR


külső gumi:

CST C-1338, 700x40C, Semi Slick


 
agyváltó:

Shimano Nexus5


Irányítás

váltókar:

Shimano SL-5S50 Rapid Fire Plus


kormány:

Genesis Aluminium OS


kormányszár:

Genesis Aluminium OS


kormánycsapágy:

FSA N10, Semi Integrated


nyereg:

Genesis Urban


nyeregcső:

Genesis Aluminium 27.2 mm


Fék

 
féktest:

Tektro 837 Aluminium V- fék


fékkar:

Tektro TS374A


tömeg:

13,1 kg


Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Genesis Urban Comfort termékkel kapcsolatban: