Gepida Reptila 500 női városi/cruiser/fitnesz

Ezt a terméket még nem véleményezték! véleményezd »
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.02.)
  • Listaár: 199.990 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK



Még nem véleményezték a Gepida Reptila 500 női terméket!
Légy TE az első!
A Gepida Reptila 500 női termékhez hasonló Gepida Reptila 500 véleményei:
1-4 (4 vélemény)
Rendezés

ubulito avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Eltelt 5 év. Gyakorlatilag ami az eredeti azzal nem is lesz baj. Ezekről csak jót tudok mondani

Fel is sorolom: Váz, első villa, nyeregcső, agyak, váltás, világítás, agydinamó,hajtókarok, lánckerekek

A legnagyobb előnye úgy látom , hogy az ára volt (akkor).

A következők lettek cserélve elhasználódás miatt (nem hiba): gumik (külső- belső) ,lánc 2db,rengeteg halogén izzó, sárvédő.

Egy érdekesség a pedál, ami nagyon gagyinak néz ki, de 5 év után is bírja.

Az első teleszkóp: nem kell több a városban. Rendesen működik még ma is.

Hátrány

A v fékek és karok nagyon alapok, nem illenek ide

Az egyik leggyengébb pont a kormány rész(cső+ szár) Egy városi kerékpárnál sokkal erősebbnek kellene lennie.

A hátsó kereket újra kellett fűzetni a gyenge küllők miatt (a mai típusnál már más a kerék remélem ez orvosolva)

A láncvédőt tartót megette a rozsda. A monoblokk megszorult kb 3 év után ez csere.

Az eredeti lánc nagyon gagyi. Ajánlom a nexus láncot hozzá.

A sárvédő elég gyenge darab.

A bovdenek elvezetése és hossza nagyobb odafigyelést igényelt volna.

Bosszantó, hogy nem volt rajta küllö prizma.

Tapasztalat

Elmondható  a kerékpárról, hogy azok az alkatrészei amelyek neves gyártótól származnak azzal nem lesz baj.

A gepida logósak cserések.

Van egy két nagyon gyenge minőségű alkatrész: kormány, belső gumik, lánc

Alapvetően azért elmondható, hogy soha nem hagyott cserben (nem kellet hazatolni)

Nem volt kímélve sokat mentem vele.

Erre ajánlom

Amire kitalálták: városi közlekedés

Ennyiért vettem
115000
Mért tömeg
19000 g
17 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ubulito avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Agyváltó, ami jól működik. Gagyinak látszó, de remek pedál. Első állítható teleszkóp+ülés teleszkóp.

Masszív váz, örökélet garancia. Erős csomagtartó. Agydinamó+remek világítás. Remek kontrafék.

Szép festés. Monoblokk, kormánycsapágy.

Teljes felszereltségű a Gepida Reptila 500. A kerék prizmákat kivéve.

 

Hátrány

Fékkkarok nehezen működnek, kormány nyikorog, sérülékeny sárvédő, kusza bowdenezés, gyenge minősségű belsőgumi és lánc. Könnyen felborul. Nagyon nehéz.

 

Tapasztalat

A három eltelt év  utáni tapasztalataim:

-Az elsőkerék még gyári, jól működik benne az agydinamó is.

-A vázzal minden rendben a festés is remek

-A fékkar egy felborulásnál megsérült, csak közepes termék.

-A világítás remek

-Az ülésből már a harmadikat nyűvöm, a teleszkópja remek.

-A pedál eredeti , jól működik.

-A kormány nyikorog nehezen rögzíthető.

-A sárvédő bovli, de még az redeti.

-A monoblokk remek

-A fogaskerekeken semmi kopás,

-A lánc viszont már kuka

-A hátsó kerék ujrafűzve erőssebbre

-a külső gumi lassan megérik a cserére, a belsők nagyon gagyik

-Kb 4 defekt 3 év alatt.

 

Erre ajánlom

Asztfalton bárhová elvisz.

Ennyiért vettem
118000
Mért tömeg
19000 g
Csatolt képek
Gepida Reptila 500  2010 városi/cruiser/fitnesz
31 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

xerki84 avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • magyar gyáró
  • agyváltó amit nem kell karbantartani 
  • a kontra jól adagolható
  • monoblockk
  • agydinamós
  • a világítás nem arra van hogy lássanak hanem hogy TE láss vele 
  • a teló és az üllés teleszkóp jol teszik a dolgukat
  • aluváz élettartam garis
  • erős strapabíró csomagtartó
  • a támasztó is rendkívűl erős megbirja akkor is a bicót ha 10kg van hátúl
  • mindennel fel van szerelve a bringa (csegő, pumpa, sárvédő, kitámasztó  stb)
  • erős rozsdamentes acél küllők a második telet húzza de kopásnak nyoma nincs a felnik is tökéletesen megfelelnek a célnak
  • schwalbe tyrago reflex defekt védelmes gumik
  • mindenféle terepen megállja a helyét
  • nagyon gyors
Hátrány
  • a kormányfej gyenge állandóan fellazúl az állítója és nyikorog, a befogója csak 2 csavaros így holtjátéka van a kormánynak
  • műanyag gagyi pedál viszon gumis ami jó
  • no name made in china belsők
  • gyártási hibás volt a váz van rajta egy  kis nyomodás
  • az elején a jel csak rá van ragasztva a feleségem 300. gepidáján szépen el van dolgozva
Tapasztalat

Az előző 2 kerékpárom egy monti és egy cruiser volt. Az emberek sajnos nem jönek rá vagy későn mint én hogy a 26" monti a hegyekbe vagy ugratni fiataloknak de semmiféleképen nem városi és túrázásra valók. Vastag bordázott gumik amik csak hátráltatják az embert. Kicsi váz lassabb is. A vátóról nem is beszélve. Karbantartás kopás killódás stb mind én is átéltem. Aztán jött az agyvátó őrület a cruisernél. Innen jött az  ötlett milenna ha... 

190cm magas vagyok és 85kg. Masszív strapabíró kerékpárt akartam. Ezért 60as vázmérettel rendeltem a Gepida Reptila 500-at. Elsőre nagyogy gyorsnak tünt a cruiser után. Vettem rá táskát kmórát. Eddigi végsebessége 47km/h de szinte mindennap 30felett mentem vele annyira élveztem. A gumik nagyon jók. 30cm hóban gond nélkül elmegy (barátom a 2,35 bordázsott gumival nem ment a hóbal inkább tolta) ahogy homokban minden terepen. A defektvédelem tényleg működik többször fogott már meg üveget. Viszont a belső nagyon gagyi!! Havonta pumpálni kellett mind2 kerékpárt mert hamar 1-2bár kiszökött belőlük.  A feleség 300. is ugyan a külső belső. Nálla kezdődött először. Az illesztések mentén szétszakadt a belső, aztán kuka. A hátsón spontán kilyukadt. Majd az enyémen is detto. Ekkor vettem Continental belsőket a régieket kicibáltam belőle ne is lássam. Az új gumikat 3havonta elég fujtatni. Ja és a ks pumpa aminek praktikus kis helye van a csomagtartón már többször mentette meg az életem :) hála neki.

A csomagtartó hatalmas súlyokat elbír. A 2bicóval járunk bevásárólni ilyinkor nem kíméljük őket. Gond nélkül megy ilyenkor is ha hától meg van pakolva.

A váltó nagyon hatékony tényleg nem kell vele killódni. Bátran ajánlom mindenkinek próbálja ki. Én is meglepődtem 1be lejtőkön dombokon hegyeken gond nélkül fel megy. Akár 1ből 8ba is lehet váltani.

Az első lámpának nagyon nagy a fénye sötétbe szépen megvilágítja az utat. A hátsó állófényes és  pluszba 2led az oldalán gondoskodik arrol ha jobbról balról  jönnek akkor is lássanak. Egy gombnyomás és világít.

A fényezése metál. NYáron a napsütésben csillog-villog. Lehetne egy kicsit vagányabb szine is. Én feldobtam pár fehér cuccal. Az üllést is lecseréltem mert nem túrázásra való. 10km után már nyomja a combom belső részét mert túl széles. Ezért vettem egy keskenyebbet amivel még hatékonyabb lett a haladás.

A sárvédék is hatékonyak könnyüek. 1év után vettem észre hogy lehet állítani őket. Vezeti az áramot a hátsó lámpának. Hától külön prizma is van rajta.

A markolat csuklótámasztós. A kornyszá állítható ami jó is lenne ha nem nyikorogna és nem lenne holtjátéka. plusz még a kormánybefogó is mozog. Az sem segít hogy nekem sportosabbra van állítva így teljesen előre döntöm. Tehettek volna bele 1 1/8 ahead villát (elfér benne) mert így csak 1colos kormányt lehet bele rakni amit meg ritka beszerezni. Legközelebbi csere ez lesz.

Egy év alatt 3000km mentem vele. Lassan a láncot is cserélni kell mert kezd nyúlni.

Jó tanács: az áráról tudni kell hogy mikor vettem 165000ft volt a listaára de mivel 2011 dec. vettem ezért kifutó modellnek minősült így jutottam hozzá 20e. olcsobban. A feleségemé 145000ft volt  listaára de ez is kifutónak minősült ezért 125000 volt a vége. Így a két biciklin sokat sproróltunk. Ha valaki most venne akármilyen gepida biciklit keressen rá az előző modellekre is. Így pénzt takaríthattok meg. A megmaradt pénzból tudtuk megvenni a tááskákat ami szintén nem olcsó + a km órákat. Így nem is volt kérdése melyik márkát vegyem. Szóba jött még a KTM a Hercules. Pl a KTM akkor volt 170e. ami csak 7seb volt. Nem egy kategória volt  az 500 gepidával inkább a 300 volt egy szinten ami meg majdnem 50e volt olcsóbb.

A galériámba töltöttem fel egy  csomó képet mivel a neten elég kevés kép található róla. Én is úgy vettem hogy csak illusztációs képek voltak. Azt se tudtam hogy fog kinézni... 

Erre ajánlom

Városra és túrázásra. Én munkába járok vele mindennap (esőben hóban fagyban 40fokban) mindent kibír. Számtalanszól voltunk vele túrázni is eddig a leghosszabb 150km volt. Szerintem inkább univerzális! 

Ennyiért vettem
145000
Mért tömeg
17 g
Csatolt képek
Gepida Reptila 500  2011 városi/cruiser/fitnesz
Gepida Reptila 500  2011 városi/cruiser/fitnesz
Gepida Reptila 500  2011 városi/cruiser/fitnesz
55 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ubulito avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Teljes felszereltséget kapott ez a Gepida fitnesz bringa

Örökélet garancia a vázra.

A világítás remek.

agyváltó!!!!

Hátrány

A világítas vezetéknek  felhasználni a sárvédőt nagy hiba. Két hónap után már meg is szakadt a kontakt.

A tipussal azonos alkatrészek beszerzése nehézkes

Sérülékeny ülés.

Tapasztalat

Ez a Gepida fitnesz kerékpár remek lenne, ha nemi bosszantó hibát kiküszöbölnének.

A kerékpár teherbírása 130kg lenne. Ennek a kerekek nem felelnek meg. Egy ilyen kerékpárnál amit turázásra is ajánlanak erősseb küllőket kellene alkalmazni.

A hátsó kerekemből több küllő kitörött, PEDEIG CSAK ASZFALTON HASZNÁLTAM.

A műanyag sárvédőbe  épített vezeték megszakadt.

Erre ajánlom

csak aszfalton.

Ennyiért vettem
118000
27 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Gepida Hydroforming 6061 Alu


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 45
  • 50

 
színválaszték:
  • Gyöngyház fehér
  • Fekete

villa (teló):

Suntour CR7 40 mm


Meghajtás

hajtókar:

Prowheel 38T/170 mm


lánc:

KMC Z410


fogaskoszorú:

STURMEY ARCHER 19T


középrész:

Shimano BB-UN100 monoblock


 
fokozatok száma:

8


pedál:

XERAMA SP809 PP W/ CATEYE


Kerék

felni:

Rodi Skorpion


első agy:

Shimano agydinamós


külső gumi:
Schwalbe Road Cruiser,

Reflex 700x40


Irányítás

kormány:

GEPIDA NR-14 STEEL W: 600MM BB: 25,4MM


markolat:

VELO VLG-690AD2


kormányszár:

GEPIDA MQ-417 EXT: 80MM BB: 25,4MM


kormánycsapágy:

GEPIDA SEMI-INTEGRATED


nyereg:

VELO VL-6142


nyeregcső:

HL HARMONY SUSPENSION 27,2X300MM


Fék

 
féktest:
Shimano Alivio,

BR-T4000 V-fék


fékkar:

Gepida Alloy LM-48


Kiegészítők

 
első lámpa:

Axa Echo 15


 
hátsó lámpa:

Basta Slim késleltetős


 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Csomagtartó
  • Láncvédő
  • Sárvédő
  • Csengő

tömeg:

18.0 kg


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Reptila 500 női termékkel kapcsolatban: