-Ha nem értesz a bicajokhoz, akkor tetszeni fog ránézésre
-Ahead kormánycsapágy (1 1/8), így könnyedén fejleszthető a gép "eleje"
-Kategóriájában közepes tömege van (~15kg)
-Mindennapi/kocabringás/városi használatra alkalmas
-Alu váz, rajta mutatós matt festés, tetszetős vonalvezetésű csövek, divatos, már-már sportosságot sugalló küllem.
-Jónak tűnő kövér túranyereg.
-Van tárcsafék felfogatási lehetőség a vázon.
-Összességében ez egy gagyi kerékpár
-Menetes racsnis, a rendszer minden hátrányával
-A kerekek nem gyorszárasak, így ha útszéli defektet szeretnél javítani akkor egy villáskulcsra is szükséged lesz!
-Nagyon hosszú a lánc, több szempárt ki lehetne belőle venni.
-Gyárilag úgy volt összerakva a bicaj hogy a kormánybefogó alsó csavarjai ütközésig behúzva, a felsők pedig csak félig.
-A lánctányérvédő műanyag minden fordulatnál beleakad az első átdobóba, ezért eléggé meg kellett emelnem a váltót!
-A hajtókaron gyárilag kóvályognak a lánctányérok
-Egyszer állítasz a nyeregmagasságon és a nyeregcsöved festésétől rögtön elbúcsúzhatsz!
-Gagyi hajtómű. Hajlik elég durván, állandóan beleér az első váltóba valamelyik tányér ha jobban a pedálra lépsz
-Gagyi pedál, de a funkcióját ellátja
-A teleszkóp egy vicc. Ugyan mozog kb 3-4 centit, de azt is borzasztó darabosan. Végülis ha egy kátyún átmész, érzed hogy tompít egy kicsit.
-A szokásos vacak áttételezés ami az olcsó bicajokon van.
-Csak esztétikai hiba, a kormányon a központosságot jelző minta félre van nyomva.
-Hagyományos sárvédővel szopni fogsz elöl, ugyanis a tengely mellett nincs felfogató szem a villán!
Rokonnak vásárolták, én helyeztem üzembe neki, és egy szett sárvédőt szereltem rá. Ez egy magyar gyártású kerékpár (ha minden igaz). Ár/érték aránya nem jó, ezen példány 85e Ft-ért lett vásárolva akció keretében, de eredetileg 100e körüli bolti áron forgalmazták. Nem sokkal tud többet mint egy teszkós kerékpár mert azok is ugyanilyen gagyi szettekkel vannak felszerelve, de ahhoz viszont képest sokba kerül, hiába alu vázas.
Városi közlekedés, kisebb-nagyobb túra, simább dózerutas tekergés, mindezekre alkalmas, gyengébb kocabringásoknak. Nnem ajánlott nagyon meghajtani mert előjön egy csomó hiba.