Merida Speeder T2-D városi/cruiser/fitnesz

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2013.12.)
  • Listaár: 209.000 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

bikeomur avatar
11 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • A Speederek mindig szépek voltak, de az új modellek egyre szebbek. 
  • A már szinte modellhez járó 32-es Maxxis Detonator gyorsaságot és kanyarban olyan stabilitást nyújt, amilyenről ebben az árkategóriában más gumiköpeny gyártó álmodni sem mer. Fantasztikus érzés gurulni vele. A 32-es méret passzol leginkább ehhez a bringa kategóriához. Régi Speederemet 28-as gumival szereltem fel, ehhez képest maga volt a pokol. 
  • Váz/pipa/kormány/nyeregcső jó minőségú aluminium
  • A Tektro HDC hidraulikus fékek belépő szint ugyan, de nagyon jó a fékhatás, a korai V-fékkel felszerelt csúcs modelleket is messziről veri ebből a szempontból
  • A kerekek szépek, nagyon találnak a bringához, nagyon jól gurulnak 
  • Nekem második bringa a Cannondale Supersixem mellett, a polgári gépem. Erre akarom szerelni a gyerekülést.
  • Nadrágvédős hajtómű növeli polgári értékét.
Hátrány
  • Gyenge felszereltség: hajtómű, fogaskoszorú, váltókarok.
  • A váltás zajos. Nagyon érezhető a belépő szintű felszereltség. Hajtáskor hallatszik, amint a lánc minőségtelen fogakon fut.
  • A 660-as flat kormány a legrosszabb döntés, amit ezzel a bringával kapcsolatosan hoztak. Láttam 2015-ben visszatértek a 600 mm-esre. Én visszavágtam 600-asra.
  • A Tiagra kerregése nem lepett meg, pont emiatt kukáztam már egy ugyanilyen Tiagrát, de ezt nem fogom, eldöntöttem, nem bontom meg a gyári konfigurációt, ha valami meg is adja magát, ugyan olyannal pótolom majd.
  • Újan nagyon drága, az ár majdnem fele a váz. Nem adnám ki érte azt a pénzt.
  • A belépő szint nagyot lendit a súlyán.
Tapasztalat
  • Gyenge felszereltsége ellenére a váltok tökéletesen működnek, 120 km tekerés alatt vegyes terepen ( szinte minden fokozat használva) pontatlan váltások száma 0.
  • Speeder beteg vagyok, ez már a harmadik Speederem úgy, hogy közben nem hiszem, hogy alkalmas intenziv sportolásra.
  • 2012-es T5-ös Speederemhez képest ez a váz sokkal jobb geometriával rendelkezik és az egyenes villa sportositja.
  • Használtan vettem, fél áron. Gazdija max. 500 km-t ment vele. Majdnem új. Nagyon remélem, hogy sokáig fogom tartani és hálás lesz. Elég nehéz jó állapotban lévő használt Speedert venni.
  • Ezelötti Speederem csúcs felszereltságű home made bringa volt, itt olvashattok is róla, de nem tetszett, a villa, a váz,  és a geometriája, a szine, ennél meg pont ezek tetszenek viszont pocsék a felszereltsége
Erre ajánlom
  • Városi száguldozásra, erre van az angoloknak a megfelelő szavuk: commuting road bike.
  • Országúti bringásoknak téli bringának, leszállni a hometrainerről és kimenni a friss levegőre. Nyárára felszerelni a hometrainerre az esős időkre várva.
Mért tömeg
11700 g
Csatolt képek
Merida Speeder T2-D  2014 városi/cruiser/fitnesz
Merida Speeder T2-D  2014 városi/cruiser/fitnesz
Merida Speeder T2-D  2014 városi/cruiser/fitnesz
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ghostp avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • jó fék és fékkar, vétel óta nem kellett hozzányúlni
  • jó a váz geomatria és kényelmes az egyenes kormánnyal
  • a külső gumi tökéletes nekem városi használatra
  • a felni jónak tűnik, eddig nem keletkezett benne erősebb 8-as
Hátrány
  • gyenge hátsó fogaskoszorú, 800 km-nél cseréltem.
  • a lánc sorsa is csere lett, de valószínüleg a fogaskoszorú miatt
  • a külső esőben ha földes útra tévedek csúszik kicsit
Tapasztalat

Főként városban használtam munkába járásra. De közepes túrákra is kényelmes nekem. (max 70 km-t mentem egy nap alatt vele)

Erre ajánlom

Városba és kisebb túrákra.

Ennyiért vettem
209000
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Speeder-D-Single


anyag:

Speeder ride-D-Single


méretek:
  • 47 cm
  • 50 cm
  • 52 cm
  • 54 cm
  • 56 cm
  • 59 cm

 
színválaszték:

fehér-fekete-piros


villa (merevvilla):

Speeder Lite Disc


Meghajtás

hajtókar:

SR XCR


lánc:
KMC X9
fogaskoszorú:

SunRace CS-M9 11-28


középrész:

Shimano Cartridge


hátsó váltó:
Shimano Tiagra,

GS


 
fokozatok száma:

3x9


pedál:

Alumínium


Kerék

felni:

Merida Comp D-Pair


első agy:

Alloy Disc QR


hátsó agy:

Alloy Disc QR


külső gumi:
Maxxis Detonator

Irányítás

kormány:

Merida Comp OS Flat


kormányszár:

Merida Comp OS 7


kormánycsapágy:

EGG steel neck


nyereg:

MERIDA Pro SI


nyeregcső:

Merida Comp SB12


Fék

tárcsafék:

Tektro HDC-301


 
féktárcsa:

160 mm


tömeg:

11.63 kg


Merida logó

Merida márka bemutatás

A Merida kerékpárokat gyártó céget 1972-ben alapította DH Ike Tseng, a vállalat jelenlegi elnöke. 1986 óta németországi központtal rendelkezik. Itt tervezik és tesztelik a vázakat, a gyártás pedig Tajvanon történik, így vázaik megbízhatóak, ugyanakkor elérhető árúak.

A Merida név 3 kínai karakter: a Me szépséget, a Ri kényelmet, profitot, a Da megérkezést jelent. A Merida jelentése: egy cég, ami segít téged abban, hogy odaérj, ahova tartasz!

1990-re már 15 ország piacán jelen van, és már AutoCad-et a használnak a váztervezésben. E téren a Merida a mai napig az elsők közt van, egy váz gyártásba kerülése előzetes szimulációkat is végeznek, majd az első példányokat versenyzők közreműködésével, és jeladók segítségével tesztelik.

A Merida világszintű sikeréhez nagyban hozzájárul a versenyzésben szerzett tapasztalat. Szponzoráltjaik közt van a Merida Multivan Team, mely 2011-ig 11 világbajnoki aranyérmet és számtalan más győzelmet zsebelt be. Az ő színeikben versenyez többek közt a norvég Gunn-Rita Dahle Flesja, az egyik legsikeresebb és legismertebb női kerékpárversenyző, és Merida nyergében nyert világbajnokságot José Hermida 2010-ben. Támogatja a több mint 70 fős Merida Maraton Team CST csapatot, és a Merida Hungarian Cycling Team-et.

2011-től a Lampre World Tour csapat Merida kerékpárokkal vesz rész a Tour de France-on és a többi kerékpárversenyen.

Vázaira 5 év garanciát vállal, élen jár a karbon-technológia alkalmazásában, illetve 2011-től scandium-alu ötvözetet is felhasznál a csúcskategóriás alu vázaihoz. 70 országban elérhető kínálatában található a legfiatalabbaknak szánt kerékpártól kezdve a városi, hobbi, férfi vagy női kerékpárokon át a versenyszintűig rengeteg komplett kerékpár és vázszett, akár a hegyek, az országúti vagy a bmx megszállottainak is.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Merida Speeder T2-D termékkel kapcsolatban: